Hledat |
Rozdíly mezi roky vyrobyZdravim, ja vim jen, ze byl nejaky problem s verzi 06, a potom ze v nejakem roce pribylz parkovaci senzory, to je az po tom faceliftu predni masky 2011, nebo uz drive? Diky za info, O. Vložil ocelot80, 7. Únor 2012 - 16:03
|
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Před face nelakované, po face lakované šedivě, GT verze type r type s lakováno v barvě vozu. Jestli se nemýlím...
čekatel
Ahoj mám dotaz k modelu po faceliftu, tzn po roce 2009. Zde na obrázku se jedná o ročník 2010 v edici SPORT (modrý). Jak jsem se dočetl tak edice SPORT po faceliftu měla plastové prahy a lemy v barvě vozu. Zde na této fotce jsou však bez barvy. Naopak jsem našel model Comfort po faceliftu rok 2010, který plasty v barvě má. Tak jsem z toho jelen...víte někdo jak to tedy bylo? Díky
Omlouvám se nějako mi tam nejdou vložit obrázky
Screenshot_2024-06-27_15_19_00.png">font> (127,5 kB)
187504987.jpg">font> (18,9 kB)
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
S takovym prisunem matrose bych si taky nic nepamatoval.
bývalý majitel
http://youtu.be/ui4v_lio3pc
USB, LSD, THC, C17H21NO4, kdo si to ma vsecko porad pamatovat
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Jestli je to na me tak nemam, na cesty po dalnici to neni nutny.
Ale co neni muze byt.
Takze ja radsi to USB.
bývalý majitel
Kasli na USB, lepsi je LSD. Samosvor mas, petrolheade?
____________________________________________
Civic Type-R 8G
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Dobre je to sepsany tady na konci:
http://type-r-owners.co.uk/forums/showthread.php?84577-Buying-guide-check-list-for-the-FN2-Civic-Type-R
To co je vyrobene po 08/2008 ma byt "mild facelift" jakkoliv je maly a pise se tam 2009 modely - melo by to zacinat snad uz prave 08/2008.
A nebo mam ten datum 08/2008 od Danyho, ze od te doby je ta zmena na prevodovce.
Po 04/2010 LSD vsude, jak jsem psal.
Kazdopadne to neni pro petrolheady zadna zasadni zmena, ale ja na bezny jezdeni chtel poface.
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Koukam ze uz jste to vyresili.
Asi by to patrilo jinam, ale pokud se pamatuju:
- samosvor na vsech Champ White a udajne na vsech CTR po cca 04/2010
Facelift pro CTR by mel byt od 08/2008, pokud se mi podarilo zjistit, zahrnuje:
- USB + AUX v loketce pro vsechny radia
- nejakou zmenu na designu dveri, do kterych udajne nekde nahore mohlo zatekat a neco tam mohlo reznout
- zda se ze neni rezerva, ale opravna sada, ale mozna je to i odlisnost dle statu
- udajne jiny material sychronu na 3. stupni, nicmene ne vzdy to trvale pomuze od problemu s vypadavanim prevodu, respektive "zubem" pri jeho razeni (tohle je ale na delsi debatu; se stavem moji prevodovky/spojky spokojeny nejsem, ale nemam srovnani - udajne to muze byt daleko horsi)
- zmena v tlumicich/pruzinach udajne i u CTR
- mozna sledovani tlaku v pneu (pomoci cidel ABS)
- tusim ze "predface" ma v pripade BT HF tuto v levem A sloupku, u poface modelu jsem to nevidel (v mem pripade je BT jednotka pod volantem na tom plastu co je potreba vzdycky sundat kdyz se clovek chce nekam trochu dostat; mam navigaci, ale to by nemelo hrat roli, HF neni s navi nijak funkcne propojena, bohuzel)
- v UK uz jen s Xenony
- jak vyplynulo z diskuze, zmena na pristrojovem stite a LED brzdove svetlo
Ony se ty informace trochu tezko hledaji, nejvetsi anglicka komunita je civinfo ale co plati pro jejich modely muze byt nejen tady ale i v okolnich (non-UK) statech jinak.
Muj popis nemusi byt presny, ale zhruba tohle jsem nasel kdyz jsem CTR vybiral.
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Je to diesel v plnej vybave (bez kože)ale to auto ma aj bass works audio system pravdepodobne od vyroby
bývalý majitel
FN2 po FL měla více změn, mezi ně patří právě tohle tlačítko ostřikovačů světel, vypínatelné zadní parkovací senzory, další jsou USB v loketce, třetí brzdové světlo z diod, samosvorný diferenciál, to ale nevím jestli nebylo jenom u Championship white.