UFO/CTR Checklist

Panove vzhledem k tomu ze sem chodi porad novi lide a ptaji se a vzhledem k tomu ze me to bude v nedaleke dobe take zajimat, rad bych sestavil predkupni checklist pro CTR ale klidne i pro 5D.

Napady sem, nasledne budu podle nich updatovat hlavicku a seznam sestavovat. V zasade jde o seznam tech nejbeznejsich neduhu ci mist kde muze byt problem.

1. Zrcatka
-Zrcatka se nesklopi zcela - zasavi se. Lze levne opravit svepomoci.
2. Bouracka
-Tezko se bez zvedaku ci rozebrani auta overuje, na poslednim srazu mel ale nekdo z panu zajimavy napad a to promereni vzdalenosti kol od blatniku, to jde aplikovat na dalsi dily.
3. Razeni(CTR)
-1. rychlostni stupen jde zaradit velice z tezka, 3. rychlostni stupen pod plynem vypadava - prevodovka ko.
Razeni (5D)
- druhy stupen - zda nejde ztuha
4. vizual:
a) exterier: tlumice (vytekle), spasovani predni masky / narazniku.
Sikovnejsi muzou sundat tesneni kolem dveri a kouknout pod nej, stav laku (popr. tloustka), brzdy (zadni - rez, stav oblozeni a kotoucu), stav kol / pneu - geometrie.
b) interier: jak moc je obrouseny volant / radicka, calouneni, skrabance na plastech, prosoupane koberce, vsechny displeje sviti a zobrazuji spravne, zda po nastartovani zhasne kontrolka motoru + zadne varovani na palubaku.
5. podvozek (hlavne u 5D)
- pozor na cvakani / klepani od predni napravy, vrzani zadnich tlumicu
6. rizeni
- bez pazvuku ( gumove skripani od rizeni je pomerne bezne a neresil bych ho)
7. spojka
- vrzani (relativne resitelne promazanim)
- krupani od pedalu - resi se vymenou spojkoveho valce, ale nema vetsinou vliv na funkci
- zaber / prokluz
8. motor
- zatah, zadne pazvuky
- studeny start
9. elektro
- klima - kompresor bezi klidne a klima chladi (low)
- central
- podsviceni displeju
- stahovani oken

Vložil Fil, 19. Listopad 2014 - 13:17
 

Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

zitnyp napsal:
mas si koupit stelovak Smích

2bep napsal:
Jezdim v autě většinou sám a řidičovu stranu mám cca o 2-4mm níž než spolujezdcovu. Holt mám přes metrák Smích



467672.pngPetr Žitný - LinkedIn

A nebo drzet dietu a usetril by hned 2x 666
--
21. Listopad 2014 - 13:32
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

mas si koupit stelovak Smích

2bep napsal:
Jezdim v autě většinou sám a řidičovu stranu mám cca o 2-4mm níž než spolujezdcovu. Holt mám přes metrák Smích



467672.pngPetr Žitný - LinkedIn
--
21. Listopad 2014 - 10:01
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

interfernet napsal:
Pořídit, nebo půjčit měříč tloušťky laku.
Určitě dobrá investice vzhledem k ceně vozidla.

Diky za prispevek k tematu Směju se

Vzdicky jsem mel jsem za to ze tyhle jsou dost drahe ale vidim ze tenhle je za hubicku, podivam se na nejake srovnani na netu jestli to za neco stoji tak to koupim. Diky!

--
21. Listopad 2014 - 1:28
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

2bep napsal:
Jezdim v autě většinou sám a řidičovu stranu mám cca o 2-4mm níž než spolujezdcovu. Holt mám přes metrák Smích



To nemeni nic na faktu kdyz je jedno zadni kolo o 2cm ven proti druhemu tak asi neni neco uplne v poradku Mrk
--
21. Listopad 2014 - 1:26
interfernet
příspěvků: 202
5D 1.8 Executive
mám od: 18.11. 2019
v provozu od: 27.8. 2006

Pořídit, nebo půjčit měříč tloušťky laku.
Určitě dobrá investice vzhledem k ceně vozidla.

