Hledat |
Prubeh vykonu a krouticiho momentu pro motor 1.8 103kWObdrzel jsem mailem od neregistrovaneho majitele Jardy nasledujici zajimavy obrazek znazornujici prubeh vykonu a kroutaku vepsany do otackomeru. Vložil Tomík010, 21. Prosinec 2009 - 20:14
|
5D 1.8 Sport
mám od: 13.5. 2011
Jenom pro porovnání. Max rychlost na jednotlivý rychlostní stupeň: Honďácké 2 kola vs 4 kola: Fároš (Honda CBR954RR r.v. 2002, necelých 160 kobyl)
1. st. ......... cca necelých 150km/h
2. st. ......... 190km/h
3. - 6. st. ......... už nemá cenu měřit!!!! Už není čas to sledovat!!!!!!
bývalý majitel
Mozno to bude hlavne tym, ze nasava teply vzduch z okolia motora a tak sa zmes horsie spaluje .
bývalý majitel
tak zahada rozlustena ked je studeny motor, tak auto sa omnoho lepsie berie do otacok a to nemusim tomu vobec slapat...po ohriati motora ostane lenivejsie...
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Recky projekt 1.8 v Turbu -> 228HP/310Nm
Petr Žitný
bývalý majitel
Nedělá to ten "elektronický" plyn("pedál")
příspěvků: 2249
bývalý majitel
niio: nechapu dotaz, ale jezdil jsi uz nekdy s HTP fabii ? to je auto, ktery pri zmene otacek meni pouze zvuk
Petr Žitný
bývalý majitel
niekedy mam pocit, ze auto zrychluje strasne lenivo, hlavne na dvojke od spodu. jedno zrychlenie je OK, je citit, ze zatlaci do sedacky, ze sa ten motor nakopne a naopak ine zrychlenie je uplne lenive, motor len huci, ale vobec sa neberie do otaciek. stretli ste sa s tym uz niekto?
5D 2.2 Sport
mám od: 17.4. 2009
neviete o niecom podobnom pre diesel?
5D 1.8 Sport
mám od: 28.11. 2008
v provozu od: 28.11. 2008
zajímavý, ale chybí mi zdroj - kdo zatím grafem stojí.
5D 1.8 Sport
mám od: 14.12. 2009
Přidávám tu graf jízdních vlastností Hondy civic 1.8 i-VTEC z roku 08 a z roku 09!!!
driving ----------řízení,ovládání
handling stability----------------jízdní stabilita
steering feel-----------pocit řízení
ride comfort------------------jízdní komfort