Hledat |
Konkurenti Civicudufam, ze ma tu nebudete brat za kacira:-)len chcem nadhodit debatu o konkurentoch civiku, o ktorych ste rozmyslali pri kupe vasho tatosa...a nehovorte, ze bol vo vybere cisto jeden;)co Vas presvedcilo, ze tento je ten pravy, popripade co vam vadilo, ake auto vyslo z tohto porovanania ako porazeny a preco:-) Vložil xOslic, 28. Únor 2007 - 11:19
|
5D 1.8 Sport
mám od: 28.6. 2017
v provozu od: 30.3. 2009
Accorda mi neschválila žena, a když jsem jí řekl, ať tedy chodí pěšky, tak po hodinové Itálii, byla pak týdenní tichá domácnost.
Chtěl bych zůstat u atmosférického bezturbivého Japonce, ale alternativám a kompromisům se nebráním. Líbí se mi celkem M6 ve 2.0. Jenže kdysi jsem Mazdu měl a doslova mi rozkvetla za dvě zimy před očima.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
S C9G 1,8 i-VTEC Tourer budes mit asi moc nizky rozpocet. Ale mohl by Ti stacit na pekny kousek A7G Tourer 2,0 nebo 2,4 i-VTEC, oba s retezem. Bohuzel 2,0 jen s 5MT.
5D 1.8 Sport
mám od: 28.6. 2017
v provozu od: 30.3. 2009
Dobrý večír Honďáci,
rodina se rozrostla o dva kousky a Ufonek nepozře dva kočárky tudíž vyvstává otázka, co pořídit a zase trochu oprášit toto téma. Zajímá mě, zdali neměnil nebo nepořizoval někdo nějaký spolehlivý kombajn. S těžkým srdcem se mi bude loučit, ale dva Piskoře navíc 8G už nezvládá. Rozpočet bych viděl, tak okolo 250k za každý TIP budu rád.
Požadavky mám určitě na benzínovou motorizaci s (BEZ)údržbovým řetězem.
majitel jiné Hondy
Přepnutí podvozku je znát. Když jsem měl C10g chvíli tak mi to skoro nepřišlo, ale teď asi po 5tis. km to docela poznám. V tom standardním režimu je to auto stále tvrdé, ale oproti C8g tlumí pěkně nerovnosti a jsem s tím hodně spokojený. Sedadla v C8g byly určitě lepší, ale ani v C10g to není žádná tragédie, jak se občas píše v recenzích. Pokud s tím člověk nejezdí na okruh nebo nějak moc neřeže zatáčky, tak je to ok.
bývalý majitel
Díky jednomu troubovi, který mě vytlačil z mého pravého pruhu až na chodník, nereagoval ani na troubení a sebral mě levou přední část,ulomil zrcátko a ujel, jsem měl možnost 8 dnů si jako náhradní vůz vyzkoušet HC10G v nejvyšší výbavě.Sám jsem do určité doby chtěl kupovat sport plus příští rok po modernizaci.Bohužel jsem ho dostal s automatickou převodovkou. Každý den jsem najezdil 80 km převážně po okreskách. Proto si dovolím několik subjektivních srovnání s naším C8G.
První šok podvozek. Stejně tvrdý a skákavý jako C8. Druhý den jsem si všiml, že je nastaven právě na tvrdo.Po přepnutí režimu paráda, nemusel jsem se vyhýbat každé nerovnosti, odjezdil jsem v tomto nastavení celou dobu, protože i jízdní vlastnosti v zatáčkách a vůbec jsou skvělé.Je to to nejlepší na autě, ale nesouhlasím s tím, že je malý rozdíl mezi nastavením režimu tlumičů.
Sedadla. Netřeba psát, napsali již jiní, nevím jak bych je řešil, zlatý C8. Výborný posun ve výhřevu, kdy jsem měl hemenex již po pár desítkách metrů a musel snižovat teplotu.To u C8 člověk přemýšlí, jestli mu vyhřívání vůbec funguje.
