Zaznamenal jste taky někdo problém s řazením rychlostí?
Za poslední měsíc se mi asi třikrát stalo, že jsem nemohl pohnout řadící pákou doleva (2x když jsem se chtěl rozjet a 1x při podřazení z 3 na 2). Nepomohlo ani opětovné zmáknutí spojky, problém přestal po pár ujetých metrech. V pátek ale nešla zařadit 1 a 5. 2 šla špatně vyřadit. Problém nevyřešilo ani vypnutí motoru, popojetí, mačkání spojky. Po ujetí pár kilometrů řazení opět "naskočilo".
Koukal jsem na Civinfo, kde někteří tento problém (hlavně se zařazením 2 také mají). Že by nějaká obecná závada?
Zkusím to vzít zítra do servisu, jsem zvědav, jestli něco objeví.
majitel
ještě tady nahodím servisní bulletin od hondy,používám jen překladač... popíše to někdo?
https://1iq.cz/i/tgH6W/9Dfdd.jpg
https://1iq.cz/i/tgH6W/T4acD.jpg
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
No to je ono. Len obvykle kym nieco kupim nove, presvedcim sa ci je to naozaj nutne.
Preto som napisal "...pre zaciatok..." Netvrdim , ze to 100%
bude v tom. Ale tu by som zacal. Vies si to urobit sj sam a nic to nestoji...teda takmer
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
majitel
Díky za radu, určitě se na to zaměřím ,i ten olej v převodovce vyměním. mezitím jsem procházel web a jeden borec co vyměnil i synchro a nepomohlo tak to vyřešil novým lankem řazení,třeba odkaz někomu pomuže,je tam i foto
https://www.civinfo.com/threads/not-able-to-stick-it-in-gear-sometimes-1-8-vtec.17194/page-8
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Pre zaciatok premazat tiahla. Jak pod krytom paky, tak v motorovom priestore.
Idealne pozri prirucku ( na stiahnutie , tu na fore).Tam mas presne co, kde aj čím.
Je to inak normalne v tabulke udrzba, takze nic zvlastne.
A ked uz tam budes , rovno skontroluj silentblok prevodovky, ci je ok , nie natrhnuty. Ak uz je natrhnuty, moze to byt aj tym. O to viac , ze sa obvykle natrhne az ked zlyha horny oproti.Takze skontroluj rovno aj ten.
Ked nic nezistis, skus odvzdusnit spojku.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
majitel
zkusím to tady oživit... mám problém občas s řazením 1 při rozjezdu na semaforech nebo v koloně do polovině dráhy se zasekne a je třeba trochu přitlačit ,následně i 2 stejným zousobem zadrhne. nic nejde přes zuby a rychlosti nevypadávají.s vypnutým motorem řazení jde bez problému.
auto pujde stejně na jaro do servisu tak se chci zeptat ti kdo měli tady problémy s řazením 1-2 jak to nakonec vyřešili? někdo píše že synchron1/2 někdo že mu to nepomohlo ale výměna táhel ,příp spojka....
bývalý majitel
Třeba někomu pomůže, že problémy s řazením nám z 95% odstranila demontáž zámku řadicí páky. Defend-lock se po cca 10 letech provozu začal rozpadat, což se za provozu projevovalo obtížným řazením některých rychlostních stupňů.
Letos v zimě se DL definitivně rozpadl, jeho demontáž převodovku "opravila".
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Riešili ste niekto vôlu v riadiacej páke? Oproti tomu čo som mal A7G 2006 mi príde Civic že to je Škoda Felicia, tak či niekto už toto riešil výmenou nejakých dielov.
Ďakujem
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Jak píše nexus ta samá zkušenost. Po výměně se mi lépe řadí
bývalý majitel
Mně osobně se neopak s novým origo olejem řazení velmi zlepšilo.
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
To by davalo teoreticky zmysel, ale novy olej by som ocakaval redsi, nie hustejsi. Neviem ci/ako degraduje, ale menil som ho predpisovo po necelych 60kkm.