Takže poprvé na novom fóre. Dúfam že sa sem podarí presťahovať z cafe auto...
Viem ža sa dávnejšie písalo o zábehu len v tom starom fóre je umenie sa niekam preklikať. Moja otázka znie: mám nabehnuté 3000km - musím sa ešte "upejpat", alebo už môžem vyraziť skontrolovať funkčnosť lediek REV.?
příspěvků: 30 5D 1.8 Sport
mám od: 26.12. 2011
v provozu od: 16.12. 2009
TECH napsal:
Dejv napsal:
matulo napsal:
Dejv napsal:
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
uz som to tu niekde pisal... u mna si pocitovo motor sadol niekde okolo 30tkm, takze klud, ono to pride... so spotrebou ale ziadne zazraky necakaj, najdolezitejsi je vzdy medzikus...
Tak díky. Mě už jde asi hlavně o ten výkon a pružnost, jenom teď ještě pořád nemám pocit že by to jelo o moc lépe než moje předchozí auto 74kW, a to už by přitom měl být znát pořádný rozdíl.
Tak v otáčkách tam rozdíl snad je....a dole být moc nemusí, srovnej původní auto a současné v otáčkách co používaš(najdi si vykonové křivky) a porovnej.Holt i převodovka může udělat jinej pocit ze silného auta.Nevím co to bylo za auto,ale taky ber v potaz váhu....a řešit to pocitem?Některé auto rychlost díky tomu že je nové a "jiné" rychlost skrývá.Tam bych pocit neřešil, vem stopky.
Já to vyřešil tak, že auto mám teď mnohem slabší a svézt se chodím na Hornetu.75Kw na 200 kg fakt jede dobře....:-)[/q
To Tech: Dělám to samí, žádný auto nemá takovej zátah jako motorka.Snad závoďák, mám intruder VS 1400. Do 150Km zátah jako bejk ,pak už trochu polevuje.
--
27. Srpen 2012 - 15:29
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Dejv napsal:
matulo napsal:
Dejv napsal:
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
uz som to tu niekde pisal... u mna si pocitovo motor sadol niekde okolo 30tkm, takze klud, ono to pride... so spotrebou ale ziadne zazraky necakaj, najdolezitejsi je vzdy medzikus...
Tak díky. Mě už jde asi hlavně o ten výkon a pružnost, jenom teď ještě pořád nemám pocit že by to jelo o moc lépe než moje předchozí auto 74kW, a to už by přitom měl být znát pořádný rozdíl.
Tak v otáčkách tam rozdíl snad je....a dole být moc nemusí, srovnej původní auto a současné v otáčkách co používaš(najdi si vykonové křivky) a porovnej.Holt i převodovka může udělat jinej pocit ze silného auta.Nevím co to bylo za auto,ale taky ber v potaz váhu....a řešit to pocitem?Některé auto rychlost díky tomu že je nové a "jiné" rychlost skrývá.Tam bych pocit neřešil, vem stopky.
Já to vyřešil tak, že auto mám teď mnohem slabší a svézt se chodím na Hornetu.75Kw na 200 kg fakt jede dobře....
--
27. Srpen 2012 - 8:47
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel
Dejv napsal:
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
No je potřeba si vyzkoušet různé režimy řazení a způsobu jízdy, aby to co nejméně bralo.Ono snižovat spotřebu na palubáku je někdy problém a to ten, že nevíš přesně jak to počitá a ačkoli jedeš třeba i za hodně málo, tak se to díky průměru tam nezobrazí jak by jsi očekával.
Chce to hodně brzo řadit, po rozjezdech, prostě ty správné návyky, vyzkoušet si jakou rychlost používat při padesátce ve vesnicích městech.Já to měl u 8G v naftě tak, že na 50 jsme jezdil na 5, pochopitelně rovina.Pocitově bych ji tam "nikdy" nedal, ale patřila tam.Dále kontroluj gumy, klidně lehce přefukuj.Z jedné cesty nedělej vědu, pokud se jede profilově imrvére do kopce, aniž by tam ten pocit byl,může spotřeba stoupnout, když jste jeli svižněji a naložený.Vše si vysleduj a jezdi podle toho.
