Hledat |
zlepšenie komfortu podvozkuZdravím všetkých, Civic 8G 1,8 Sport som kúpil jazdený na jar 2013 a hoci som auto dôverne poznal a bol som si vedomý tvrdého podvozku, napriek tomu sem tam pozerám, či sa neobjaví nejaká možnosť aspoň trochu vylepšiť komfort podvozku modelu r.2008. Vložil Marcelino2, 4. Prosinec 2013 - 1:23
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
celkom tomu nerozumiem s tým "reznutím" u KYB. Mal som zatial vždy iba KYB tlmiče - toyota Carina - a teraz aj na Civicu ( teda este nenahodené...) ale u tých toyot mi nikdy nehrdzaveli a ani nič iné im nemožno vytknut. A to hovorím o nájazde cca.200tkm na tlmiči.
Je ale pravda , že vždy boli made in japan. Aj tieto na Civica su japan. Ovšem mam model FD, tak to bude asi preto.
No dufam, že japan produkcia sa drží tradície a ani tieto ma nesklamu. Popravde ani sekundu som nerozmýšlal o inej značke.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Zdarec lidičky!
Taky sem něco přidám. Tenhle rok konec března měněny komplet seriové pružiny+tlumiče (nájeto na originálech cca netuším už přesně 185tis.km) a ten předek už byl hodně špatnej
Rok jsem to odkládal, hanba mi za to Vyměněno za Eibach proKit -25mm + KYB tlumiče komplet, cena super a radost z jízdy je neskutečná. Někde jsem tu v nějakém vláknu/foru už psal zážitky z jízdy... nebudu se opakovat Jen jediné co mě dnes zarazilo a hlavně zklamalo je že přední tlumiče KYB (made in Spain) už lehce reznou v místech kde je vidět hodně málo laku.. a to jsou teprve půlrok na autě. Dlouhou dobu jsem si přál upravit podvozek civica a když jsem objednal zminovaný setup. Tak pár dní na to po objednávce jste se tu skoro všichni rozepsali jak KYB na hovno,reznou špatný a nebrat - lepší volba Billstein. Ale to už bylo pozdě.
Dnes jsem se o tom přesvědčil sám. A jinak k těm 16" a setupu..nesouhlasím za mě 17" (225/45) úplná paráda a lepší jízdní vlastnosti! Než na 16"
5D 1.8 Sport
mám od: 30.5. 2013
v provozu od: 14.6. 2007
Ahoj Hondaři, tak i já po delší době přispěji nějakou svou recenzí. Podvozek jsem se chystal vyměnit už někdy před 2 lety, ale došlo na to až včera Rovnou jsem měnil i komplet brzdy. Vše původní až na brzdové destičky které byly měněny v cca 32tkm. Nájezd 87tkm, stáří 13 let. Porovnávám 17" disky + letní pneu 225/45.
Podvozek
Tlumiče Billstein, pružiny KYB, horní uložení přední SNR, horní uložení zadní origo Honda, přední tyče stabilizátoru Billstein, uložení stabilizátoru Japanparts, prachovky KYB.
PP tlumič byl vyteklý, LZ pružina unavená, uložení stabíku vyžvýkane, horní zadní uložení vyžvýkané, přední horní uložení by asi něco ještě dalo, ale když už je to rozebrané nemá smysl šetřit Celkově bylo cítit nepříjemné lehké bouchání, občas vrzání...
Původní výšky: předek obě strany 36cm, LZ 35cm, PZ 36cm
Po výměně: předek 37cm, zadek 36cm
Zmizli všechny nepříjemné zvuky, auto celkově mnohem lépe sedí (ostřejší jízdu budu zkoušet až se zajedou brzdy) a jak už někdo zmiňoval je to takové uskákané, ale s tím se počítá.
Co mě překvapilo Billstein tlumiče zadní jsou viditelně hrubší než původní SACHS, nevím jestli to má vliv, ale minimálně to vypadá lépe
Celkově jsem nadmíru spokojen
Brzdy
komplet TRW, už po 20km brzdí mnohem lépe než původní - až to po 200km zajedu a pak to probrzdím, bude to nebe a dudy
Rovnou jsem si natřel třmeny - takže + dalších 10kw
Kupoval jsem na cardo, autodilos a v Hondě to zadní uložení. Celkově s olejem a filtrama, které se taky měnili vyšel materiál 17 700 Kč.
Snad někdy bude tato recenze nějakému z kolegů v budoucnu užitečná
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Nie moja recenzia nemá správnu výpovednú hodnotu. Mam type S a eibach boli pôvodne na 5D. Nechcem teda zavádzať. Predávam to z dôvodu že mne to nesplnilo účel.
Už sú predané.
V každom prípade momentálne mám oem type S a Kayba excel G na type S a na r16 a je to super kombinácia. Tie pohyby na Eibach boli na mňa príliš rýchle.
5D 1.8 Sport
mám od: 28.6. 2017
v provozu od: 30.3. 2009
To, že tady spluješ setup podvozku Eibach pro KIT + tlumiče kyb je tvoje věc, ale že svůj příspěvek posléze přepíšeš na tři tečky, abys následně pružiny prodal zde na bazaru je celkem infantilní, ale tvoje věc.
Každopádně zpět k tématu a pro tvou informaci, nejeden člen tady psal, že zlepšení komfortu je čistě subjektivní pocit a UFO je a bude prostě vždy motokára. Každopádně, kdyby jsi četl dále a pozorně, tak do "komfortu" je nejlepší kombinace 16" kol, eibach pro kit pružin a tlumiče bilsteiny b4.
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
...
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
No nevím co je na těch cenách skvělýho když ten tlumič tady mají o kilo levnější https://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/3718969-tlumic-perovani-kyb-339723/?id=3718969
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Kluci, objednávali jste někdo už z těchto stránek a nebo máte nějakou zkušenost? Vcelku mají skvělý ceny
https://klparts.cz/autodily/honda/civic-viii-hatchback/1.8-fn1-fk2-103kw/odpruzeni-tlumeni/tlumic-perovani?productId=281164
příspěvků: 2249
bývalý majitel
mam oboje a znova bych chtel do Bilstein B4
1.8 5DTypeR
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Ahoj hondaři, taky se chystám každou chvíli pořídit nové tlumiče, krabice s Eibach pružinami je už doma, jen tak nějak nevím zda jít do KYB nebo Billstein tlumiči. Budu rád za jakékoliv info ohledně doladění/setupu podvozku