Hledat |
Co vám na 8G nejvíce vyhovuje (A) a co vám vadí (B)?Otevírám znovu toto téma pro ty majitelé,kteří v době, když jsme se tímto zabývali, Civica ještě nevlastnili a bude zajímavé, co nám oni k tomu napíší. Další vlastní zjištění můžete pochopitelně dopsáním vyjádřit. Vložil Iček, 5. Únor 2007 - 23:41
|
bývalý majitel
Me mimo uvedeneho vadi ze pri vypnutem zapolovani neni ziva ani jedna zasuvka zapalovace. Zaroven mi vadi uz uvedene rychlosti, setku vazne nemame ale petku a pet a pulku.
bývalý majitel
Na předjíždění je to úplně v pořádku. Ale to, že auto nedokáže kloudně odjet z vracečky (1 už nestíhá a 2 ještě nebere) mi dost vadí... Stejně jako že prakticky nemáme šestku, ale 2 pětky...
5D 1.8 Executive
mám od: 19.12. 2013
v provozu od: 19.12. 2013
Jak tu trefně píšete 100 lidí 100 chutí, na "zakleknutí" podvozku v zatáčkách jsem si zvyknul, nevadí mi to, a dlouhý rychlosti....Ufona máme jako cesťáka tak pro mě ideál, na předjíždění to holt chce 2ku nebo 3ku, ale jinak jsem opravdu spokojenej. Jasně palubka je hlučnější, zlatý 6 i 7G tam se žádnej plast ani nehne, hluk ve vyšších rychlostech mi přijde tak nějak normální, celkově je podle mýho ta 1.8 dost tichá.
bývalý majitel
+
stále líbivý vzhled - karoserie i interiér
praktičnost a prostor v interiéru
spotřeba vs. ve vysokých otáčkách vzhledem ke konkurenci stále zábavný motor
nezájem zlodějů
pomalu padající cena ojetin v případě pokusu o prodej
-
podvozek - opravdu hrůza v porovnání s konkurencí
věčně skřípající a vrzající palubní deska a interiér, každý den z jiných míst
vrzající spojka
hlučnost při rychlosti 130+, dálniční přesuny ve vyšších rychlostech mě opravdu nebaví, ale vzhledem k tomu, že hlavní účel mého UFA jsou cesty do práce 30km denně celkem, nafta neměla význam
bývalý majitel
Díky za radu Péťo, vzhledem k tomu, že měl bratr asi dva roky Golfa MKV, což byl přímý konkurent, vím moc dobře, jak je ten podvozek na Civicu špatný a ten na Golfu dobrý a to ve všech směrech.
Žádný popisovaný "opisování" zatáčky se tu nekoná, je to podvozek, který přenáší rázy do karoserie a pak se naopak v zatáčce houpe. V přímém směru na nerovnostech nestabilní atd. Podvozek je zkrátka levnej a odfláklej.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
nexus_cz: podvozek v serii je OK, se projed s nejakou konkurenci a to neco uvidis
Petr Žitný - LinkedIn
bývalý majitel
Podvozek opisuje zatacky? Asi mas uplne jinou serii nez kterymi jsem dosud jel, ten podvozek je prisernej, houpavej.
Pipani klicku v palubaku nevypnes.
bývalý majitel
Hmm... Věc co mi skoro nejvíc vadí... 100 lidí, 100 chutí...
5D 1.8 Executive
mám od: 19.12. 2013
v provozu od: 19.12. 2013
PLUS:
vzhled
motor 1.8 má dobrý výkon
strmost řízení
dlouhý rychlosti - dlouhá 2,3 mi vyhovuje
podvozek i když hlučnější pěkně opisuje zatáčky
vnitřní prostor + magic seats
MÍNUS:
výhled dozadu
zmiňovaná hlučnost podvozku
dlouhý dráhy řazení
BEZ HODNOCENÍ:
PÍPÁNÍ KLÍČE: dá se určitě vypnout v palubním PC, poněvadž jsem si ho ZAPNUL
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.1. 2010
v provozu od: 7.1. 2006
Když nové auto tak zas jen Honda.