Ahojte,
Kedze Civic nemame dlho a nenasiel som podobne temy dufam ze mi poradite vy predtym ako pojdem do Hondy
Problem 1:
Cez leto som tento zvuk nezachytil, motor bol pekne po tichu, ale teraz ked je vonku chladnejsie tak po zahriati znie cudne:
https://youtu.be/ch4gzAZcFo0
Najazdene mame okolo 90 tisic, olej tam je Mobil 1 ESP 5w30, chcel som menit znova na jar ale neviem teraz? Nezerie nic. Alebo vymenit olej aj sviecky, alebo je to bezne? Cudne.
Problem 2:
Ked mam studeny start tak sa rozbieha nejako rychlo pri pustany spojky aj bez pridania plynu.. proste ako by samo pridavalo plyn? Je to normalne? Ked trosku pridam tak da zbytocne vela a ked je zahriate a znova nastartujem tak uz sa rozbieham klasicky a pekne jemne aj s plynom. Tiez cudne, predtym sme mali 6G 1.5 takze som z toho zmateny. Dakujeme velmi pekne
bývalý majitel
Sazim na nej
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
v zime startuju a rpm skoci na 1800 a tlaci to chvilku samo, ale jak me to tlacilo s rozstelovanou klapkou na 2ku volnobeh do kopce a samo az na 25-30kmh masakr, jinak vule co 40 tisic, u 2006 ja mel u 120 a ted 155 ale chtelo to min uz pul roku, vule velke asi budu muset co 3 roky, po face to ma myslim co 100 000
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Zvuk - motor je studenejsi než v lete logicky a kým sa nezohreje - nevymedzia sa vole - ako už bolo napísané , tak to pocut trochu viac. Počítam, že to za chvilku stíchne , že?
Ak si ale myslíš, že to nie je kóšer, skus si dat skontrolovat ventilove vole v servise. Nakoniec tento ukon je v servisnom pláne každých 40tkm. Aj ked to dohromady nikto nerobí...dokonca aj servis má tendenciu to bagatelizovat. Pritom je to primitívne jednoduché ako na starej skodovke.
To druhé - asi ako píšu ostatní. Jedine, že by bol nejaký mechanický problém s ovládaním plynu, ale tu je elektronický, takže asi nie. A do elektriky nekecám, lebo o tom prd viem. Proste elektronický sytic sa prisposobuje podla toho ako je zima.
Ja mám po starte ani neviem kolko, lebo to len skočí na sekundu niekam, kde to ani nestihnem odčítat a hned to spadne na cca 1000-1200 studených. Väčšinou sa iba zapášem a odchádzam, takže dalej to nesledujem. No a po zahriatí pri statí alebo len vyradení rýchlosti je tam tých 650-700 (? - ani neviem - lahko nad 500 proste) - podla toho co vsetko mám pozapínané co sa týka spotrebičov. V každom prípade to ale drží jak nakreslené, nic nekolíše, nic si nepridáva a ani neuberá - jak za tepla , tak za studena. Jak v lete , tak v zime.
len v zime sa pravdaže o par km dlhšie zohrieva.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
1: Pripada mi to len ako cvakanie ventilov, pri studenom motore to pocut viac (mozno kvoli este nevymedzenym volam?), mozem nahrat moj pre porovnanie
2: Ako uz bolo povedane, studeny motor do istej teploty dava bohatsiu zmes aby sa skor zahrial, aj volnobezne otacky su vyssie (co som odpozoroval, 1300 dokym rucicka nevylezie "na stupnicu", tam klesnu na asi 1000 a az po zahriati klesnu na bezne volnobezne); kedze pri pustani spojky bez pridania plynu autom hybes prave v tomto "volnobeznom rezime", verim, ze to bude tym. Aj ked opis "samo pridava" znie trochu podozrivo A pri pridani plynu sa mi nikdy nezdalo, ze by pridaval inak za studena.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Já v tom motoru neslyším nic divného. Nebo bych si měl vzít sluchátka? Možná mám stejnou vadu i na svém autě, ale nevadí mi to. Myslím, že to moc pozoruješ.
Ad. problém č. 2: To je úplně normální, že za studena přidává ŘJ víc benzínu, supluje to automatický sytič. To dělá všem. Mně teda určitě.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Pcv ventil? Po zmáčknutí hadičky od něj ztichne jestli je to on