Hledat |
test zrychlenia a vysledok smrad zo spojkyTak som skusil co UFO dokaze. Zahriaty motor, dllllhocizna prazdna a rovna okreska predomnou. Dvojka, asi 30 kmh na tachometri. Plny plyn az do obmedzovaca, 3, 4, 5, 160kmh, noha z plynu .... to som ale vobec necakal, trochu neprijemne ma to prekvapilo Vložil pepec, 22. Říjen 2006 - 20:46
|
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Spojka už nesmrdí pokud se při ostrém rozjezdu neprotočí kola a neproblikne vsa. Zjistil jsem, že je třeba o 1 sekundu déle to podržet na spojce, než si to srovná otáčky a pak zas plný do červeného a žádný smrad
majitel jiné Hondy
Spojka se bude pálit hlavně při nešetrném rozjezdu nebo i při vyšších rychlostech při špatné práci s ní. Ale při běžném zrychlování by se neměla nadměrně opotřebovávat. Navíc u našeho benzinu není takový krouťák. Problémy se spojkou jsou hlavně u dieselu.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Je dost možné, že se opravdu pálí obložení spojky. Včera jsem četl ten test po 100 000 km a pak to rozebrali na součástky a ten technik tam popisoval, že na funkčnost spojky to nemá vliv, ale obložení bylo vypečené díky sportovní jízdě a vysokým otáčkám.
bývalý majitel
nemusi to byt smrad zo spojky, ja si skor myslim, ze sa palia usadeniny na motore. to iste citim na novom aute, kde je este motor zakonzervovany, kad to potiahnem nad 3tis, tak hned to smrdi. ked som pozeral teploty na civicu, tak pri beznej jazde maju vyfukove plyny okolo 500-600stupnov, staci to jeden krat vytocit a stupne to na 800-900, pricom teplota rastie prakticky priamo umerne s otackami a tiez klesa, teda za 3s dokaze klesnut spat na 600 stupnov.
Naviac spojka je vzduchotesne uzavreta, neviem, kadial by to tak rychlo smrdelo von. Skuste teda najskor dokladne vycistit povrch motora a potom skusajte smrad.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Já už zahrabal i na 2ku, když jsem ji tam dal v 50, ale jen jednou a na trojku nikdy V létě 100 oktan benzín, tak jsem to trochu rozjezdil ve středních to lépe táhne a do 7000 to pak krásně letí, potom mi druhý dech zabíral o 10kmh dříve v 60 a předtím až v 70 oproti původnímu majiteli, taky jsem zvedl průměr spotřebu o 0,6 na 7,9 + půl litr 8,4 . Na zimu na pohodu 95 efektu a po dlouhé době jsem ho vytočil a to byl smrad asi se fakt vypalují usazeniny.
majitel jiné Hondy
Tak gumama to určitě nebude. Tím myslím, že na tak vysoké stupně nám to určitě nehrabe Já to pozoruju zima léto stejně. Stačí tomu dát na dálnici plný knedlík.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Mám stejný problém sem tam to protáhnu po plným 2,3 do červených a za chvíli smrad jak prase. Já myslel, že se tak pálí gumy, jak se to zahryzne do asfaltu. Na těch Hankook co tam mám najedu sotva 15 000. Teď mám 10K po dvou sezonách a přední mám tak na dva měsíce, zadní ok dojedu ještě sezónu v létě Nezdá se mi, ale že to dělá pokaždé jen, když jezdíte dlouho pod 4000 rpm a pak vyfouknete pavouky Když jsem to udělal na nových zimních na suchu, tak ten smrad byl 2x horší než na letních
majitel jiné Hondy
Já vím, o tom to téma je, jen jsme přemýšlel odkud to jde, když se to dostane až do kabiny i při zavřených oknech. Je to od výfuku nebo zahřátí nějakého materiálu, který pak smrdí nebo něco jiného? Jako spojka mi to nepřišlo, většinou to zavonělo při přeřazení ze 3-4 při dálniční rychlosti. Když jsem se díval na civinfo, tak to tam taky řešili, že to pár lidem dělá, ale na nic odborného se nepřišlo
bývalý majitel
Tohle už se tu Řešilo STORMe, řekl bych normální jev, když se autu stojí na krku co to jde (typicky třeba dlouhué stoupáky a plnej).. někdo tomu říkal, že "zavoní VTEC" ).
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Přesně tak, takto se projevuje klouzající opotřebená nebo mastná spojka, při delším trápení bývá i cítit zápach pálejícího se obložení..