Hledat |
spojka klimatizace s loziskemtak jsem mnel prvni vetsi problem,pri 1300otackach se z motoru ozyvalo neprijemne kviceni na zaruku mne vymenili spojku klimy a lozisko klimy a je to v poho. Vložil volňaska, 7. Říjen 2008 - 5:12
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
A kde ste páni prosím to číslo hladali? Nie že by ma to nejako zaujmalo,ale len tak zo zvedavosti som to zadal do prveho honda katalogu a hned to aj vypluvlo toto číslo - 38900RNAA01.
Hladal som teda podla scojho vin a ja mám sedan ( FD), ale motor ten istý , teda R18A2. Takže myslím, že by to malo byt to isté aj u ufona s 1.á motorom
https://www.aci.sk/default.asp?cls=catalog&xsl=xextcatalog&action=getunitinfo&catalog=HONDA2017&unitid=38463&vehicleid=14155&ssd=$*KwF_S1pEOTUOHiAfLyt9VyczExQKfnh6cSUuM357NSkkKAt_anxqLCsLDDMlJi5UWFkSeXx6fTIlLWxaNzMiOyYqPjsJImR0DSk1PCQiCwdYW0AJe35_fXoceSQqN3l1AAAAALhQZ18$
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
http://images.spritmonitor.de/1040248_5.png
5D 1.8
mám od: 26.11. 2020
v provozu od: 26.11. 2006
No tak u mne to dopadlo tak že jsem musel koupit novej kompresor... Mám k prodeji kompletní řemenici i s ložiskem... Kdyžtak SZ nebo
5D 2.2 Comfort
mám od: 26.8. 2017
v provozu od: 4.9. 2008
Zdravim, tiez som spekuloval s klimaspojkou. V roku 2017 som dal vymenit len lozisko a cievku. Kupil som aj pritlacny tanier, ale kedze uz bola remenica znacne opotrebovana, kontaktna plocha voci tanieru bola nedostatocna. Vratil sa stary tanier, lenze medzera sa nedala velmi pekne nastavit, kedze to bolo cele nerovnomerne opotrebovane. Po cca roku sa pri prehriati stavalo, ze tato spojka zacala presmykovat. Riskol som lacnu komplet opravnu sadu z eBay. Cinska spojka objednana z USA vysla 80 dolarov z coho polka ceny boli naklady na dopravu. Vyse dva roky pokoj, sada obsahovala aj vymedzovacie podlozky a tepelnu poistku. Mozem odporucit.
5D 1.8
mám od: 26.11. 2020
v provozu od: 26.11. 2006
Ahoj vyřešil jsi to nějak? Máš nějaký kód spojky? Diky
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
To Diziz : prosím tě máš někde krabičku od té spojky co jsi bral na ebay?
Moc by mě zajímal výrobce a kód. Já nedávno řešil výměnu spojky na CRV 08 2.0i, stejný kompresor jako Civic 8g, brali jsme 2 výrobce co se dají sehnat tady v ČR a u obou byl stejný problém, že byly příliš vysoké- silné a po jejich montáži a seřízení mezery už nezbyl skoro žádný závit pro chycení matky která to stahuje. U té tvé spojky to bylo v pořádku? My museli nakonec vyměnit jen spálenou cívku a vrátit původní spojku, nebyla naštěstí poškozená, jen nespínala spálená cívka.
Vim ještě o druhém případě, tam musela být spojka upravena na soustruhu. O tom bližší info nevím, to dělal jiný servis známému také na stejném CRV a vím že tam narazili na stejný problém a na tom soustruhu to nějak upravili..
Origo spojka s hondim číslem snad neexistuje.. V katalogu ND Hondy je jen jedno číslo pro celý kompresor. Díky za odpověď.
5D 1.8 Comfort
mám od: 4.9. 2014
v provozu od: 1.9. 2008
Tak jsem nakonec pořídil tohle http://www.ebay.com/itm/AIR-CONDITIONING-COMPRESSOR-CLUTCH-HONDA-CR-V-CIVIC-VIII/332321766407?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
a mohu doporučit. Přešně to pasuje a funguje dobře. Snad to nějakou dobu vydrží. Pořád lepší než to kupovat za 12tisíc bez práce v Hondě v Liberci. Výměna mechanikovi trvala necelé 2 hoďky a kdyby to nebylo tak spečený, tak by to bylo rychleji. Celé mě to vyšlo na 2300,-
Takto dopadla stará spojka, řemenice je pěkně vyžíhaná a ložisko se točí na dobrý slovo
5D 1.8 Comfort
mám od: 4.9. 2014
v provozu od: 1.9. 2008
Ahoj, prosím nemáte někdo zkušenost s https://www.motointegrator.cz/produkty/1073293-spojka-kompresoru-klimatizace-thermotec-ktt040153
5D 1.8 Sport
mám od: 7.3. 2009
v provozu od: 7.3. 2009
Pouze moje zkušenost pro ostatní (potvrdilo se vadné ložisko spojky klimatizace) :
I když mi všichni (i technik autorizovaného servisu) doporučovali, abych jezdil s vypnutou klimatizací, jezdil jsem naopak se zapnutou klimatizací nastavenou na takovou teplotu, aby klima nestíhala chladit a nevypínala (a minimalizoval tím zatížení ložiska) - naštěstí venkovní teploty klesaly po 30°C až ve večerních hodinách. Abych dále snížil účinnost klimatizace a minimalizoval namáhání ložiska, jezdil jsem s otáčkami motoru do 2500 ot./min., tj. na 6 rychlostní stupeň cca 100 km/hod, což bylo trošku nepříjemné při návratu ze Sardinie... . Při každém vypnutí klimatizace se začalo ozývat nepravidelné chrčení z oblasti řemenice - pokud byla spojka klimatizace v záběru, tak byl zvuk motoru normální. Samozřejmě hned po startu motoru se ten chrčivý zvuk i několikrát ozval i když jsem měl klimatizaci zapnutou.
Takto jsem od prvotních projevů do opravy ujel cca 3000 km (v případě vypnutí klimatizace nebo při startu motoru se chrčení ozývalo stále hlasitěji).
Výměna spojky klimatizace mne stála ve značkovém servisu včetně práce 8850 Kč.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
To je prostě niio...
5D 1.8 Sport
mám od: 7.3. 2009
v provozu od: 7.3. 2009
Je to Ta spojka klimatizace, nebo ložisko pod řemenici. Mate někdo zkušenost s dalším stadiem této závady ?
Čistě teoreticky, pokud se spojka nebo ložisko zasekne (ale nerozsype), tak pojede klimatizace nonstop, což není zas tak zásadní problém pokud nezačne “házet“, což je asi Dost pravděpodobné...nebo tam může vzniknout další problém?
Uvažuji o tom, že by mohlo být z hlediska mechanického vhodné Mit Klimu trvale zapnutou např přemostěním kontaktů relátka, které je podle dřívějších diskuzí Vedle baterky (rachotí to pouze když spojka není v záběru). Tím bych zrušil automatické vypínaní spojky když chladící okruh je zchlazen na teplotu na které spojku termostat přes relátko vypne (a spojka začne rachotit). Napadá Vas, co bych tím Mohl poškodit ? Nerad bych udělal více Škody než užitku....příp jak jinak zajistit aby spojka klimatizace byla nonstop zapnutá (to relátko také Budu teprve hledat...)