Hledat |
2.2 i-CTDi - spotřebaTak jsem dneska jel čistě na spotřebu úsek 75km - 1. polovina po silnicích první třídy a 2. polovina po okrskách z kopce do kopce. Ani jednou nezapískalo turbo, rozjezdy byly hoodně klidný, běžná rychlost 105km/h a na okrskách 80km/h a SVĚTE DIV SE - průměrná spotřeba 4.2 l/100km - na zimních pneu - takto to ukazoval palubní počítač )) Tož beru zpět má slova, že papírový hodnoty nejdou dosáhnout. Vložil sz, 1. Leden 2007 - 19:27
|
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
Vzduchac tam tentokrat docela chrochta, je to od mannu, jeste mam doma od jineho vyrobce, zkusim vymenit ...
5D 2.2 Sport
mám od: 20.6. 2014
v provozu od: 31.1. 2008
Jednou jsem měl problém se vzduchovým filtrem, tak zkus třeba mrknout na něj.
5D 2.2 Sport
mám od: 20.6. 2014
v provozu od: 31.1. 2008
I tak mi přijde ta spotřeba 6 - 6.5 dost. TO já když jedu takhle okresky tak jsem tam na 5,5 max
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
Brzdy jsou v pohode, nehreji, ty pravidelne kontroluji.
Prijde mi, jak uz sem psal, ze je i auto linejsi, zacal sem tankovat na benzine + vif, i cestu do brna dolu z kopce jedu za 7 stejnym stylem jak driv za 6-6,5 , aktualne mam najeto na okreskach 140km za 8 l /100km podle PP a to jezdim vic jak eco s predvidanim atd...( palubak se mi vetsinou lisi o par desetin)
No ono se to casem ukaze, co je kde spatne.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Skusil by som este vsetky disky po dlhsej jazde, ci sa nezohrievaju od brzd. To by vysvetlilo vela. Zakusnute/visiace brzdove dosky su celkom bezny problem.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
týden po návratu z alp sem začal pozorovat, že civik nějak začal žrat víc nafty než normálně (+0,5 - 1,5 l/100km), ať jezdím rychle, pomalu, krátký nebo dlouhý trasy, mám problém se vůbec dostat na 7 l/100km ... olej vymeněn před cca 4tis km , vzducháč, nové pneu mám taky cca těch 4tis km, auto je po geometrii, pneu mají 2,4-2,2, nová baterka, jediný co není vyměněný, tak palivový filtr, tankuji u 2 benzinek XY roků, vyjety už cca 3 plné nádrže, přidávám VIF
i mi pocitově přijde, že je třeba tak o 10% línější
mám cca 198tis km najeto
co vás napadá, čím by to mohlo být ?
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Ja jsem do cca 197tisic na benzinu menil 2krat tlumice, 5-6krat desticky, 2krat kotouce, 1krat prevodovku, 1krat tycky stabilizatoru, 1krat silentbloky zadni napravy a jinak beznej servis = olej filtry a podobne. Bude me cekat spojka, ale tech 200tisic verim ze da a levej vnejsi homokloub se uz delsi dobu projevu, ale jen v zime
Kazdopadne diskuze benzin/nafta je tu mirne offtopic a myslim, ze vetsina byla uz recena.
Petr Žitný - LinkedIn
5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2013
v provozu od: 4.3. 2006
A co chces slyset nebo co si myslis? Ze na nafte po 100tis km musis menit spojku a setrvak za xx tisic penez a pak za 50tis km zase turbo a vstriky za dalsich xx tisic penez a tak porad dokola??
Naklady na olej,filtry,brzdy nema cenu prece porovnavat,to je samozrejmost u kazdeho auta a castky srovnatelne.
Ja mam najeto 270tis km a poprve sem menil spojku a setrvak za 25tis penez,predtim jeste vyfukove svody,ktere byly uz z vyroby spatne,cena 5tis.
I tak mam na spotrebe za ty roky usetreno mnokrat vic penez!
Nema cenu se tu dohadovat,stejne si kazdy pojede svoje podle toho co mu vyhovuje:)
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Omlouvám se jestli to vyznělo jako provokace.
To nebyl můj záměr.
Já se chci dozvědět fakta o provozu naftového motoru.
Nemám s naftovým motorem ve svém autě zkušenosti a jsem připravený změnit názor, když dostanu pádné argumenty.
Nevím, proč bys měl provozní náklady psát do soukromé zprávy. To snad není tajné, ne?
Já jsem svoje náklady zveřejnil bez problémů.
bývalý majitel
Sorry ale nebudem tu odpovedat na otazky ktore su len cista provokacia. Ak ta to naozaj zajima napis mi do sukromnej spravy email a kludne ti poslem aj vypis vsetkych faktur. Aj tak to do tohto vlakna vobec nepatri.