--
20. Listopad 2014 - 16:13
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Jezdim v autě většinou sám a řidičovu stranu mám cca o 2-4mm níž než spolujezdcovu. Holt mám přes metrák Smích


--
20. Listopad 2014 - 15:21
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Bully napsal:
Ad 2. Bouracka:
merenim vzdalenosti kola-blatniky bouracku nepoznas, to uz driv unavenou pruzinu, spatny tlumic apod. . Alfa a omega je kupovat auto s kompletni servisni historii, i kdyz ani to neni zaruka. Stejne tak dobre opravena bouracka nemusi byt hned na zavadu.
Spasovani masky a narazniku, dilu okolo svetel je celkem k nicemu, nekdo do tebe lehce nacouva na parkovisti a uz vpredu nic nesedi. Samotneho me to potkalo vickrat a ani opakovane spasovavani primo v Honde neprineslo ani nahodou 100% vysledek. UFO je jak z papiru a vsechny uchyty se ohnou uz snad jenom kdyz se na ne skarede podivas. Spary na karoserii bych si hlidal hlavne na ostatnich castech vozu.
Urcite je potreba se podivat do motoroveho prostoru, jesli neni neco opravovane, dobarvovane nosniky, prip. rovnane a rezave. Neco muze naznacit i pohled odspoda na auto- ale zase- nove kryty motoru z plechu i plastu taky nemusi nic znamenat, i mne se jednoduse 1 urval behem jizdy a menili mne to kryti odspoda skoro komplet vsechno.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna


Tohle byl napad dalsiho UFAre ktery koupil uz bourane CTR, a napriklad tohle mu nesedi, geometrie ale ano nerikam ze to je samospasne a to co pises je pravda ale kdyz uz kontrolovat tak proc ne i tohle, obejit 4 kola s pravitkem neni nic tak sloziteho Směju se
--
20. Listopad 2014 - 13:24
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Ad 2. Bouracka:
merenim vzdalenosti kola-blatniky bouracku nepoznas, to uz driv unavenou pruzinu, spatny tlumic apod. . Alfa a omega je kupovat auto s kompletni servisni historii, i kdyz ani to neni zaruka. Stejne tak dobre opravena bouracka nemusi byt hned na zavadu.
Spasovani masky a narazniku, dilu okolo svetel je celkem k nicemu, nekdo do tebe lehce nacouva na parkovisti a uz vpredu nic nesedi. Samotneho me to potkalo vickrat a ani opakovane spasovavani primo v Honde neprineslo ani nahodou 100% vysledek. UFO je jak z papiru a vsechny uchyty se ohnou uz snad jenom kdyz se na ne skarede podivas. Spary na karoserii bych si hlidal hlavne na ostatnich castech vozu.
Urcite je potreba se podivat do motoroveho prostoru, jesli neni neco opravovane, dobarvovane nosniky, prip. rovnane a rezave. Neco muze naznacit i pohled odspoda na auto- ale zase- nove kryty motoru z plechu i plastu taky nemusi nic znamenat, i mne se jednoduse 1 urval behem jizdy a menili mne to kryti odspoda skoro komplet vsechno.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
19. Listopad 2014 - 19:40
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

Na tom centrálním displeji plno lidem vypadávají písmena a taky častý problém je podsvícení různých tlačítek, hlavně červeného bonbónu Směju se A u motoru padání otáček na volnoběh. To spíše u 5D, u CTR jsem o tom nečetl.

--
19. Listopad 2014 - 18:21
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

tomika napsal:
co me tak napadlo:

4. vizual:
a) exterier: tlumice (vytekle), spasovani predni masky / narazniku.
Sikovnejsi muzou sundat tesneni kolem dveri a kouknout pod nej, stav laku (popr. tloustka), brzdy (zadni - rez, stav oblozeni a kotoucu), stav kol / pneu - geometrie.
b) interier: jak moc je obrouseny volant / radicka, calouneni, skrabance na plastech, prosoupane koberce, vsechny displeje sviti a zobrazuji spravne, zda po nastartovani zhasne kontrolka motoru + zadne varovani na palubaku.

ad 3. Razeni (5D)
- druhy stupen - zda nejde ztuha

5. podvozek (hlavne u 5D)
- pozor na cvakani / klepani od predni napravy, vrzani zadnich tlumicu

6. rizeni
- bez pazvuku ( gumove skripani od rizeni je pomerne bezne a neresil bych ho)

7. spojka
- vrzani (relativne resitelne promazanim)
- krupani od pedalu - resi se vymenou spojkoveho valce, ale nema vetsinou vliv na funkci
- zaber / prokluz
8. motor
- zatah, zadne pazvuky
- studeny start
9. elektro
- klima - kompresor bezi klidne a klima chladi (low)
- central
- podsviceni displeju
- stahovani oken


Perfektni, mas bludistaka! Smích
--
19. Listopad 2014 - 17:18

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".