Hledat |
OdhlučněníPři rychlostech 130 - 150 km/h se mi zdá motor, že od motoru proniká do kabiny dost hluku, takže se začínám zabývat otázkou odhlučnění. Při pohledu pod kapotu je na motorové přepážce vidět, že tam nějaký tapecírunk je, ale celkem tenkej a ne po celé ploše přepážky. Přidat ještě nějakou izolaci se tak celkem nabízí... Neuvažoval jste někdo o něčem podobném? Díky za rady a tipy! Vložil bbbbbbbbbbbbbbbb, 8. Červenec 2009 - 15:43
|
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Ahoj, jaký balíček jsi zvolil a na kolik tě to vyšlo???
náhodný návštěvník
Sorry, že se píši po tak dlouhé době.
Také jsem zkoušel odhlučnit auto svépomocí a nakonec to dopadlo hledáním firmy v Praze, která řeší odhlučnění aut (mimochodem, v Praze jsem našel pouze jednu: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/) a teprve, až po jejich zásahu to bylo ono
bývalý majitel
? 2,2i-CTDi ma spicku vykonu skoro na hranici cerveneho pole. Jinak ma priblizne stejnou uroven "hlucnosti" skoro ve vsech otackach. Naopak kdybych resil hlucnost vozu tak prvni vec bude motorizace, a diesel v tomhle proste vzdycky povede (pokud to neni nejaky koncernovy traktor).
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
schvalne som sa teraz zameral na hluk na dialnici FL 8G: pri 100 sa zacina ozyvat aero hluk, pri 110 ak sa clovek zapocuva, tak pocuje vyfuk. pri 130 je to zmes aero, vyfuk a motor. pri 140 nie je ziadna zmena oproti 130, ale pri cca 3800 otackach sa uz zvyraznuje hluk vyfuku, motor ostava trochu potlaceny. co je ale horsi problem, tak okolo tych 4tis otacok to auto vydava taky neprijemny vrcavy prerusovany tlmeny zvuk, nieco v zmysle vrRRrr ....vrRRrr ..... vrRRrr.
Ci vrci motor alebo vyfuk, som skusal zistovat tak, ze som slapol na 6ke pri 130 na podlahu. hluk sa pocutelne zvysil, aj ked otacky motora isli hore pomaly, z toho usudzujem, ze to bolo z vyfuku...
ak to zhodnotim, tak sa mi zvuk motora paci, na dialnici je auto celkom tiche, ked ho ale clovek potoci, tak zvuk pekne narasta postupne od spodnych otacok spolu s tym, ako auto taha az do cerveneho (vyhoda oproti dizlom, ze tam klesa vykon s otackami)
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Dík za reakcie, ale presunul som ich ku komentárom k článku, prosím píšte tam. Tu som naňho upozornil preto, že sme sa tejto témy dotkli, ale je to off-topic a toho tu je už viac ako dosť (aj mojou vinou priznávam).
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Je to vonku: Ako funguje VTEC v 8G.
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
ako som vravel, ale zas pri nizkych rychlostiach po meste je to zas v 2.2 peklo, alebo pri plnej akceleracii. Tiez by sa mu zislo lepsie odhlucnenie motora, vid acco 7g.
dialnicine rychlosti su urcite lepsie pre diesel, ale stale je obrovsky hluk od kol. Neviem cim to isiel asterix, ale dnesne nove nemecke auta su na tom lepsie a su daleko pred hondou ( ci uz je to golf, alebo nebodaj 1er tam je rozdiel obrovsky, astra je na tom tiez lepsie).
aerodynamicky hluk nie je tak zly, ale hrubsie skla v oknach by sa tiez mozno hodili
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Však já budu mít jednou taky 2.2 od nejmenovaného, jehož jméno připomíná sloní mládě v 5. třídě ZŠ. Alespoň, jak doufám......
5D 2.2 Comfort
mám od: 17.1. 2008
To co napsal ASTERIX je pravda, protože se jedná o civica 2.2, u 1.8 je to uplně něco jiného (hlučnost).
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
...no pánové řeknu vám, že jsem měl teď tu čest jet v jedné nejmenované německé značce do Znojma na Kometu (hokej) a to bylo něco. Při rychlosti 140km/h jsem měl pocit, že jedeme minimálně 200km/h! Naprosto tragické odhlučnění a o neslyšitelnosti radia ani nemluvím...
To Civíček při rychlosti 140km/h není vůbec slyšet, klidně se můžete v autě bavit a poslouchat radio! Vůbec se to nedá srovnat a i podle hluku se nedá odhadnout rychlost, protože i při vysoké rychlosti mám v autě klid. Kolikrát mě spolujezdci říkají: To jedeme 150km/h???? :-\