Hledat |
Diagnostika na HonduAhoj, nějak jsem nepostřehl zda se zde o tomto tématu již diskutovalo, ale docela by mne to zajímalo. Nevíte jaký kabel a software je potřeba na diagnostiku CV? Zda se dá někde stáhnout?. Kde má vůbec CV konektor pro připojení apododbně. Vím, že máme všichni relativně nové vozy takže vás to možná ještě nezajímalo, ale já měl před tím Octavii, a diagnostikou jsem ušetřil spoustu peněl za servisy...v podstate jsem jel do servisu jiz se znamou zavadou a presne jsem vedel co je potřeba vymenit apod. Tak by mne jen tak zajímalo zda se tím už někdo nezajímal, případně zda mezi vámi není nějaký zdatný mechanik Vložil atomts, 25. Duben 2008 - 12:25
|
majitel
Ahoj, je tu někdo, kdo by měl v rozumné dojezdové vzdálenosti od Liberce HDS?
Nebo tip na kvalitní servis, kde jsou schopní udělat adaptaci škrtící klapky viz poslední příspěvek zde?
https://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=1209729
Dík
5D 1.8 Sport
mám od: 15.10. 2020
v provozu od: 11.11. 2011
Zdravim pani, nenajde sa nejaky sikovny automechanik v Trencine na sobotu s diagnostikou? Ide o obhliadku vozidla pred kupou ...
Samozrejme ze to nebude zadarmo .... Vopred vdaka
bývalý majitel
Ahojte, nepoznate niekoho kto vie trvalo deaktivovat start stop system? Uz nam ufo nestaci, tak som kupil cr-v. Nasiel som iba toto
https://www.autochip.eu/sk_sk/dalsie-sluzby/dalsie-sluzby/
ale 130€ mi pride vela.Idealne okolie Bratislavy.
5D 1.8 Comfort
mám od: 20.8. 2012
v provozu od: 26.6. 2007
Funkční problém nevím, ale se zapojeným modulem OBD2 se zvedne klidový odběr z baterky asi 3x. Pak by mohl být problém při delším odstavení auta (vybije se baterka).Mám to vyzkoušeno.
5D 1.8 Sport
mám od: 20.2. 2012
v provozu od: 27.6. 2006
Ahoj mám podobnú otázku,má to niekto zapojené stále,obd2?nerobí to problém?
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Ahoj, mám tuhle diagnostiku už dlouhou dobu https://www.aliexpress.com/item/Top-rated-V1-5-Super-Mini-ELM327-Bluetooth-OBDii-OBD2-Wireless-Mini-ELM327-CANBUS-Support-All/32817503904.html?spm=2114.search0104.3.35.YqE5LF&
a na C6G mi to nefungovalo. V Renaultu a Fabce to fungovalo. Předpokládám, že v C8G o fungovat bude, ale dočetl jsem se tady, že když to nechám pořád v závuvce tak budou problémy s kontrolkama VSA, tlaku v pneu ABS atd. Je to pravda? Koupil jsem si 2DIN rádio a chtěl bych to s tím rádiem přes Torque spárovat nebo si koupit jiný dongle
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Jo, nejspíš to bude spínač sahary, ale nazývají ho jako druhé teplotní čidlo.
První teplotní čidlo (pro ECU) je skutečně na hlavě válců u termostatu.
Vtipný je, že ikdyž to původní čidlo bylo podle ECU vadné, tak saharu spínalo normálně.
Ale štvala mě ta nezhasínající kontrolka motoru
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
To cidlo je vazne primo na chladici? Nemam jeste uplne projity vsechny systemy naseho Civica. Nebyl cas a ani duvod. Protoze teplotni cidla chl. okruhu byvaji na hlave valcu vetsinou u termostatu. Na chladici byva jen spinaci cidlo ventilatoru. Ale jak pisi, jeste jsem se na to na R18A2 nedival.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Takže BT OBD2 diagnostika z Aukra zahlásila chybu P2185 (vysoké napětí na teplotním čidlu na chladiči).
Originál čidlo stojí asi 3700,-Kč a druhovýroba od 600,-Kč výš.
Koupil jsem čidlo na Aliexpress za 220,-Kč, namontoval ho a chyba je pryč
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
To mi bude stačit - načíst a vymazat chyby.
Zkusím teda objednat tu BT diagnostiku a uvidím co mi najde.
Dnes ráno kontrolka motoru po startu normálně zhasla a zatím se nerozsvítila.
I s rozsvícenou kontrolkou se motor choval naprosto normálně.
To bude stejně nějaká blbůstka.