--
27. Srpen 2012 - 8:41
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
matulo napsal:
Dejv napsal:
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
uz som to tu niekde pisal... u mna si pocitovo motor sadol niekde okolo 30tkm, takze klud, ono to pride... so spotrebou ale ziadne zazraky necakaj, najdolezitejsi je vzdy medzikus...
Tak díky. Mě už jde asi hlavně o ten výkon a pružnost, jenom teď ještě pořád nemám pocit že by to jelo o moc lépe než moje předchozí auto 74kW, a to už by přitom měl být znát pořádný rozdíl.
--
27. Srpen 2012 - 8:37
matulo
příspěvků: 802 3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
Dejv napsal:
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
uz som to tu niekde pisal... u mna si pocitovo motor sadol niekde okolo 30tkm, takze klud, ono to pride... so spotrebou ale ziadne zazraky necakaj, najdolezitejsi je vzdy medzikus...
--
27. Srpen 2012 - 7:44
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
Tezko rict kolik km presne se motor celkove zajizdi. 15 tkm, to jde ale porad jeste o novorozence
Kazdopadne pokud auto pri zabehu spis setris, melo by vykazovat spotrebu logicky nizsi a nemelo by se mu chtit moc hybat. Vsechno je ale dost relativni a navic ty rozdily budou tak na hranici chyby v mereni, spis v pocitove rovine. Rozdil 2,5 l./100 nemuze byt zpusobeny zabehem, chyba je spis mezi volantem a sedackou, pripadne v silne neobjektivnich podminkach merenich tech vasich 2 vozu jak uz jsem psal v predchozim prispevku.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
26. Srpen 2012 - 10:34
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
--
26. Srpen 2012 - 10:00
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
Dejv:
staci jinak zajete auto a hned se rozdil ve spotrebe nekolik desetin litru, nehlede na to ze kazdy motor muze nejakou tu desetinu brat jinak uz z vyroby. Druha vec je treba protivitr, pri takhle vysokych rychlostech tam hned muze byt o dalsi klidne az litr vic nebo min. Plus hustota provozu a zpusob jizdy. To byste museli jet spolecne, natankovat do plne u stejne pumpy, nejet vylozene za sebou. Vsechno nejlip na tempomat a na zaver porovnat skutecnou spotrebu. Takhle by se to objektivnimu porovnani blizilo vic.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
26. Srpen 2012 - 8:48
Dejv
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Cestou z Jihlavy kde jsme natankovali do plného jsem nechal řídit Patrika, jel rychlostí cca. 140-150km/h celou cestu až do Bohumína. Spotřeba během těch 300km vyletěla asi k 9,5L/100. Celý zbytek nádrže (teda necelých dalších 250km, víc to nešlo) jsem se to snažil srazit dolů opatrnou jízdou, ale výsledek na celou nádrž byl stejně 8,9L/100 což se mi zdá moc.
Na dovolenou měl Patrik půjčeného od tchána stejného Civica co mám já, ale s nájezdem okolo 65.000km, a při stejném stylu jízdy jako z Jihlavy měl spotřebu jenom 7L/100!
Mám najeto 15000 km a motor se mi zdá pořád syrový, nepružný, nenažraný zkrátka nezajetý. Jak dlouho ještě budu muset čekat? Jestli já tou svou celoroční jízdou "na spotřebu" spíš tu dobu záběhu zbytečně neprodlužoval?
--
26. Srpen 2012 - 8:00
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
Na zadne K20 nikdy nic takoveho nebylo a u R18 zatim kazdy pise jenom svoje pocity bez jakekoli informace technickeho razu. Bohuzel to neuvadi ani samotny vyrobce Honda, ale pokud to presto nekdo nekde najdete, sem s tim
Kubajsu napsal:
Samozřejmě jsem to myslel při zhruba stejných otáčkách v obou případech ;)
5D 1.8 Sport
mám od: 26.12. 2011
v provozu od: 16.12. 2009
bývalý majitel
Tak v otáčkách tam rozdíl snad je....a dole být moc nemusí, srovnej původní auto a současné v otáčkách co používaš(najdi si vykonové křivky) a porovnej.Holt i převodovka může udělat jinej pocit ze silného auta.Nevím co to bylo za auto,ale taky ber v potaz váhu....a řešit to pocitem?Některé auto rychlost díky tomu že je nové a "jiné" rychlost skrývá.Tam bych pocit neřešil, vem stopky.
