Hledat |
Civic diesel 103kW při nízkých otáčkách cuká a dusí seahoj, 10 min po natankování jsem popojížděl asi 20 min v koloně na dálnici - na jedničku pár metrů a stop. Najednou přestal jít motor do otáček, bez tahu (jako když nejde turbo). Motor chcípnul. Po nastartování jsem se snažil držet otáčky a jel jsem po uzavírce dál na dvojku, chvíli na trojku. Proti kopci to téměř zastavilo. Asi po 5 min najednou naskočily otáčky a dojel jsem víc jak 200 km domů bez problémů. Vložil ajdl, 3. Říjen 2012 - 7:14
|
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007
proto prémiová paliva v uvozovkách díky za odkaz
majitel jiné Hondy
U prémiových paliv bych už to asi nedělal, i když u nás často tolik prémiové nejsou. Jinak VIF a podobné: http://8g.hondaclub.cz/forum/vif-vse-o-tomto-superpiti-pro-nase-motory
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007
trochu mimo téma, ale chci se zeptat zda má smysl dolejvat VIF i když tankuju "prémiová paliva" (maxx motion diesel, verva diesel, shell v power)? dík za odpověď
5D 2.2 Executive
mám od: 24.4. 2012
v provozu od: 6.11. 2007
Po vyčistení toho EGR ventila mi auto ide pekne už 2 mesiac takže ak to zacne zasa cukat budem zasa cistit ventil to je najlacnejsie riesenie.
5D 2.2 Sport
mám od: 24.1. 2013
v provozu od: 23.6. 2006
Urcite zaneseny EGR, treba vycistit a resetnut RJ. Treba vycistit aj tu klapku sania.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
ja tim chtel rict, ze ostatni dost casto zaslepuji EGR, ono to neni nic moc dobryho, poustet zpet do obehu vyfukove plyny na spaleni s benzinem. Ohriva to vzduch atd. Je fakt ze u civica se EGR minimalne pri plnym plynu nepouziva.
Umyj si auto BezOplachu.czPetr Žitný
bývalý majitel
na co ho zaslepujes? EGR je priechodny iba pri ustalenej jazde a zohriatom motore. akonahle sa akceleruje, tak sa EGR vypina automaticky...
příspěvků: 2249
bývalý majitel
dost casto zaslepuji egr, to by neslo? hlasil by chybu? zkousel to nekdo?
Umyj si auto BezOplachu.czPetr Žitný
3D 2.2 Sport
mám od: 12.4. 2013
v provozu od: 26.6. 2008
U toho hle motoru nejde ventil vyřadit odpojením hadičky. Jediné řešení jak se EGR na dobro zbavit je přeprogramování řídící jednotky.
bývalý majitel
dost teorie je tu:
http://www.autorubik.sk/technika/co-je-to-a-ako-funguje-egr-ventil/
kedze auto ti nechce ist, tak predtym, ako kupis novy, tak ten stary rozober a vycisti. na nete su navody, ako na to, napr tu pouzili valvoline egr cleaner
http://forum.skodahome.cz/topic/79872-zaslepeni-egr-ventilu/
ak to nepomoze, kup novy.