Mam v CTR vyzkouseny papir od Mannu a s nim mi motor divne cukne kolem 2-3tis otacek a ma takove lehce letargicke reakce. S K&N hadrakem mi funguje skvele. Tak nevim, ale placebo to urcite neni. Mozna s original filtrem to bude v pohode, ale ten nemam.
--
6. Březen 2019 - 10:16
Duptcheck
příspěvků: 9 5D 1.8 Sport
mám od: 1.10. 2016
v provozu od: 22.10. 2007
OK, díky
--
2. Březen 2019 - 17:34
pilot
příspěvků: 575 5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
no.. = za ty peníze bych to rpozhodně nebral. Mám zkušenost s origo K&N a kvalitním papírem. Rozdíl ve výkonu ani krouťáku nepoznáš (placebo efekt). Tady mi to navíc případá i s omezením průtoku, co do velikosti otvoru. A pročti si zdejší debatu = efekt neznatelný, tedy kromě ceny . U K&N jsem sice zůstal, ale taky potřebuje pravidelnou údržbu; kvalitní papír za dobrou cenu je ale prostě v našich podmínkách ideál
--
2. Březen 2019 - 15:28
Duptcheck
příspěvků: 9 5D 1.8 Sport
mám od: 1.10. 2016
v provozu od: 22.10. 2007
Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímto filtrem? Vyplatí se investice?
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Aha, tak to jo.
Já když porovnával těsnění u filtrů na benzínový motor, tak na originálu i na MANNu bylo stejné.
Celkově filtr MANN vypadal stejně jako origo filtr.
--
16. Únor 2015 - 17:13
sloe10
příspěvků: 125
bývalý majitel
V kratkosti ide o to ze ten filter mal ine tesnenie ako original, ktore dobre nedoliehalo a fiter rezonoval. To sposobilo ze auto malo v urcitych otackach zvuk ako keby bol niekde deravy vyfuk. Najviac to rezonovalo pri vodicovi kedze vodic prakticky sedi za tym filtrom. Po vymene za original som ani neveril ake je to auto zrazu tiche.
--
16. Únor 2015 - 12:41
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Bylo by možné ve stručnosti popsat o co se jedná?
Aby se i lidi co nevládnou anglicky dozvěděli nějaké zajímavé informace.
Co jsem tak zhruba pochytil, tak s filtrem MANN se změnil zvuk motoru v určitých otáčkách?
Je pravda, že něco podobného jsem po výměně za vzduchový filtr MANN pozoroval i já na R18A2. Ale byla to tak slabounká změna zvuku, že když se člověk vyloženě nesoustředil na zvuk sání, tak to ani neslyšel.
Navíc se to konalo pouze krátkou dobu po výměně. Později zvuk buď zmizel nebo jsem si na něj zvykl
Co je ale důležité, je fakt, že po 20 000km je sání za filtrem absolutně čisté, bez jakéhokoliv náznaku povlaku jemného prachu.
Takže asi ten filtr filtruje dobře.
--
12. Únor 2015 - 23:39
mortein75
příspěvků: 479 5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Stejně tu nikdo z nás nemůže objektivně posoudit který filtr je lepší a který horší (oblíbenost v tom nehraje roli).
Shopnost filtrace se dá zjistit jedině laboratorně, takže musíme ověřeným výrobcům věřit, že jsou jejich filtry + - stejně účinné.
My můžeme max. tak sledovat, v jakém stavu je daný filtr při jeho výměně. A tím není myšleno jeho znečištění vlivem stavu motoru (kroužky, EGR a u nafty navíc těsnost turba)a prašnosti prostředí, ale to jak je třeba narušen papír jeho filtrační vrstvy. Taky interval je nutné někdy individuálně přizpůsobit - zkrátit.
Pak by mělo být vše relativně v klidu...
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
No ale když se mi filtry MANN osvěčily i po vyzkoušení jiných značek, tak potom pro mě vyšel MANN jako nejlepší.
Netvrdím, že jsem vyzkoušel všechny značky filtrů a že neexistují i lepší filtry.
Z těch běžně dostupných ale považuju MANN za nejlepší v druhovýrobě.
V tom výše zmiňovaném testu měl filtr Nipparts na závitu kovové špony a piliny. A dokonce to nezávisle potvrdilo několik lidí, kteří si tento filtr později koupili.
