Zdravim vsechny!
Omluvte moje detinske dotazy, ale jsem proste klasickej natesenec, muj Civic i-ctdi Sport se uz sklada na vyrobnim pasu, budu ho mit v lednu.
Jelikoz na predvadeci jizde se clovek moc neprojede, zajimaly my mne realne vykony tohohle dieselu. Parametry znam, tabulky jakbysmet, jde mi o skutecny pocit z provozu ve srovnani s konkurenci. Jak je na tom treba v souboji s koncernovym 2.0 TDI? Budu Octavkam s touto motorizaci ujizdet, nebo to bude rovnocene? Jaka je skutecna maximalka? Na youtube je videt, ze papirovych 205km/h lze snado prekrocit...
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Ještě jeden majitel a bude tu 200 přihlašených!
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
Icek: to na me nepla, ja beru olej od tebe
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
to Asterix: Osobně mi na dieselu vadí, že bych musel platit na povinném ručení asi o 2,5 . 3 tisíce více.
Takže, přikláním se k názoru ReJa. Za 1. rok jsem najel přesně 13.000 km, a za další roky to bude max. 10 - 12.000 km ročně.
Já si myslím,že jsme to již fakticky vyřešili a teď už mlátíme prázdnou slámu......., ekonomickou sebevraždou to není pro ty z nás, kteří mají auto koupeno na firmu. A to není můj případ, prostě diesel má dražší provoz, ačkoliv "žere" méně, neboť má mnohém dražší náklady na servis (údržbu, prohlídky, oleje, povinné ručení, havarijní pojistku atd.).
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
jc: klidek, je to urceny pro Ludana, ne pro "vsechny zucastneny"
takze bude na tuty pohoda
bývalý majitel
A ted vsichni zucastneni 100 zdravasu. Za offtopic a jeste dalsi kolo flamu Je tu uz jedno megavlakno benzin vs nafta - pamatujete?
Uz mne to fakt nebavi presouvat :/
5D 2.2 Sport
mám od: 4.7. 2007
Ludan: Ani se do benzinaku nenavazej, je to zbytecny. Uz to tady bylo vyreseno a nikdo proti svemu nepujde.
To ze je ten rozdil v cene z celkove castky noveho vozu v podst. drobnost, je pro odpurce iCTDi hlavni argument...
Taky to nechapu, ale to je jedno.
Mimochodem, ja najedu max 15-20tis. rocne a MAM DIESEL!!!!
Ze by to byla nejaka ekonomicka sebevrazda jsem si nevsiml, jinak bych ani zrejme nepsal tento prispevek...
That's all...
Have a nice day!
náhodný návštěvník
Já ročně cca 70.000km a jsem přesvědčen, že se mi můj bobíšek oplatil.¨
Hlavně ten krouťák je bomba, to mi u benzinu chybí. Navíc jak říká David, za pár peněž hodně koní navíc...
A taky si myslím, že ten rozdíl v ceně mezi benzínem a naftou není tak ukrutný. Je to spíše o tom, co kdo má raději...
A když už David říká, že nafta je super, tak to je co říct, pamatuju si, jak mi ještě před civicem básnil o HONDE, ale o benzínu, že nafta je naprd...
Prostě zkusil oba motory a ten lepší si vybral...
Ale nečekám, že budete mít stejný názor, když máte v garáži benzín chápu a rozumím
Hondaaaaa
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2006
v provozu od: 5.9. 2006
Reja: ja najel za rok 30 tis a i tak jsem přesvědčenej, že by se mi diesel nevyplatil!
5D 1.8 Comfort
mám od: 16.8. 2006
Mě by bohužel byla 2.2 i-CTDi k prdu, protože najezdím cca 10tis. km ročně a to je u dieselu naprosto nenávratná investice a v zásadě ekonomická sebevražda, což už je teda i koupě nového auta . Máš pravdu, každý si koupil, co mu vyhovuje .
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2006
v provozu od: 5.9. 2006
Co se diskuze benzín vs. diesel týče. Myslím, že by stálo za to, změřit zrychlení 1.8 (benzín) a 2.2 (diesel) z 0-200. Pak by bylo zřejmé o jak moc je diesel lepší (pokud je). Smiřte se s tím, že pokud je zrychlení z 0-100 u benzínu a dieslu prakticky stejné, tak i pružné zrychlení je stejné! Samozřejmě za předpokladu, že obě auta budou mít zařazený ten správný převodový stupeň. Je jasné, že pružné zrychlení z 60-90 na 4. převodový stupeň benzín prohraje, ale proč zrychlovat na 4ku, když můžu na 2ku, že
To se týká závodů v přímce, pokud jde ale o okruh nebo nějaký závod do vrchu, tam může mít benzín navrch (ikdyž reálné zrychlení má menší), protože v průjezdu zatáčkou může dieselu škodit vyšší hmotnost motoru. Ale zase je to hodně o naladění podvozku.