Byl jsem velmi zvědav na ledsvětla, neboť považuji světla na C8 za nejlepší co jsem měl.Používám zásadně prémiové žárovky s největší svítivostí.Příjemné překvapení, tlumená světla lepší, jasnější, dostatečně daleko.Možná právě proto po přepnutí na dálku už není takový skok v jasnosti i dosvitu.To dálky mám na C8 lepší i když žlutější.Automatika přepínání funguje celkem spolehlivě.
Motor s automatem, nevím, prohrábnul jsem když jsem vyjížděl z vedlejší, ale ....Vysvětlím později.
Na další 3 dny jsem dostal CRV v manuálu.Tento segment mě nikdy nezajímal, tak jen že má krásný interier, imitace matného dřeva, pěkné a pohodlnější sedačky.Co mě zarazilo, že měl halogenové mlhovky, což s ledsvětly vypadalo dost otřesně.Žluté bludičky.Je to takové důchodovské ježdění, kdy člověk neřeší stav našich silnic.U obou aut bych vyzdvihl topení, dle mě je o dost účinnější než u C8.
C10G má z boku krásný sportovní tvar, čehož si všiml i soused a vypadá celkově pěkně. Pro rodinu s dětmi je ideální, prostorný, velký a výkonný. Na mě a mích 168 cm až zbytečně a myslím, že i proto méně hravější což kompenzuje skvělým podvozkem.
No a závěr: radostný a překvapující. Převzal jsem svého C8g a po pár metrech se rozzářil. Jak to auto jde skvěle a okamžitě za plynem! Není takové mdlé a vláčné jak desítka. Opravdu nevím čím to je, zda mou nohou, nebo převodem plynového pedálu, ale vzpomněl jsem si na nějakou recenzi, kdy autor prohlásil, že na blbnutí a radosti z jízdy by si vybral raději Hondu Jazz, než desítku.Škoda, že jsem neměl manuální převodovku, ale zase při předváděčce před cca 2 roky jsem byl též zklamán z akcelerace desítky, když jsem vyjížděl z vedlejší na hlavní.Nelituji a snad nebudu co se týče spolehlivosti rozhodnutí pořídit jiný vůz, i když to se nedá srovnávat.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
Tak jsem vyber auta na cas pusti z hlavy, vylozene nic me neoslovilo tak, ze bych hned do toho sel
A zacinam se tocit okolo civika x ktery se mi zase az tak nelibi, ale videl jsem ho s peknejma litakama a zkousim pohledat info a pujdu ho zkusit, prece jen ta honda drzela 10 let myho zachazeni a az na vyjimky obstala
bývalý majitel
Do koncernu "ani omylem" - mám 9G a uvažuji o výměně. Honda nabízí jen 1.5, ale za jiné peníze, než Mazda. Jel jsem v 2.0 165 hp. SUPER!!!
bývalý majitel
Ja ked som menil Hondu tiez som mal podobny problem, nakoniec som skoncil u koncernu (SEAT Leon) a pre mna to bola najlepsia volba. Stihol som kupit este jeden z poslednych 1.4 TSI motorov a s DSG prevodovkou je to fajn kombinacia, svizne tiche a relativne usporne vozenie + 6 rokov zaruka. Civic X je sice soferske auto, ale praktickost nula bodov(napr. vozim bicykle na taznom zariadeni) a cena za 1.5 je tiez niekde inde.
5D 1.8 Executive
mám od: 18.11. 2019
v provozu od: 27.8. 2006
Z Hondy na koncern.... no nevím.
Z těch zmiňovaných jsem teď o víkendu viděl novou Mazdu 3, to je sakra pěkné auto. Kam se hrabe nudný koncern. Kdybych nenašel uspokojující Hondu, tak asi jedině Mazda.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Koncernovy 2.0 TSI je perfektny motor, nezere, a ma velmi prijemny prejav, netrapia ho choroby inych TSI a je na pomery koncernu velmi spolahlivy.
Rozhodoval by som sa smerom, v akom obale si kupim tento motor.
Co sa tyka 1.5 TSI, je to podla mna nedostojny nastupca velmi dobreho a vybusneho 1.4 TSI. A naozaj trasie a trha pri jazde.