U takového filtru bych si už nezdávadností pro motor jistej nebyl....
bývalý majitel
Mam v CTR vyzkouseny papir od Mannu a s nim mi motor divne cukne kolem 2-3tis otacek a ma takove lehce letargicke reakce. S K&N hadrakem mi funguje skvele. Tak nevim, ale placebo to urcite neni. Mozna s original filtrem to bude v pohode, ale ten nemam.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.10. 2016
v provozu od: 22.10. 2007
OK, díky
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
no.. = za ty peníze bych to rpozhodně nebral. Mám zkušenost s origo K&N a kvalitním papírem. Rozdíl ve výkonu ani krouťáku nepoznáš (placebo efekt). Tady mi to navíc případá i s omezením průtoku, co do velikosti otvoru. A pročti si zdejší debatu = efekt neznatelný, tedy kromě ceny . U K&N jsem sice zůstal, ale taky potřebuje pravidelnou údržbu; kvalitní papír za dobrou cenu je ale prostě v našich podmínkách ideál
5D 1.8 Sport
mám od: 1.10. 2016
v provozu od: 22.10. 2007
Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímto filtrem? Vyplatí se investice?
https://www.asc-tuningimports.cz/product/civic-8g-_06--11_/saci-kity/afe-power-magnum-flow-drop-in-vzduchovy-/586
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Aha, tak to jo.
Já když porovnával těsnění u filtrů na benzínový motor, tak na originálu i na MANNu bylo stejné.
Celkově filtr MANN vypadal stejně jako origo filtr.
bývalý majitel
V kratkosti ide o to ze ten filter mal ine tesnenie ako original, ktore dobre nedoliehalo a fiter rezonoval. To sposobilo ze auto malo v urcitych otackach zvuk ako keby bol niekde deravy vyfuk. Najviac to rezonovalo pri vodicovi kedze vodic prakticky sedi za tym filtrom. Po vymene za original som ani neveril ake je to auto zrazu tiche.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Bylo by možné ve stručnosti popsat o co se jedná?
Aby se i lidi co nevládnou anglicky dozvěděli nějaké zajímavé informace.
Co jsem tak zhruba pochytil, tak s filtrem MANN se změnil zvuk motoru v určitých otáčkách?
Je pravda, že něco podobného jsem po výměně za vzduchový filtr MANN pozoroval i já na R18A2. Ale byla to tak slabounká změna zvuku, že když se člověk vyloženě nesoustředil na zvuk sání, tak to ani neslyšel.
Navíc se to konalo pouze krátkou dobu po výměně. Později zvuk buď zmizel nebo jsem si na něj zvykl
Co je ale důležité, je fakt, že po 20 000km je sání za filtrem absolutně čisté, bez jakéhokoliv náznaku povlaku jemného prachu.
Takže asi ten filtr filtruje dobře.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Stejně tu nikdo z nás nemůže objektivně posoudit který filtr je lepší a který horší (oblíbenost v tom nehraje roli).
Shopnost filtrace se dá zjistit jedině laboratorně, takže musíme ověřeným výrobcům věřit, že jsou jejich filtry + - stejně účinné.
My můžeme max. tak sledovat, v jakém stavu je daný filtr při jeho výměně. A tím není myšleno jeho znečištění vlivem stavu motoru (kroužky, EGR a u nafty navíc těsnost turba)a prašnosti prostředí, ale to jak je třeba narušen papír jeho filtrační vrstvy. Taky interval je nutné někdy individuálně přizpůsobit - zkrátit.
Pak by mělo být vše relativně v klidu...
bývalý majitel
Ja dobru skusenost so Mann vzduchovym filtrom na 2,2CTDi nemam, koho to zaujima tu je popisany moj problem ktory som s tym filtrom mal:
http://www.civinfo.com/forum/bugs-faults-irritations/110487-honda-civic-2-2-ctdi-vibrating-low-revs.html
http://www.civinfo.com/forum/general-discussion/98397-loud-noise-accelerating-after-service.html
Takze ked chcete kludne si ho do auta dajte, ja ho tam uz nedam.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
No ale když se mi filtry MANN osvěčily i po vyzkoušení jiných značek, tak potom pro mě vyšel MANN jako nejlepší.
Netvrdím, že jsem vyzkoušel všechny značky filtrů a že neexistují i lepší filtry.
Z těch běžně dostupných ale považuju MANN za nejlepší v druhovýrobě.
V tom výše zmiňovaném testu měl filtr Nipparts na závitu kovové špony a piliny. A dokonce to nezávisle potvrdilo několik lidí, kteří si tento filtr později koupili.
U takového filtru bych si už nezdávadností pro motor jistej nebyl....