Já to vyřešil tak, že auto mám teď mnohem slabší a svézt se chodím na Hornetu.75Kw na 200 kg fakt jede dobře....
bývalý majitel
No je potřeba si vyzkoušet různé režimy řazení a způsobu jízdy, aby to co nejméně bralo.Ono snižovat spotřebu na palubáku je někdy problém a to ten, že nevíš přesně jak to počitá a ačkoli jedeš třeba i za hodně málo, tak se to díky průměru tam nezobrazí jak by jsi očekával.
Chce to hodně brzo řadit, po rozjezdech, prostě ty správné návyky, vyzkoušet si jakou rychlost používat při padesátce ve vesnicích městech.Já to měl u 8G v naftě tak, že na 50 jsme jezdil na 5, pochopitelně rovina.Pocitově bych ji tam "nikdy" nedal, ale patřila tam.Dále kontroluj gumy, klidně lehce přefukuj.Z jedné cesty nedělej vědu, pokud se jede profilově imrvére do kopce, aniž by tam ten pocit byl,může spotřeba stoupnout, když jste jeli svižněji a naložený.Vše si vysleduj a jezdi podle toho.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Tak díky. Mě už jde asi hlavně o ten výkon a pružnost, jenom teď ještě pořád nemám pocit že by to jelo o moc lépe než moje předchozí auto 74kW, a to už by přitom měl být znát pořádný rozdíl.
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
uz som to tu niekde pisal... u mna si pocitovo motor sadol niekde okolo 30tkm, takze klud, ono to pride... so spotrebou ale ziadne zazraky necakaj, najdolezitejsi je vzdy medzikus...
bývalý majitel
Tezko rict kolik km presne se motor celkove zajizdi. 15 tkm, to jde ale porad jeste o novorozence
Kazdopadne pokud auto pri zabehu spis setris, melo by vykazovat spotrebu logicky nizsi a nemelo by se mu chtit moc hybat. Vsechno je ale dost relativni a navic ty rozdily budou tak na hranici chyby v mereni, spis v pocitove rovine. Rozdil 2,5 l./100 nemuze byt zpusobeny zabehem, chyba je spis mezi volantem a sedackou, pripadne v silne neobjektivnich podminkach merenich tech vasich 2 vozu jak uz jsem psal v predchozim prispevku.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Hmm takže po 15000 km už si nemám dělat žádné naděje na zlepšení?
bývalý majitel
Dejv:
staci jinak zajete auto a hned se rozdil ve spotrebe nekolik desetin litru, nehlede na to ze kazdy motor muze nejakou tu desetinu brat jinak uz z vyroby. Druha vec je treba protivitr, pri takhle vysokych rychlostech tam hned muze byt o dalsi klidne az litr vic nebo min. Plus hustota provozu a zpusob jizdy. To byste museli jet spolecne, natankovat do plne u stejne pumpy, nejet vylozene za sebou. Vsechno nejlip na tempomat a na zaver porovnat skutecnou spotrebu. Takhle by se to objektivnimu porovnani blizilo vic.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Cestou z Jihlavy kde jsme natankovali do plného jsem nechal řídit Patrika, jel rychlostí cca. 140-150km/h celou cestu až do Bohumína. Spotřeba během těch 300km vyletěla asi k 9,5L/100. Celý zbytek nádrže (teda necelých dalších 250km, víc to nešlo) jsem se to snažil srazit dolů opatrnou jízdou, ale výsledek na celou nádrž byl stejně 8,9L/100 což se mi zdá moc.
Na dovolenou měl Patrik půjčeného od tchána stejného Civica co mám já, ale s nájezdem okolo 65.000km, a při stejném stylu jízdy jako z Jihlavy měl spotřebu jenom 7L/100!
Mám najeto 15000 km a motor se mi zdá pořád syrový, nepružný, nenažraný zkrátka nezajetý. Jak dlouho ještě budu muset čekat? Jestli já tou svou celoroční jízdou "na spotřebu" spíš tu dobu záběhu zbytečně neprodlužoval?
bývalý majitel
Na zadne K20 nikdy nic takoveho nebylo a u R18 zatim kazdy pise jenom svoje pocity bez jakekoli informace technickeho razu. Bohuzel to neuvadi ani samotny vyrobce Honda, ale pokud to presto nekdo nekde najdete, sem s tim
____________________________________________
Civic Type-R 8G