Ahojte.
Jedna sa o Hondu Civic 1.8vtec (r.2008, 101 000km). Pri zaradenom prevodovom stupni sa auto hybe pri parkovani aj na uplne miernom svahu a to mi robi tazku hlavu. Pri jazde slape hondicka ako hodinky, rychlosti sa radia lahko, spojka ide v pohode-nepreklzuje ani nic podobne. Tak neviem cim to teda moze byt.
bývalý majitel
nemam ten pocit, ze zadkom dole by malo na jednotke cuvat....ja parkujem vzdy na jednotke, je jedno, ci predkom, ci zadkom, ale nikdy mi auto necuvalo
3D 1.8 Sport
mám od: 1.12. 2014
v provozu od: 5.5. 2008
Zaver: pri stati na svahu predkom dolu.....auto drzi na zaradenej jednotke.
pri stati na svahu zadkom dolu.....auto stoji iba na zaradenej spiatocke. Na prvom prevodovom stupni ma tendenciu ist dole ako pri nezaradenej rychlosti, ale to tak ma asi byt, vsak?
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Ale tomuto jsem se zasmál...
5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2013
v provozu od: 4.3. 2006
Konecne to nekdo napsal
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Že vás to ještě baví řešit takový hovadiny.
Není lepší používat při parkování parkovací brzdu, když už jí v autě máme?
Ale jo, chápu. Na Hondičce se nic nekazí tak je třeba najít si nějaké téma aby bylo co řešit a nebyla nuda
5D 1.8 Comfort
mám od: 4.9. 2014
v provozu od: 1.9. 2008
Taky jsem to zkoušel a na zpátečku je to to samé . Jak jsem psal kašlu na to a budu věřit tomu co říkají v Hondě v Liberci, že je to v pořádku a některý ty civici to dělají.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Ale vždyť to máš v pořádku ventil a válec není hermeticky utěsněn pomaličku ti to propouští asi na kliku působí větší síla pomohla by spátečka ale taky není vemohoucí hold v kopci ruční brzdu.
5D 1.8 Comfort
mám od: 4.9. 2014
v provozu od: 1.9. 2008
Je to tak, že zastavím v kopci zařadím jedničku vypnu motor, pustím spojku pak brzdu a auto chvilku sotjí a pak najednou cukne, pak zase chvíli stojí a cukne a takhle pořád dokola. Taklhe mi asi za cca 1,5 hodiny odcestovalo asi o 2m. Kopec byl tak středně prudký nic malého ani nic extra strmého. Normálně parkuju s ručkou ale tady jsem zapomněl a od tý doby jsem to zkoušel a přišel jsem na tole. Dneska jsem si nechal změřit kompresy a mám ve válcích první-14, druhý-14,5, třetí-14, čtvrtý-14,5. Byl jsem u toho když se to měřilo, takže vím, že je to 100% v pořádku. Teď by mě zajímalo proč mi to takhle cestuje. Říkal jsem jim i o spojce a to mi řekli, že tím to nebude. Takže nevím. Asi se na to vyseru a počkám až se tam něco dosere totálně a pak to nechám vyměnit
bývalý majitel
jezismaria, ved to tlacitko stlac na pol sekundy a uvidis, ci je problem so spojkou alebo s motorom....
a stale sa tu bavime o tom, ze ked nechas na kopci jednotku, tak auto ti zide cely kopec dole, ako keby tam bol neutral? Alebo sa ti len pohne o max 0.5m kym si "sadnu" valce?
bývalý majitel
Já si taky nemyslím, že je dobré zkoušet startovat s kvaltem, jen proto, zda to skočí nebo ne.