Zdravím všechny příznívce 8G.
Chci se zeptat jak je to s rozvodama u 1,8 i-VTEC je to řeťez, řemen nebo kombinace? Nikde jsem to tu nenašel, pokud jsem špatně hledal, tak se omlouvám.
Dále ještě jaký je interval výměny rozvodů a na kolik to asi vyjde (autorizovaný/neautorizovaný servis)
Dík moc za odpověď.
náhodný návštěvník
Poradíte někdo jak tedy s výměnou rozvodama na 1.4 DSI? (r.v. 2008) najeto 120tis. Co jsem teda dočetl, tak se jedná o řetěz? A doporučujete co vše a kdy měnit? a co jsem se díval u nás se žádný sady neprodávají, tak díky za veškerý info.
bývalý majitel
Tak to jsem s toho jelen...
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
nic, motor je stejný, včetně typového kódu..
bývalý majitel
Aha, tak to jsem nevěděl že je to podle měsíce výroby, já mám samozřejmě 05/08, tak měním po 100tk. Nevíš náhodou co je ta tom novějším motoru jinak
Jinak díky moc za info
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
to rybiz : díval jsem se ti na ten interval výměny, jsou tam obě možnosti u automatu, záleží na roku výroby. Já osobně bych ale řemen měnil max. do 120 tis. km u všech aut, pokud není stanoveno dřív. Ty prodloužené intervaly ten rozvod nemusí vydržet (hlavně u nafty - vyšší rázy a komprese).
Dém ti příklad, mám jeden konkrétní rozvodový řemen a u něj je použitelnost třeba v několika motorech stejné a nebo i jené značky.
Jeden z těch motorů má předepsanou výměnu řemene po 120 tis. a druhý třeba právě těch 200 tis. km. A teď mi řekni, proč ten samý řemen to v jednom motoru vydrží a v druhém ne? Byl bych hodně opatrný... Těch 120 tis. km je takový rozumný interval, samozřejmě někde je předepsáno měnit třeba už při 80 tis. km.
Výtah z Bosch ESI:
Doporučené výměnné intervaly
Mechanická převodovka:Každých 200 000 km nebo 10 roků - vyměnit (současně vyměnit napínací kladku a vodicí kladky).
Samočinná převodovka:
→06/08:
Každých 100 000 km nebo 5 roků - vyměnit (současně vyměnit napínací kladku a vodicí kladky).
07/08→:
Každých 200 000 km nebo 10 roků - vyměnit (současně vyměnit napínací kladku a vodicí kladky).
Je bezpodmínečně nutné přihlédnout k provozním podmínkám vozidla a záznamům o provedených pracích v servisní knížce vozidla. !!! - důležitý dodatek pro značkový servis, když to ten řemen do výměny nedá.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2014
v provozu od: 21.2. 2011
Nic nevydrží navěky. Ani řetěz. Před Hondou jsem měl vždy BMW a tam se říkalo, že je řetěz doživotní. Podle mne je pravda spíš, že by měl vydržet 500 tkm. A u nových aut ani to ne, protože se i ty řetězy už jaksi šidí, dělají se slabší. A je jedno jakou značku auta máš.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Tak sis měl koupit benzíňák
bývalý majitel
V tomto ma hodna sklamala, tiez som cakal ze sa o retaz netreba starat pocas celej zivotnosti auta. Aj kvoli tomu som si to auto kupoval.
bývalý majitel
Jo, přesně ten jsem měl, teď v "novém" TDCi 103 kW mám přesně jak píšeš řemen, ale s tím rozdílem že je to AT a tam je výměna po 100tk, na rozdíl od MT kde je opravdu po 200tk. Proč to mi uniká
bývalý majitel
Vsak biznis, nie? Na com by zarabali bez "ku*vitok"