Vzduchovy filter K&N

ma niekto skusenosti s K&N? Videl som katalog v Elite acelkom sa mi to pozdava. Zvysi to vzkon motora a neposkodi?

Vložil venom, 10. Únor 2008 - 13:57
 

tomika
Obrázek uživatele tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel

Mam v CTR vyzkouseny papir od Mannu a s nim mi motor divne cukne kolem 2-3tis otacek a ma takove lehce letargicke reakce. S K&N hadrakem mi funguje skvele. Tak nevim, ale placebo to urcite neni. Mozna s original filtrem to bude v pohode, ale ten nemam.

--
6. Březen 2019 - 11:16
Duptcheck
příspěvků: 9
5D 1.8 Sport
mám od: 1.10. 2016
v provozu od: 22.10. 2007

OK, díky Palec nahoru

--
2. Březen 2019 - 18:34
pilot
příspěvků: 574
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010

no.. = za ty peníze bych to rpozhodně nebral. Mám zkušenost s origo K&N a kvalitním papírem. Rozdíl ve výkonu ani krouťáku nepoznáš (placebo efekt). Tady mi to navíc případá i s omezením průtoku, co do velikosti otvoru. A pročti si zdejší debatu = efekt neznatelný, tedy kromě ceny 666Andílek . U K&N jsem sice zůstal, ale taky potřebuje pravidelnou údržbu; kvalitní papír za dobrou cenu je ale prostě v našich podmínkách ideál Palec nahoru

--
2. Březen 2019 - 16:28
Duptcheck
příspěvků: 9
5D 1.8 Sport
mám od: 1.10. 2016
v provozu od: 22.10. 2007
--
2. Březen 2019 - 16:17
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

Aha, tak to jo.
Já když porovnával těsnění u filtrů na benzínový motor, tak na originálu i na MANNu bylo stejné.
Celkově filtr MANN vypadal stejně jako origo filtr.

--
16. Únor 2015 - 18:13
sloe10
příspěvků: 125
bývalý majitel

V kratkosti ide o to ze ten filter mal ine tesnenie ako original, ktore dobre nedoliehalo a fiter rezonoval. To sposobilo ze auto malo v urcitych otackach zvuk ako keby bol niekde deravy vyfuk. Najviac to rezonovalo pri vodicovi kedze vodic prakticky sedi za tym filtrom. Po vymene za original som ani neveril ake je to auto zrazu tiche. Směju se

--
16. Únor 2015 - 13:41
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

sloe10 napsal:
Ja dobru skusenost so Mann vzduchovym filtrom na 2,2CTDi nemam, koho to zaujima tu je popisany moj problem ktory som s tym filtrom mal:
http://www.civinfo.com/forum/bugs-faults-irritations/110487-honda-civic-2-2-ctdi-vibrating-low-revs.html
http://www.civinfo.com/forum/general-discussion/98397-loud-noise-accelerating-after-service.html
Takze ked chcete kludne si ho do auta dajte, ja ho tam uz nedam.

Bylo by možné ve stručnosti popsat o co se jedná?
Aby se i lidi co nevládnou anglicky dozvěděli nějaké zajímavé informace.

Co jsem tak zhruba pochytil, tak s filtrem MANN se změnil zvuk motoru v určitých otáčkách?
Je pravda, že něco podobného jsem po výměně za vzduchový filtr MANN pozoroval i já na R18A2. Ale byla to tak slabounká změna zvuku, že když se člověk vyloženě nesoustředil na zvuk sání, tak to ani neslyšel.
Navíc se to konalo pouze krátkou dobu po výměně. Později zvuk buď zmizel nebo jsem si na něj zvykl Směju se
Co je ale důležité, je fakt, že po 20 000km je sání za filtrem absolutně čisté, bez jakéhokoliv náznaku povlaku jemného prachu.
Takže asi ten filtr filtruje dobře.

--
13. Únor 2015 - 0:39
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Stejně tu nikdo z nás nemůže objektivně posoudit který filtr je lepší a který horší (oblíbenost v tom nehraje roli).
Shopnost filtrace se dá zjistit jedině laboratorně, takže musíme ověřeným výrobcům věřit, že jsou jejich filtry + - stejně účinné.
My můžeme max. tak sledovat, v jakém stavu je daný filtr při jeho výměně. A tím není myšleno jeho znečištění vlivem stavu motoru (kroužky, EGR a u nafty navíc těsnost turba)a prašnosti prostředí, ale to jak je třeba narušen papír jeho filtrační vrstvy. Taky interval je nutné někdy individuálně přizpůsobit - zkrátit.
Pak by mělo být vše relativně v klidu...

--
12. Únor 2015 - 13:15
sloe10
příspěvků: 125
bývalý majitel

Ja dobru skusenost so Mann vzduchovym filtrom na 2,2CTDi nemam, koho to zaujima tu je popisany moj problem ktory som s tym filtrom mal:
http://www.civinfo.com/forum/bugs-faults-irritations/110487-honda-civic-2-2-ctdi-vibrating-low-revs.html
http://www.civinfo.com/forum/general-discussion/98397-loud-noise-accelerating-after-service.html
Takze ked chcete kludne si ho do auta dajte, ja ho tam uz nedam.

--
12. Únor 2015 - 8:51
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

No ale když se mi filtry MANN osvěčily i po vyzkoušení jiných značek, tak potom pro mě vyšel MANN jako nejlepší.
Netvrdím, že jsem vyzkoušel všechny značky filtrů a že neexistují i lepší filtry.
Z těch běžně dostupných ale považuju MANN za nejlepší v druhovýrobě.

V tom výše zmiňovaném testu měl filtr Nipparts na závitu kovové špony a piliny. A dokonce to nezávisle potvrdilo několik lidí, kteří si tento filtr později koupili.
U takového filtru bych si už nezdávadností pro motor jistej nebyl....

--
11. Únor 2015 - 22:33

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".