Hledat |
TlumičePáni mám také pýtaníčko. Chcem vymeniť tlmiče resp aj pružiny, mám tam nové Sasch. Zdá sa mi to moc tvrdé na našich cestách.Je možnosť z 4-dverového Civica zameniť? Mám 5dverový civic 1,8. pred kúpou som sa viezol na 4D a ten bol pomerne pekne komfortné auto. Ale desing a variabilita u 5D 100%. Vložil potech, 28. Červenec 2011 - 11:18
|
5D 1.8 Sport
mám od: 29.8. 2015
v provozu od: 1.6. 2006
Nechal jsem v cca 145tkm vyměnit přední tlumiče (v 80tkm byly dávány nové Sachs, tj. ujely cca 60tkm) za KYB včetně uložení tlumičů, ochrany (prachovky) a tyček stabilizátorů. Pružiny jsem nechal originál původní. Pneumatiky foukám na 2.2 (předepsáno 2.1) a je to v pohodě a změna je znatelná k lepšímu. Staré tlumiče Sachs už byly vpředu oba vyteklé. Civic nebude nikdy měkké a komfortní auto a podvozek je prostě tvrdý žebřiňák. Každopádně průjezdy zatáčkami a přejezdy příčných nerovností jsou znatelně lepší. S autem jezdí žena a i ona byla nadšená, prý je to jako jiné auto. Tlumičů KYB bych se nebál. Zdar a sílu.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Tlumiče jsem měnil v 80ti tisících šrouby jsem nechal původní...
5D 1.8 Executive
mám od: 7.7. 2014
v provozu od: 1.2. 2007
Ahoj!
Čaká ma výmena predných tlmičov. Chcem sa spýtať, či ste dávali aj nové škripcové skrutky 14x57 s prírubovými maticami na spodok tlmiča. Podľa servisného manuálu sa to odporúča, ale neviem, kde by som zohnal. Okrem tých skrutiek už mám doma všetko.
Ďakujem
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
-Míra- Tak už to nevykládej..
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Dnes som nalozil auto cca 150 kg zatazou do kufra. Komfort plus.
Takze cely problem je v prilis tuhej sustave. Auto ovela lepsie tlmi hrboly a je vidit ze pruzenie vtedy pracuje.
Pochopitelne vaha nalozena v kufri robi svoje, ale takto naladeny podvozok si viem predstavit na normalne jazdenie
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
To, ze pri prevadzke sa tlak zvysi je nieco, s cim vyrobca pocita, toho by som sa nebal... Ja davam na origo 17ky 2.2 miesto predpisanych 2.1, lebo pri mojich Hankook Ventus Prime3 s obyc bocnicou som mal pri 2.1 dost ohryzene boky, cize sa pneu pomerne zuvala- asi ked som jazdil trochu nezbednejsie Ale je fakt ze je to citit na tvrdosti.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Osobně dávám tlak do pneu takový který je předepsaný výrobcem. UFO není novodobé auto kde se předepisují nesmyslně vysoké tlaky kvůli emisím. Nehledě na to že při provozu se tlak v pneumatikách ještě zvýší. Pokavaď dám větší tlak podvozek je tvrdší a hlučnější. Je fakt že zimní pneumatiky foukám o trošku víc ale jen krapet.
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Díky za odpovede.
Trocha som mal prehustené pneu od výmeny, tak som dal na 2,3, tak je o to niečo lepšie, ale i tak, ten podvozok žiaľ nepracuje, najväčší problém vidím v "hlúpych" pružinách, sú tvrdé už od začiatku.
Len mi nepíšte že Eibach je riešenie, lebo som ho mal, a bolo to tak tvrdé, že som myslel že mám Type R v RACE úprave. S tým sa vôbec nedalo jazdiť. Možno na 5D to je iné, neviem, ale na type S s KYB tlmičmi, je to hrôza.
Takže ak dobre čítam, tak Bilsten tiež žiadna sláva, aj keď stále tu je otázka 5D vs Type S. Je pravda že R17 komfortu príliš nepridávajú, ale viem že to je hlavne tlmičmi/strunami.
Díky
5D 1.8 Executive
mám od: 7.10. 2016
v provozu od: 1.8. 2008
marcos: Tak jsem taky šel do výměny a když už, tak z gruntu - všechny kotouče, destičky, pružiny i tlumiče + příslušenství. Podle rad zdejších tam mám teď Kyb + Bilstein B4. Horší to určitě není, ale popravdě jsem čekal větší změnu k lepšímu... Sice zmizelo takové to zvukové mlácení na nerovnostech, ale auto je jen nepatrně měkčí, na můj vkus pořád tvrdé. Na kvalitních silnicích super, ale na našich tankodromech to prostě nefiltruje tak, jak je to v jiných autech. Pocitově bych neřekl, že tam mám nové komponenty. Ale mám. Takže tak.