Hledat |
Privod vzduchu k brzdamPtal jsem se v servisu a pry to nebude branit zadne zaruce, kdyz si udelam diru do plastoveho podbehu. Resil jste nekdo problem chlazeni brzd u 8g., at mam nejaky info nez zacnu pracovat? Vložil bordel, 1. Červen 2009 - 18:07
|
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
pozri si Samco. Chalan z civinfo mi pisal, ze od nich ma vyrobene hadice na chladenie brzd a cez CPL RACING... Dokocna aj ta fotka co tu dal Bordel neviem ci nie su hadice od Samco...
CPL to tam fakt nema priamo uvedene, ale oni maju kopec veci, ktore neuvadzaju na stranke
Inak vaha CTR 8G zistena, je fakt vysoka Priblizne o 140kg tazsia ako CTR 7G Bude clanok na hondaclube snad :) Trebars je to v tej vahe nakoniec...
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
stranku co si sem poslal link v prispevku par stran dozadu (CPL) som prechadzal niekolko krat, ale nic o chladeni brzd som tam nenasiel...
takze nerozumiem...
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
Pokial nekecal niekto o aplikacii, tak nie. Ale robia aj to
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009
A nemyslis, ze to je len kit silikonovych hadic na chladiacu kvapalinu? :-\ :-\
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
No k tomu Danymu. Ja som chcel dosticky aj na okruj a v dobrej viere mi dal prave DS 2500 :) Prave preto, ze to mal odskusane aj na 7G a dal ich aj Walkerovi. A tomu prezili aj Most a to je co povedat...
On osobne jazdi 3000 lebo mu proste vyhovuje ich charakteristika (podobne ako Tebe), to je jasne. Pred tym na 7g mal ale 3000 ako hardocoe option, 2500 ako beznu. Holt vyvoj na 7G ukazal uz u mna, ze 2500 na 8G okruh nie su moc dobra moznost... jasne, ze Tebe to uz vravel ako hotovu vec. Tym na neho v najmensom nechcem povedat nic zle, na niekom sa nejaka kombinacia skusit proste musi, to sa neda nic robit. Na Danym je super, ze sa vzdy snazi predavat odskusane veci, to je proste na nezaplatenie, kiez by kazdy bol taky.
Ferodo pise sam, ze na track day su 2500 prave vhodne. Myslim, ze CIRCIUT a neviem co myslia fakt uz zavodne auta, nie to nase prdkanie Zial na 8G sa osvedcuju az take, alebo este lepsie endurance options, ako su Blue Stuff...
Dalsia vec je, ze napriklad ked si kupis uz BIG KIT od celkom dobrej znacky AP RACING, tak okrem viacpiestoveho brzdica a samozrejme vacsieho kotuca davaju defalutne prave Ferodo DS 2500 dosticky... Pri Big Kite je uz ale v plavajucom strmeni chladenie uz zas na inej urovni, to je jasne.
Ze si nezlikvidoval brzdy to tiez beriem, ale nemali by dopadnut ani tak ako dopadli, si myslim. Za 1x25 min urcite nie. Kolo na zachladenie chybalo, ale ved sme neostali stat, snazili sme sa jazdit... nebolo to idealne, ale stale lepsie, ako to rovno odstavit
a ze cplracing ponuka tie hadice na chladenie brzd na 8G (na iny typer r nie)tiez mozno o niecom svedci (ze uz ludia mali tento problem), ale mozno nie. STALE PRIPUSTAM, ZE JE MOJA DOMNIENKA NESPRAVNA
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Pozri, je možné, že 8G má podstatne horšie chladenie bŕzd ako 7G (a nejde teda len o hmotnosť). Presne ako podotkol jc, neviem ako tí chlapci jazdia. Ja som svoje informácie čerpal jednak z oficiálnych zdrojov od Feroda, potom od Danyho, a nakoniec od nejakých ďalších náhodne objavených fór (diskutujúcich túto problematiku na úplne iných autách). Všetci sa zhodli na jednom - DS2500 nie sú doštičky na seriózne okruhové jazdenie a dajú sa uťahať. Moje skúsenosti to potvrdili, nič viac nič menej. Žiadne prekvapenie, len to čo mi vravel Dany od začiatku. Ešte raz zdôrazním, doštičky som nezlikvidoval, brzdia stále dobre, len štruktúra materiálu už nie je optimálna a preto to hučí a je to o trochu mäkšie (ale stále omnoho ostrejšie ako séria). Potom, čo som musel v plnej paľbe zastaviť som sa obával omnoho horšieho výsledku, veď si ma videl ako zbesilo krúžim na parkovisku. Neviem, pokiaľ DS2500 naozaj stačia na 7G, tak to vnímam ako skvelú vizitku pre minulú generáciu a nie ako katastrofu pre 8G. Len nerozumiem prečo potom Dany jazdí DS3000 a tvrdí že DS2500 nestačia.
Nechcem už ale ďalej túto tému rozvíjať bez konkrétnejších skúseností a naopak teším sa ďalšie akcie, kde môžme na vlastné oči odskúšať brzdy 7G vs 8G, rovnako ako ďašie sporné body.
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Ja viem, bolo to off-topic, ale nedalo mi.
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
ale v ziadnom pripade jc nepodcenujem, naopak, MA MOJ VELKY RESPEKT, vazne. Len som chcel povedat, ze predsa len ma zrejme iny styl jazdy a hlavne ked bol este na seria brzdach v Moste.
Ako vravim, len pisem o info z prvej ruky a nejak mi to vysoke odchadzanie platniciek na 8G oproti 7G nejde do hlavy. Stale pripustam, ze sa hlboko mylim (uz som ale par podobne zmyslajucich ludi trebars ako brodel a spol po nete stretol, trebars na civinfo). Taktiez smo rad, ze kombinacia 325mm kotuc + EBC modre uz funguje dostatocne.
Mozno za to moze fakt vaha a mozno zle pouzivanie. Zajtra ak to klapne, tak vazim ufona, dam asi ulpne plnu nadrz, nech nemam spekulacie, kolko asi paliva tam mohlo byt... Som vazne zvedavy
bývalý majitel
Diky. Nicmene tady to vubec neni o mne, to srovnani je zbytecne a s tematem nesouvisi. Co jsem chtel rict, jsem rekl. Modri pochopili
příspěvků: 1398
bývalý majitel
No, ja by som jc nepodceňoval, myslím že sa nenápadne ale iste zlepšuje, čo som tak orientačne vnímal na Nurburgringu.