Hledat |
Type-R vs. 123dZdravim vsechny! Doufam ze si na mne nekteri jeste pamatuji, i kdyz jsem se tu delsi dobu neukazal (rekl bych tak rok). Kazdopadne posledni co jsem psal bylo, ze planuji porovnani Civica 1,8 Sport a BMW 116i, k cemuz jsem se bohuzel zatim nedostal. Ale jeste stale to mam v planu, snad nekdy Mohu to shrnout tak, ze je-byl to velmi dustojny nastupce Civica.(Civicek sel k pritulce a hezky se o nej stara:-)) Po case mi doslo ze charakteristika BMW1 mi velmi vyhovuje, ale 116i (90kW) je slaba, kor na auto se zadnim nahonem. Rozhodl jsem se tedy pro mensi vymenu za 123d. Abych se dostal konecne k veci. Rad bych porovnal 123d a type-r, alespon ve zrychleni pripadne na sprintech. Nejsem nejaky magor na sprinty nebo tak, snad jsem zadny poradny ani nejdel. Jde mi ciste jen o mou zvedavost. Civic ma 201HP a BMW 205HP (zarovne ale uplne nezajete). Padam nebo nekdo jiny, co rikate? Meli byste zajem? Dejte vedet.... Mejte se. Vložil tommykk, 3. Duben 2010 - 10:31
|
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Souhlas se vším, když jsem měl možnost přímého porovnání s Golfem GTI, viz. http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=1704 tak jsem sice v Golfu jel o kousíček rychleji, ale byla to celkem nuda. A to to byl benzín.
Jinak když už zadokolku tak jsem se svezl v Z4M (bohužel jen jako spolujezdec) a to je fakt peklo, točí taky 8.000ot., ale má trochu víc válců.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Ano, mezi závodníky může být Brno oblíbené, ale CTR je na Brno moc pomalé takže tráví moc času na rovinkách, mít o 100k víc bylo by Brno větší zábava. Takhle mi víc vyhovuje Most, který je pro CTR dostatečně technický a "nudnější" pasáž je jen cílová rovinka.
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
Ja naivne dufam, ze palivove clanky a elektromotory vykynozia tu traktorovu haved. I ked to bude este beh na dlhu trat
Aha ale to nie je o BeMeWe a CeTeeR
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov
5D 1.8 Executive
mám od: 16.7. 2010
Asi jsem tam neměl psát o tom oturbeným dieselu. Do sportovního auta si ho teda moc představit neumím, ale po svezení v BMW 330d (150kW) už chápu proč ty bavoráky tak rychle lítaj Navíc to táhne do 5500 otáček, takže to je jako většina benzínových motorů. Jo diesel nám v budoucnu ještě ukáže.
Tak už víte, kdy a kde se uskuteční to porovnání BMW a CTR?
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
Já jsem měl možnost pár dní provětrávat BMW 530 (auto mělo najeto 150 tis. km) diesel a musím říct, že motor a podvozek byly jediná věc, které se na autě daly pochválit, ale rozhodně bych jej nenazval sportovním. Prostě mi chyběla ta dravost, se kterou jde V-TEC do otáček. Jinak jsem se nedávno svezl i s x5-kou (auto mělo najeto 40 tis. km) a nějak mi uniká, co lidé na BMW vidí. Neskutečný kostitřas a vrzající interiér v celém autě
obdivovatel
da se rict,ze stim vsim souhlasim,ale taky tvrdim at se nam ,co mame radi vuni benzinu(proto mam motorku)libi nebo ne tak s naftou musime pocitat.uz to nejsou ty stare diesly ktere byly tezke a na sto zrychlily za pul dne.
a jeste k dvakkrat preplnovanym dieslum od bmw,motor funguje od 1500 otacek az do5500 to je nejakych 4000 vyuzitelnych otacek,kdyz to tak vezmu tak type r jich ma 3500.a kdo se svezl s baworackym dieslem musel byt nadseny a kdo rekne ze ne tak mu neverim
5D 1.8 Executive
mám od: 16.7. 2010
Jen bych tu rád zmínil, že si pořád spousta lidí plete rychlá auta se sportovníma autama. Pokud je něčí oturbený diesel výkonější, nebo rychlejší, než jiné auto, neznamená to, že je automaticky spotrtovnější.
Jednoduchý příklad: Co je sportovní auto?
Škoda 110R nebo Škoda Fabia RS, Škoda Rapid nebo Škoda Octavia RS....
Ačkoli se může zdát, že právě modely RS jsou ty sportovní, opak je pravdou. Nejde totiž o to jestli se na stovku dostanete pod pět sekund, nebo jestli je maximálka víc než 250...Jde o ducha toho auta.
A v tomhle porovnání Civic Type-R vyhrává ještě před začátkem závodu. BMW 123d totiž NENÍ sportovní auto, ač může být na dráze rychlejší než CTR. Majitel jistě uzná sám, že si nechtěl koupit sportovní auto, ale auto, které je za všech okolností rychlé. Kdyby chtěl opravdu sportovní auto v téhle velikosti a kategorii, mají pro něj u BMW model 130i
(neberte to prosím jako nějaké svaté moudro. Ale já takhle prostě vnímám auta )
obdivovatel
ono ze ctes jen moje spis negativni prizpevky je tim ze pisu jen na to co me na foru vic zajima,nebavi me resit cim myt auto nebo na jaky benzin jezdit,tim to je.
a k tomu co bych si koupil tak to vim uplne presne,tedy kdybych ty penize mel z4m nebo radsi m3
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
nie, nenastval, mozno moj prispevok vyznel, ze som nahnevany. Skor som zaskoceny, pretoze v nespocetne vela prispevkoch pises tak trochu zosmiesnujuco na adresu civicu. Myslim ze sem tie prispevky nemusim sem kopirovat a sam si si toho vedomy.
Pre mna je type-r jednoznacne sportovejsi, aj ked to bmw moze mat lepsi podvozok (to neviem posudit, nejazdil som v ani jednom).
Uz samotne "sportovy diesel" mi reze usi Aj ked je to sucasny trend - spravit z naftakov sportiaky. No ja si myslim ze vysoke otacky, lahky predok a celkovo vaha auta, jeho minulost a charakteristika + celkovy dojem urcuju, ci je auto sportove, alebo nie (resp. sportovnejsie). Nemozno sa obmedzovat len na kvality podvozku (aj ked nepochybujem o tom, ze motor to ma podareny). Este mi povedz, ze by si si kupil radsej taketo bmw ako taku hondu s2000 a ze je bavor sportovejsi. Aj Top gear testovali bmw z4 vs porsche boxter vs honda s2000, hadaj kto bol vitaz.
The power of dreams ...
5D 1.8 Sport
mám od: 10.3. 2008
volnaska: Ked uz si spominal ten ford. Je to asi len uhlom pohladu.
http://www.autofun.cz/test-focus-rs-vs-megane-rs-vs-civic-type-r-vs-mazda3-mps-5015/