Zdravim osazenstvo,
stejne jako kluci ve vedlejsich vlaknech, marne uz nejakou chvili shanim peknou cernou 1,8. I kdyz by se mi libilo mit kuzi, panoramu, navi a xenony, tak...na to to nejezdi.
Mam v planu koupit Civica tak na 3-4 roky, za tu dobu prijde budto sluzebak, nebo jiny naroky na prostor. Pocitam s najezdem tak 60t za celou dobu.
Ma otazka zni:
Co si myslite o koupi auta, ktery ma najeto skutecnych 260t.km, s cenou o 50-70t. nizsi, nez ostatni vozy s napsanymi 85t.km, ale realitou plnou pochyb, kdy muzou mit tech 260 taky, jen o tom nevime. Za tech 70t.kc by bylo mozny udelat servis, vymenit co je potreba a mit jistotu, ze je vymeneno a auto ty 4 roky bez problemu vydrzi. S tim, ze pri tech 260t. uz mohlo mit kopu veci vymeneno v origo servisu.
Konkretneji treba tady:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/civic/15871460?goFrom=list
Jakoukoli debatu o servisu beru jako UP a radu, takze pokud mate zkusenosti se servisem pri 300t.km, sem s nimi.
Dal jsem to do tema bazaru, protoze se to nikam jinam nehodilo.
Diky za rady.
5D 1.8 Sport
mám od: 13.2. 2020
v provozu od: 12.8. 2009
Ahoj. Díky moc za odpověď. Tak jsem rád že se mi potvrdilo že i ufa jsou držáky. Navíc radši reálných 300tkm než natočených 200tkm.
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Kolega ma 320+kkm na 1.8 a nema problem, ani sa nesnazi skracovat servisne intervaly, raz za rok zajde do Hondy Reckovice a vpoho.
Co tak viem, teraz sa mu stava, ze obcas nezopne klima, rele spina, takze to asi bude spojka. Inak len vymeny podvozkovych dielov vramci udrzby, menil jeden abs senzor (mal prehrdzavene stity brzdovych kotucov tak na senzor lietal bordel), retazovy rozvod neriesil... Ak vies citat cyriliku, tu ma profil auta:
https://www.drive2.com/r/honda/civic_hatchback/1435340/
Prave po vyskusani jeho auta som sa pred dvoma rokmi rozhodol, ze ho chcem tiez.
5D 1.8 Sport
mám od: 13.2. 2020
v provozu od: 12.8. 2009
Ahojte. Nechci zakládat nové téma tak s dovolením použiju tohle. Chci se zeptat jak je na tom ufo 1.8 i-vtec s nájezdem 250tkm a víc? U starších civiců bylo běžné že se dalo v klidu nalítat 300tkm a víc a motor šlapal jak hodinky pokud se člověk staral. Takže si tak nějak myslím že by neměl být problém pokud se k tomu někdo nechoval jak dobytek ne? Má tady někdo najeto 300+ ? Díky za odpovědi
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Jenže stav interieru bohužel nemusí souhlasit s najetýma kilometrama.
Stačí, když bude řidič čuňě, bude v autě vozit třeba pytle s cementem nebo rovnou cihly, volantem bude točit dlaní a jiné "libůstky" a interiér bude zničený klidně po 50 000 km.
Úplně jinak se opotřebovává interier u auta, které jezdí dlouhé trasy po dálnici max. ve dvou lidech, než u auta, které každý den popojíždí po městě do práce, na nákupy, s dětma do školky a pak na kroužky....
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
Pridavam se k Fandovi. S tim svym jsem uz nalital 204 tis. km, servis vyhradne Honda Roudnice a take pujde v nejblizsi dobe do sveta. Motorove naprosto OK, brzdy predni komplet nove naposledy pri 200 tis, predni tlumice ve 180 tis. Na technicke jsem byl letos v kvetnu a technik se nad spodkem jen rozplyval.
Nemyslim, ze 200 tis. za 8 let je nejak vyrazne mnoho. Zato me vylozene bavi ty inzeraty s najezdy 70-90 tis km a interierem jak po 300 tis.
bývalý majitel
Není to jistota, je to jen jedna z věcí, kterou lze požadovat po prodávajícím, stejně tak jako dokumenty ze servisu, doklady z STK atp.. zfalšovat se dá všechno, ale už z podkladů, stavu vozu a chování majitele se toho dá hodně poznat.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Ano, máš pravdu, že i kilometry na protokolu z STK nejsou 100% spolehlivý údaj a dají se zfalšovat.
Servisní knížka se dá zfalšovat ještě snadněji, takže jediný spolehlivý údaj je záznam o servisním úkonu v databázi Hondy.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.2. 2010
Docela mě pobavila ta Vaše jistota, jak auta koupená/provozovaná v ČR mají povinně a správně zapsaný stav km v databázi STK. Až jednou budu prodávat mého Civica, tak to pekelně zamotá kupujícímu hlavu, protože mám najeto cca 120 000 km. Jel jsem v dubnu do Hondy na nějaký rutinní zásah, v protokolu mi správně zapsali stav km (ca 120 000 km). Měsíc nato jsem byl na technické, frajer co to dělal si asi zapomněl zapsat stav km (nebo neumí dělat s tím jejich software) a zapsal mi tam stejné kilometry, jako při minulé technické (88 000 km). Pojedu tam teď znova, předpokládám že mi tam zase zapíšou správný stav km (123 000 km). Už se těším na ty vykuky, co mi budou za pár let tvrdit, že jsem během 4 měsíců stočil stav km o 32 000 a hned jsem je ještě během toho samého roku najel znova.
Poučení z tohoto příběhu je ale hlavně to, že jestli se někdo živí stáčením kilometrů, tak má samozřejmě na technické kamaráda, který mu tam včas zapíše správnou hodnotu.
bývalý majitel
Jaxem psal níže, budu prodávat s +200 000km, kotouče měněny všechny mockrát, dále měněny stabilizátory už 2x, tlumiče přední i přední ložiska. Kapaliny dle servis. předpisu. Takže ano, tohle je OK. Na jámě podvozek a hlavně výfuk pořád bez koroze, samozřejmě se už neleskne jako nový
bývalý majitel
no nadisiel cas na oblubenu dizlovu 4kombinaciu:
DPF, dvojhmota, vstrekovace, turbo/cerpadlo. Stat to bude asi viacej, ako si usetril doteraz na PHM A ak by si isiel vsetko origo, tak to vyjde viac, ako hodnota auta...