maximalka

skusal z vas maximalku?
ja som dnes skusal na svojej a na 5 stupni ukazoval tacho 208 a to este nesvietili vsetky ledky este kusok by to islo ale som musel brzdit lebo na dialnici sa to neda dost aut zacalo vybehovat do cesty.

Vložil Misko42, 21. Květen 2008 - 18:09
 

Shrekus
příspěvků: 5
bývalý majitel

moje ufíčko 222km-h a pořád neměl dost. svitily 4 cervene ledky Mates

--
3. Duben 2013 - 23:48
Skutr
příspěvků: 33
5D 2.2 Sport
mám od: 6.8. 2011
v provozu od: 1.2. 2007

TO Volnaska: Hele to nevim, každopádně to jezdilo dobře a šlo to i koupit za rozumné peníze, ale kdo má nervy nato, pořád se bát, že ráno už před barákem stát nebude. Nic už bych ho nechtěl.

--
3. Duben 2013 - 8:44
volňaska
Obrázek uživatele volňaska
příspěvků: 1034
obdivovatel

Skutr napsal:
Tak ja ve svym ufonu 220km/h ale pak se zase vyloudil z levého pruhu slepičkár v octavii co má svůj svět, takže víc nevím, ale přišlo mi, že by ještě jel, žádný omezovač se neozval, červený pole teprve začínalo. Ale nejvíc jsem jel v velmi neoblíbeném VW. Ale byl to ještě poctivý Passat B5 a hlavně W8 v manuálu. 295 km/h podle navigace! Byla to pecka, pak ho ukradli. Jinak VW bych ale nikdy nechtěl ^_^

Blinkámhttp://www.youtube.com/watch?v=7eIiJGWMZUU&NR=1&feature=fvwp

jo jo a mi jede smart 200 podle gps .
se divim ze si lide kupuji RS4,RS6,M3,M5 kdyz si mohou koupit passata s 275 konmi
to je jak s policajtama a s jejich r36 taky tvrdi ze jim to jede 290 Čteme pravidla

--
2. Duben 2013 - 18:42
Skutr
příspěvků: 33
5D 2.2 Sport
mám od: 6.8. 2011
v provozu od: 1.2. 2007

Tak ja ve svym ufonu 220km/h ale pak se zase vyloudil z levého pruhu slepičkár v octavii co má svůj svět, takže víc nevím, ale přišlo mi, že by ještě jel, žádný omezovač se neozval, červený pole teprve začínalo. Ale nejvíc jsem jel v velmi neoblíbeném VW. Ale byl to ještě poctivý Passat B5 a hlavně W8 v manuálu. 295 km/h podle navigace! Byla to pecka, pak ho ukradli. Jinak VW bych ale nikdy nechtěl Japonec

--
2. Duben 2013 - 11:03
sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Žádnej pořádnej kopec, cca rovinka(kde to bylo raději psát nebudu-ano byla to mladická nerozvážnost Červenám se a jen dodám že to bylo ve 3hod ráno na prázdné dálnici a já jako spolujezdec-mě to den před tím v cca 90km/h při sešlápnutí plynu na IV. ukázalo že já nejsem šéf Mates ). Dobře si pamatuju, jak se při dosažení max. papírové rychlosti zastavila ručička tachometru a dál pokračoval jen ten malej digitální nad středovym tunelem. Rozdíl mezi real a tacho rychlostí jsem neměl jak ověřit-kdo ví A jak to panečku brzdilo, když se zjevila felda bez zadních světel co si to kličkovala přez celou dálnici Pískám si Zjevně řidič To se zapije

--
23. Březen 2013 - 13:36
jenda200
Obrázek uživatele jenda200
příspěvků: 643
majitel jiné generace

To sumy: 350Z ma Vmax 250, takže jestli jsi v nem frcel 300, tak to musel být k***a pořádný kopec dolu - po rovince těžko...a jedna věc co ukazuje tachometr a druhá reálná rychlost.

--
23. Březen 2013 - 12:31
sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Tak o jednom bych věděl Červenám se Nissan Z350, ten má jestli se nepletu 280hp a 290-300(tacho) jsem v tom frčel Andílek Pravda, ofiko má Vmax tušim 250, nebo 280, to už si nepamatuju. Jinak na 240km/h jsem rozpelášil i Hyundai sonata I.g s 2,4 cca 114kW. Jsem nadšen A v UL letadle se 100hp dá frčet i těch 300 např Lambada(ty se ale v tý rychlosti rozpadaj Jsem zděšený nebo VL-3 V max 305km/h 666

--
23. Březen 2013 - 12:30
piero
Obrázek uživatele piero
příspěvků: 28
4D 2.0 Si
mám od: 17.8. 2010

Áno má motor K20Z3.V meste tak ostro nejazdím,jednalo sa o skúšobnú jazdu,kamarát chcel kúpiť Typer...

--
23. Březen 2013 - 4:33
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

piero napsal:
Tak to bolo prekvapenie aj pre mna.V tec tiež spína trochu neskôr ako u euro Typer,tam som mal pocit,že lepšie ťahá odspodu oproti Si,ale v meste sa to moc nedá porovnávať.Každopádne čo sa týka podvozku na okruhu sedí Si parádne,ale zďaleka som sa nepriblížil limitu auta,keďže s tým nemám veľa skúseností,ale ako odreagovanie je to fajn.

Si ma K20Z3? Pak ma o 4k nizsi vykon nez K20Z4 u EuroCTR 8G a predevsim spinani i-VTEC rezimu o 400 otacek vys (5800 vs.5400 u CTR). + o nejake 4Nm krouticiho momentu min. Omezovac otacek maji oba posazeny stejne a prevodove pomery by mely byt taky shodne, nakonec i JDM CTR FD2 ma tu samou prevodovku. Pak je skoda te omezene maximalky, v Nemecku se tim daji zpestrit dlouhe presuny po dalnici 666
Ty jezdis tak ostre i mestem? Jsem nadšen V praxi bych totiz krome i-VTEC rezimu povazoval ty rozdily za skoro bezvyznamne.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
22. Březen 2013 - 23:11
piero
Obrázek uživatele piero
příspěvků: 28
4D 2.0 Si
mám od: 17.8. 2010

Tak to bolo prekvapenie aj pre mna.V tec tiež spína trochu neskôr ako u euro Typer,tam som mal pocit,že lepšie ťahá odspodu oproti Si,ale v meste sa to moc nedá porovnávať.Každopádne čo sa týka podvozku na okruhu sedí Si parádne,ale zďaleka som sa nepriblížil limitu auta,keďže s tým nemám veľa skúseností,ale ako odreagovanie je to fajn.

--
22. Březen 2013 - 22:11

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".