Zdravím vás všechny,
* mám problém v tom, že když překročím 110km/h na dálnici, začne mi třepat ve volantu. Není to jen jemné třepání, spíš silnější. Jde to jen od pravého kola.
* začalo to po včerejším nočním driftování na sněhu. podotýkám, že nedošlo k nárazu.
* první co jsem udělal: zajel jsem do mnou prověřeného pneuservisu a nechal kola převážit. Jezdím k nim pravidelně a nikdy jsem s nimi neměl problém, dělají kvalitní práci. Borec mi tam řekl, že gumy jsou uprostřed ohlé dovnitř ne moc, ale že to muže být tím. Prý na nich mám dojet zimu a hodit do popelnice. Mají ještě okolo 4mm hloubku, tak jsem se dost divil. Po vyvážení kol třepání trošku ustálo, ale pořád to není žádná slast jako předtím. Jsou to gumy goodyear 205tky, na origo alu discích, mám je od koupi vozu, nevím kolik měli najeto předtím, ale já na nich najel cca 25tis km.
* chtěl bych ještě sjet na geometrii, ale bojím se že to bude něco jiné..
vypadá to že každá sranda něco stojí..
díky za odpovědi Repi
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2015
v provozu od: 15.9. 2008
Dakujem za ochotu, potesilo a toa nastavenie idem kuknut
5D 2.2 Executive
mám od: 20.6. 2015
v provozu od: 1.8. 2007
Chcel som ti odpovedať na súkromnú správu, ale stránka prostestuje že "užívateľ myysak1 neakceptuje súkromné správy". Skús sa pozrieť na nastavenie svojho účtu ma fóre alebo čo.
Je to hlavný technik v Honde Nitra. Ako bokovku predáva aj použité diely.
Hádam je v poriadku keď sem dám jeho vizitku:
Inak osobne Ti poviem, ak ide vonkajšie homokinetické kĺby, tak by som bral rovno nové, cez AutoKelly alebo podobne.
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2015
v provozu od: 15.9. 2008
A kto to je ten pan Varga? to aj ja sa za nim mozem zastavit? ja potrebujem obidva kinetaky napravo aj nalavo :D
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2015
v provozu od: 15.9. 2008
A kto to je ten pan Varga? to aj ja sa za nim mozem zastavit? ja potrebujem obidva kinetaky napravo aj nalavo :D
5D 2.2 Executive
mám od: 20.6. 2015
v provozu od: 1.8. 2007
Niio ďakujem za radu, fungovala.
Touto cestou chcem poďakovať aj p.Vargovi za ústretovosť, do 24 hodín mi zohnal jazdené poloosi s kĺbami za dobrú cenu.
bývalý majitel
klby nemozu mat volu kolmo na poloos, teda nic vyrazne tam nesmie byt. ked sa vyberie poloos, tak aj laik rozozna vymlateny klb od noveho. stary klb proste vakla vo svojom lozku, novy klb je v nom pekne usadeny. jednu poloos som uz na aute menil, tak si pamatam, ze to tako bolo. v mojom pripade ale auto netrepalo, ale klepal klb pri zatacani
5D 1.8 Executive
mám od: 19.10. 2014
v provozu od: 12.12. 2008
poloosy se tedy musí vyndat aby to bylo vidět? Mechanik mi dneska bral za poloosy a pravá strana má trošku větší vůlu než levá ale nic hrozného.. Nepamatujete si jestli poloosy při zvědnutém autě můžou mít vůli nebo ne?
bývalý majitel
ja som zohnal od mechanika z TT z buranej predvadzacky. dva roky dozadu mal este celu poloosu na lavu stranu. Tiez mozes skusit prijimacieho technika v NR (Varga), ci nahodou nevie zohnat, 5 rokov dozadu spominal, ze dokaze cosi z druhovyroby z madarska.
5D 2.2 Executive
mám od: 20.6. 2015
v provozu od: 1.8. 2007
Prosím Vás urgentne o radu
Objavili sa mi rovnaké problémy pre aké vznikla táto téma...
Diagnóza: zničené vnútorné kĺby na poloosiach
Účet za opravu je likvidačný, neviete mi prosím poradiť ako kde zoženiem tie kĺby za prijateľné peniaze?
Hĺadanie bazároviek a pod. neuvažujem, auto potrebujem čím. skôr. Mám (v tomto prípade bohužiaľ) 2.2 CDTi r.2006
Za každú dobrú radu Ďakujem
Michal
bývalý majitel
vnutorny homokineticky klb presne toto sposobuje. rozobrat a skusit v ruke, ci sa lahko vychyluje do vsetkych smerov. po rozobrati bude treba vymenit prevodovy olej a mazacie naplne klbov. Inac cena vymeny v honde cca 400e +-. Material stoji okolo 290e, ta cena je sialena, robota 3-4 hodiny. Ktosi tu zohnal druhovyrobu z anglicka za cca 120e...