Hledat |
Vybitá baterka + vibrace motoruNechal jsem Civika asi 3 týdny bez ježdění v garáži. Když jsem k němu včera přišel, tak byla úplně vybitá baterka. Musel jsem volat Honda Assistance, kteří mi pomohli nahodit motor. Údajně se tohle stává u všech moderních aut, protože elektronika bere z baterky určitou část proudu. Stalo se někomu z vás něco podobného? Díky. Vložil Jasonek, 20. Květen 2007 - 9:14
|
5D 1.8 Sport
mám od: 30.6. 2014
v provozu od: 3.11. 2008
14,5 roka ja mam 3 roky 3 baterky
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
14,5 roku stará baterka? Myslím, že rekord už jsi dávno strhnul.
Ono taky hodně záleží, jak často jezdíš. Pokud jako já každý (alespoň všední) den kolem 20 km, mělo by to být pořád bez problémů, i když baterka už dávno nemá tu kapacitu jak zamlada. Ale zkus to auto odstavit na 14 dní venku (ani nemusí moc mrznout, stačí kolem nuly) a vzápětí uvidíš, na čem jsi.
Být tebou, hned bych tu baterku preventivně vyměnil. Svoje už má odpracované.
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
tak skusme takto - v principe su na to aby motor dobre bežal potrebne 4 veci - iskra, vzduch, palivo, kompresia. Toto vsetko musi byt správne vyvážené. To je jasne každemu Teda sa zamyslíme....
Iskra - tu sa rovna elektrika , teda baterka - djame tomu, že vyluciš, aj ked bez premerania si nemožes byt istý. Este sem patrí ale dalšia vec a to sviečky.
Teda by som skusil patrat týmto smerom. A ked sa to ukáťe ako slepá ulička, potom postupne dalšie spomenuté
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Čau Dejve, mám to tak samo zakolísá, při sepnutí klimy. Nikdy nedobíjená origo 14.5 let, ale vždy check system a teď už vypadalo, že ani nenastartuju jak přituhlo k nule, ale to jsem měl i předtím 3 dny -17 čekal jsem smrt a zvykla si za pár dní a startovala na drnc i v -20 dva roky zpět, teď už zase startuje v pohodě po týdnu kolem nuly, tak nevím jestli měnit nebo trhat rekordy:-)
5D 1.8 Sport
mám od: 18.11. 2020
v provozu od: 8.9. 2008
Tu je video https://www.youtube.com/watch?v=CeE5eA5C29A
Zaujimave je, ze ked nastartujem, vypnem a hned natocim znova, tak chyti na brnk.
5D 1.8 Sport
mám od: 18.11. 2020
v provozu od: 8.9. 2008
Len to ze baterka bola menena mozno rok do zadu a pride mi ze ma dost stavy a starter toci podla mna normalne, nie ako ked je slaba baterka, vtedy pocujes ze toci pomalsie. Len dlhsie trva kym chyti.
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Páni, je to baterkou. Ako sa hovorí "Netrapte sebe ani auto a vyměnte autobaterii"
Kurnik však aj 5000- ková Yuasa, co je fakt dobrá bateria pre 1.8 motor stojí lahko nad 60€.
To nie je tak hrozné predsa.
https://www.pdmauto.sk/produkt/YBX5053/4451?gclid=CjwKCAiAtej9BRAvEiwA0UAWXlhEaQduwbl_Rwp28nH5X5uZEjTvDjrI5wqbtYViyfW0Os6ApQ4VVhoC-rMQAvD_BwE
S dieslom neviem aká tam patrí, ale myslím, že tam to platí obzvlášť. Netrápiť to a vymenit.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Comfort
mám od: 20.8. 2012
v provozu od: 26.6. 2007
Já si myslím, že to baterkou může být. Dělá mi to také a stalo se mi, že po dobití a týdnu minimálního ježdění jsem měl opět problém nastartovat. Baterka má 7 roků a už je objednaná nová.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Baterkou to nebude. Já mám ještě původní (téměř 10 let), nikdy jsem ji ani nedobíjel, a motor mi na volnoběh trochu zakolísá, jen když sepne klima. Ale nějaký motorek stěračů má myslím mnohem menší odběr, než kompresor... Každopádně, při stírání mi to nedělá.
5D 1.8 Sport
mám od: 18.11. 2020
v provozu od: 8.9. 2008
Ahojte, mate niekto nejake nove poznatky ohladom vibracii? Ja som si vsimol, ze mi motor zavibruje ked mam pustene stierace. Vzdy ked zotru tak zavibruje. Pride mi to ako keby alternator nestihal vykryvat vyssi odber prudu alebo co. Alebo to moze byt slabsou baterkou? Tiez mi to inak horsie startuje, uz som z toho na nervy.