Zdravím,
prolezl jsem forum a nenalezl jsem odpověď tak zakládám téma.
Mám problem u civica 1.8 i-vtec se startováním. Jedná se o to, že pokud jedu velmi krátkou cestu (max 1 km) tak pak mám problém nastartovat. držím tlačítko pár sec než naskočí.
dám tedy konkrétní příklad. Ráno přijdu k autu a jsou venku 2 stupně, nasednu zmáčknu tlačítko a auto naskočí hned. Dojedu do práce auto nechám stát 8 hodin a poté nasednu (zase bez problému nastartuju a jedu cca 1 km do fitka takže se auto ani nestihne ohřát (teplota stoupne minimálně). Hodinu cvičím a když se vrátim mám problém nastartovat.
Jinak mám odzkoušeno, že když přijedu s ohřátým autem neni problém třeba 2x za sebou chcípnout a znovu nastartovat ale pokud to udělám se studeným tak je problém.
Víte někdo čím to může být?
Díky za odpovědi
bývalý majitel
[zmazane]
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Nevím, zda se to řesilo v nejakem jinem vlakne a ani podle ceho takove vlakno vyhledat a proto to vlozim zde. Nemam primo problem s autem a jeho startovanim, ale vsiml jsem si, ze obcas se pri startu z palubni desky ozve cvak cvak, jako by se seply relatka a rozeply. Nedela to pravidelne, jen obcas a nevim, co to znamena a nebo jestli je to normalni stav. Asi je to nejaka diagnostika pred startem, ale takoveho cvakani si nejsem z drivejska vedom. Drive jsem to nezaznamenal. Nevite o co jde? Diky.
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
http://www.civinfo.com/forum/how/111264-how-diagnose-replace-faulty-over-pressure-relief-valve-2006-2-2-ctdi.html
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Nikto nič ?
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Tak ja som nasiel moj problem na youtube. Za studena a tepla startuje ok ale za horuca
za tepla: www.youtube.com/watch?v=tbPrr2LBwfM
za horuca: www.youtube.com/watch?v=by2yxgGCDA4
5D 1.8 Sport
mám od: 27.9. 2013
v provozu od: 21.4. 2009
Ja mam ten isty problem ako "tomika" ukazal na videu http://youtu.be/NzR6nwBfEak
Spravi mi to ale len obcas, nie pri kazdom studenom starte to tak skrkne.
Dnes sme sa s otcom rozhodli za pomoci dielenskeho manualu vymontovat alternator - ale neuspesne. Odmontovali sme kryt motora, dalej to koleno vyfukoveho potrubia. A podla manualu sme mali dalej odmontovat drziak sacieho potrubia a nasledne starter. Lenze aj ten drziak aj ten starter su tam perfektne zabarikadovane a pristup k nim je velmi zly.
Preto sa chcem spytat, je tu na fore niekto, kto uz uspesne vymontoval starter z Civicu 1.8?
bývalý majitel
ja som to riesil tak, ze som sa naucil presne v momente, ked naskoci motor, pustit (na starom aute) klucik, takze to neskrkalo...
bývalý majitel
Jak ho vymontovat najdes v dilenskem manualu co je zde v sekci "Ke stazeni".
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2013
v provozu od: 20.8. 2006
Tak mám úplně stejný problém, pokud je ráno zima, což teď naštěstí zase nebývá, tak mi to dělá úplně stejně. Když je teplý motor tak se to neprojeví, jen po delším stání, například přes noc. Budu muset někomu říct ať se na ten startér podívá. Taky mě napadlo, že to bude startérem, tak to mám aspoň potvrzené, ten zvuk je úplně stejný. Nevíte kde přesně se u motoru nachází? hledal jsem ale nikde jsem to nevyčetl. Díky
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Zaleži samozdřejmně na tobe ,ale jabych to řešil čím nejdříve pastorek starteru se pomalu vraci a tim padem než se zasune ho motor rostočí do vysokých otaček a ten rachot je od ozubení pastorku a setrváku než se rozpojí ma tm sice volnoběžku ale i ta může byt zatvrdlá stačí rozebrat předek startéru vyčistit a namazat sikmé ozubení a bude zase roky sloužit.