Civic diesel 103kW při nízkých otáčkách cuká a dusí se

ahoj, 10 min po natankování jsem popojížděl asi 20 min v koloně na dálnici - na jedničku pár metrů a stop. Najednou přestal jít motor do otáček, bez tahu (jako když nejde turbo). Motor chcípnul. Po nastartování jsem se snažil držet otáčky a jel jsem po uzavírce dál na dvojku, chvíli na trojku. Proti kopci to téměř zastavilo. Asi po 5 min najednou naskočily otáčky a dojel jsem víc jak 200 km domů bez problémů.
Včera se to manželce stalo znovu při dlouhém průjezdu vesnicí 50 km/hod bez plynu.
máte někdo podobnou zkušenost? Dík

Vložil ajdl, 3. Říjen 2012 - 7:14
 

patrik.feng
Obrázek uživatele patrik.feng
příspěvků: 124
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007

proto prémiová paliva v uvozovkách Smích díky za odkaz

--
11. Leden 2014 - 10:07
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

U prémiových paliv bych už to asi nedělal, i když u nás často tolik prémiové nejsou. Jinak VIF a podobné: http://8g.hondaclub.cz/forum/vif-vse-o-tomto-superpiti-pro-nase-motory

--
11. Leden 2014 - 9:07
patrik.feng
Obrázek uživatele patrik.feng
příspěvků: 124
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007

trochu mimo téma, ale chci se zeptat zda má smysl dolejvat VIF i když tankuju "prémiová paliva" (maxx motion diesel, verva diesel, shell v power)? dík za odpověď

--
11. Leden 2014 - 8:02
Herzy
Obrázek uživatele Herzy
příspěvků: 8
5D 2.2 Executive
mám od: 24.4. 2012
v provozu od: 6.11. 2007

Po vyčistení toho EGR ventila mi auto ide pekne už 2 mesiac takže ak to zacne zasa cukat budem zasa cistit ventil to je najlacnejsie riesenie.

--
10. Leden 2014 - 18:55
dido
příspěvků: 15
5D 2.2 Sport
mám od: 24.1. 2013
v provozu od: 23.6. 2006

Urcite zaneseny EGR, treba vycistit a resetnut RJ. Treba vycistit aj tu klapku sania.

--
21. Listopad 2013 - 19:21
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

ja tim chtel rict, ze ostatni dost casto zaslepuji EGR, ono to neni nic moc dobryho, poustet zpet do obehu vyfukove plyny na spaleni s benzinem. Ohriva to vzduch atd. Je fakt ze u civica se EGR minimalne pri plnym plynu nepouziva.

Umyj si auto BezOplachu.cz467672.pngPetr Žitný

--
18. Listopad 2013 - 15:46
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

na co ho zaslepujes? EGR je priechodny iba pri ustalenej jazde a zohriatom motore. akonahle sa akceleruje, tak sa EGR vypina automaticky...

--
18. Listopad 2013 - 11:31
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

dost casto zaslepuji egr, to by neslo? hlasil by chybu? zkousel to nekdo? Směju se

Umyj si auto BezOplachu.cz467672.pngPetr Žitný

--
13. Listopad 2013 - 11:23
Ivouš
příspěvků: 3
3D 2.2 Sport
mám od: 12.4. 2013
v provozu od: 26.6. 2008

U toho hle motoru nejde ventil vyřadit odpojením hadičky. Jediné řešení jak se EGR na dobro zbavit je přeprogramování řídící jednotky.

--
13. Listopad 2013 - 11:11
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

dost teorie je tu:
http://www.autorubik.sk/technika/co-je-to-a-ako-funguje-egr-ventil/

kedze auto ti nechce ist, tak predtym, ako kupis novy, tak ten stary rozober a vycisti. na nete su navody, ako na to, napr tu pouzili valvoline egr cleaner
http://forum.skodahome.cz/topic/79872-zaslepeni-egr-ventilu/
ak to nepomoze, kup novy.

--
7. Listopad 2013 - 15:44

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".