Hledat |
Připlatíte radši za benzín.....Tak jsme dneska natankovali plnou nádrž u SHELLky. Když už jsme tam teda byli, tak jsme natankovali SHELL V POWER. 1litr stál asi 32,10Kč. Za "obyč" 95 chtěli asi 30,50Kč. U benzínek, které provozují hypermarkety jako Tesco nebo Globus atd. se dá natankovat i za cca 27Kč, to je u "obyč" 95 rozdíl cca 3,50Kč a u V POWER cca 5Kč a to nemluvim o SHELL V POWER RACING. Ale zdálo se mi, že motor je tišší než obvykle. Teda on je tichý dost, ale zdálo se mi, že je to lepší. Nebo to byla sugesce Vložil brouček, 11. Květen 2007 - 21:12
|
5D 2.2 Executive
mám od: 5.2. 2014
v provozu od: 17.9. 2006
Priemerne asi 700km. Zalezi aku tazku mam nohu . Volakedy som daval aj viac ale teraz mam casto klimu zapnutu a aj viac tomu slapem.
bývalý majitel
Kolko prejdes na jednu nadrz?
5D 2.2 Executive
mám od: 5.2. 2014
v provozu od: 17.9. 2006
Ja mam sice 2.2i-CTDI ale asi je to fuk, osobne tankujem hlavne na pumpe shell a prevazne diesel fuel save. Samozrejme som tankoval aj na inych cerpackach a mam s cim porovnat. FuelSave tankujem hlavne pre to ze s nim mam vecsi kilometrovy najazd ako s inou naftou. Takze aj ked je o nieco drahsia tak sa to vyplati lebo najazdim viac. Ak by som chcel najazdit rovnaky pocet km s inou naftou tak jej spotrebujem viac a cena je potom skoro rovnaka ako u shell. Navic ma o2 zlavu na tankovanie na shell je to 4 az 8 centov za liter. Takze u mna je to jasna volba.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Už si přesně nepamatuji co přesně u těch benzínů měřili ani všechny ty komentáře, ale šlo o to, že jednotlivé
"dispciplíny" měly váhy nastaveny, tak aby to šlo na ruku Benzině.
bývalý majitel
Vzdycky se najde nekdo, kdo ten test bude chtit zpochybnit. Me ten test jako blbost neprisel, merilo se tam to co se u paliva merit da - slozeni a vysvetlovali tam, jak ktera slozka muze ovlivnit zivotnost nebo chod motoru. Jestli tam lhali, nebo ne, to ja nedokazu posoudit, ale radsi budu verit testu nez nekomu, kdo nekde napise, ze mu motor na tohle ci jine palivo bezi "lepe" a nema to cim podlozit.
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
Dany má popis velmi vypovídající , nemám důvod mu nevěřit
tankuji Silmet s VIFem, provoz bez závad
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Nejsem odborník na paliva, ale co jsem četl různé komentáře v době vydání toho testu v SM, tak ten test byla blbost a
navíc účelově zaměřený. Nevím.
bývalý majitel
je to jenom placebo efekt u nasich seriovych motoru, nevyuziji ho. Podle laboratornich testu, co delali ve Svete Motoru, ma nejkvalitnejsi benzin Benzina narozdil treba od Shellu. Tady treba Dany o tom take pise sve: http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=444.
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2014
v provozu od: 10.1. 2009
Já tankuji taky u SHELLky,je to zvyk z dřívější doby kdy můj eskort na jiný benzín nejezdil(na jiný benzín vynechával)
Nedávno v neděli mně obsluha ukecala na V-POWER,že maji nějakou akci ,vzal jsem plnou.
Možná mně nebudete věřit ,ale můj civic byl línej jak ta ....pravda možná byl tiší ,ale než se dostal do výkonu ,hrůza.
Zas beru 95 a OK.Třeba náhoda nevím.
bývalý majitel
takze nebolo to benzinom, ozyva sa mi ten retazovy zvuk aj po tankovani z rakuskej agipky (ale nie kazdu jazdu). VIF pridavam, olej vymeneny,mozno to robi iba ked je v aute velky odber prudu, ked je zapnute vyhrievanie okna, klima, vyhrievanie sedadla, radio, kamera...alebo naopak ked je mozno zvlhnuty altik po dazdi.....musim to este odsledovat