Hledat |
Poblikavanie svetiel pri aktivacii ABS alebo VSAAhojte, chcel by som vas poprosit o radu, ci si niekto nestretol s podobnym problemom .. V existujucich prispevkoch sa mi bohuzial nepodarilo nic najst... Moj problem spociva v tom, ze ak sa mi aktivuje ABS, pripadne VSA tak mi nastane intenzivne preblikavanie svetlometov (mam xenony). Mojim odhadom sa jedna o blikanie s frekvenciou cca 4-8krat za sekundu . Vzhladom k tomu, ze pri ABS a VSA sa rozvibruje auto, tak by to mohol by nejaky kontakt .. Avsak tuto teoriu mi vyvracia prejazd cez nerovnosti, kedy blikanie nenastava Mohli by to pripadne robit len xenonove ziarovky? (menil som obidve) .. Pripadne je mozne ze pri prerusovani brzdneho ucinku kvoli ABS sa mi prerusuje aj prud do svetlometov? Mozno dajaky problem s kabelazou ... Dakujem za konstruktivne rady Vložil cluise, 15. Leden 2013 - 20:43
|
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
stáří a stav baterie? stav jednotlivých spojení - kontaktů..
Vzhledem k výskytu při nízké teplotě... kdo poradí lépe ??
5D 1.4 Comfort
mám od: 21.9. 2015
v provozu od: 1.8. 2006
Vyřešil jste někdo tento problém? Myslím ten, na kterýse ptal dotazující... tzn. blikající světla, ne co je VSA...
Mě to začal civic dělat taky. Nějak namůžu přijít na ten "spouštěcí mechanizmus". Zatím jsem vypozoroval, že světla pulzují když je zima, cca pod 0°C. Taky jsem u toho zaznamenal horší chod motoru, jakoby lehce cukal. Na zahraničních forech jsem se dočetl, že by to mohl být alternátor. Ale nedělal by to potom pořád? Teď jezdím zase skoro 14dní bez problému.
bývalý majitel
mal som tu cest dva krat vidiet zadny nahon na snehu. jeden bol jednotkovy BMW a druhy mercedes, tie gulate svetla kombi. na parkovisku, na rovine, kde predny nahon ani nepodhrabol, ostali tieto auta nepojazdne, ani do kolisky sa nedokazal rozhupat. Sam som ho dokonca nedokazal vytlacit, museli sme byt dvaja, aby sa na tej rovine pohol z miesta...
bývalý majitel
vcera po robote sa mi podarilo vyhrabat zo zaviateho parkovacieho miesta iba s VSA zapnutym. bez VSA sa auto ani nepohlo, ci uz som to slapol na 4tis otacok, alebo uplne jemne hladkal plyn a kvaltoval 1-R-1-R... Cely protiklzovy system na 100% aj pribrzduje kolesa aj na 100% ubera plyn, nakolko jedno koleso sa uz prehrabalo na asfalt a prave toto ma vytiahlo zo zaveja. ale musel som auto rozkolisat 1-R-1-R inac to iba zdochynalo s VSA....
bývalý majitel
Jisteze tomu tak v protiprokluzu u Hondy je (elektronicky plyn nedovoli vyssi otacky, at na to slapes jak chces), ale navic se k tomu muzou chvilkami pridavat i ostatni systemy sdruzene v systemu souhrnne nazvanym VSA, ktere mohou i pribrzdovat jednotliva kola. Cela tahle diskuze zacina byt docela o dohadovani se nad malickostmi, ale princip je snad rozumnym lidem jasny.
Zagoogli si, vysvetlovat principy jednotlivych druhu diferencialu neni predmetem tehle diskuze.
Klasicky diferak (jako mame my) velmi zkracene a laicky receno pribrzduje, ale nepridava druhemu kolu vykon navic, jako to dela prave mechanicky samosvor nebo jeho elektronicka obdoba u nekterych jinych vozidel.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Popravdě řečeno nevím, jak je naladěný systém ASR v kombinaci s EDS u Civica a zdali má Civic oba tyto systémy. V prvních verzích ASR, TCS atd. totiž EDS nebylo a samotný protiskluz pracoval různě. U aut vyrobených v devadesátých letech totiž ASR,TCS (zde samo záleží jak to která automobilka nazývala) sytém fungoval různě. U některých, jen přibržďoval kola, u některých i zavíral škrtící klapku, některé pracovaly jen v nižších rychlostech, jiné zase ve všech. Prostě každé auto, nebo i modelový rok, mělo tento systém naladěný rozdílně.
Dnes protiskluz patří pod ESP, VSC atd, a opět ho má každá automobilka naladěny různě. Moje zkušenost je taková, že mé předešlé auto VW mělo samo ESP a v dokumentaci k autu bylo uvedeno, že součástí sytému ESP je ASR a EDS. Na rovinu říkám, že se mi těměř nikdy nestalo, že bych měl někdy problém s rozjetím v hlubokém sněhu a auto sa mi nikdy nepodařilo udusit. Za 4 roky a 100tis km, jsem nikdy neměl potřebu, tento systém vypnout a vždy jsem se všude rozjel a vyhrabal. Prostě celkově ten protiskluz byl u VW naladěn velmi dobře. U Civica mě to dusilo každou chvilku, rozjetí v zasněženém kopci, nebo jen vyhrábnutí se s 15cm sněhu, bylo jednodužší s vypnutým protiskluzem, než zapnutým. Vždy jsem to přikládal tomu, že Civic nemá EDS, ale jen ASR, nikde se mi to však nepodařilo najit a potvrdit, zdali tomu tak je nebo ne.
bývalý majitel
Jasně že u toho pracují brzdy a tudíž se destičky ,,opotřebovávájí,, To opotřebení je však v porovnání s normálním bržděním naprosto zanedbatelné, síla potřebná k přibržděni protáčejícího kola je naprosto mizivá v porovnání s tím, když přibrzdíš nebo zcela zabrzdíš při normální jízdě. Na životnost brzd a destiček, má tento systém naprosto zanedbatelný vliv, vůbec bych to neřešil a výměnu brzd po zimní sezóně u LT s tím nespojoval. Mnohem víc trpí spojka, která musí přenášet všechny rázy.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
neubere pouze řj autu výkon ?
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Ale mě zajímá, jestli se mi při rozjezdech na sněhu nebo břečce, kdykoliv se mi rozbloiká trojuhelník, obrušují brzdové desky? Tenhle systém jsme měli na starém LT a po každé zimě se musely měnit.