Nejpohodlnejsi setup podvozku?

Jaky podvozek na 8g je ten nejpohodlnejsi? Mam predface hruza podvozek ktery ma ale najeto jen 55k ovsem zacina to byt hrozny kostitras.

Jakou kombinaci pruzin a tlumicu doporucite?

Povodne jsem chtel dat pruziny od HR/Eibach ale ted si nejsem dalsim snizenim o 30mm vubec jisty. Rad bych s tim taky nekdy mimo prahu pripadne parkoval u chodniku a neurval si predek.

Vložil Fil, 2. Říjen 2014 - 8:12
 

Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Dejv napsal:
Fil napsal:

Nebyla vubec zatazena...ale spis se mi to zda jako takovej gumovej zvuk toho ulozeni pokud se nepletu pred fl je mel nejak nahovno stejne jako zbytek podvozku.

Nedělá to spíš tohle? http://8g.hondaclub.cz/files/service_bulletin/SJ-06-004-05.pdf
(vrání zadních tlumičů za studena). Já byl na tomhle zákroku loni a celkem to pomohlo.

Jo to vypada ze je ono! Ted jen kdo to zvladne udelat mimo Hondy, ted chci davat auto k Danymu na olej a par dalsich drobnosti, snad to zvladne.

Tim necelendzuju jeho sikovnost nebo sikovnost jeho lidi ale spis jestli budou mit ten konkretni olej a ten nastavec....

--
3. Říjen 2014 - 9:23
skype
Obrázek uživatele skype
příspěvků: 280
5D 1.8 Sport
mám od: 6.12. 2011
v provozu od: 20.1. 2011

Mozno mas ten problem ako aj ja a udajne viacero ludi > http://8g.hondaclub.cz/forum/zvuk-od-volantu
Spritmonitor.de

--
3. Říjen 2014 - 7:33
xenon04
Obrázek uživatele xenon04
příspěvků: 163
majitel jiné generace

já jsem vyměnil komplet podvozek z faceliftu (tlumiče, pružiny, dorazy, přední uložení - měl najeto necelých 30tis. km)
jezdím s ním už přes 8tis. km

a postřehy:
0-40km/hod - všechno lepší, tlumení, zmizely ty ostrý rány/rázy teď to spíš tak tlumeně/dutě ťuká nevím jak bych to líp popsal
50-70km/hod - se to blíží předfaceliftu, nastupují na nerovnostech zase ty rázy (beru to ve srovnání při přejezdu kolejí a dilatací na mostech)
70 a víc - zase všechno lepší, mám z toho auta jistější pocit a je to komfortnější

ale za ty peníze co mě stál... je to paráda Hlasitě se směju

starej podvozek měl 140tis. km a jezdím na 17" kolech řekl bych i na pohodlných pneu pirreli p7 cinturato

btw. občas slyším od předku při točení volantem nějaký vrzání... v servise mi pootočili uložení tlumičů, ale nepomohlo... neví někdo co to může být? dorazy o pružiny?
se starým podvozkem to nedělalo

--
3. Říjen 2014 - 7:27
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

Fil napsal:

Nebyla vubec zatazena...ale spis se mi to zda jako takovej gumovej zvuk toho ulozeni pokud se nepletu pred fl je mel nejak nahovno stejne jako zbytek podvozku.

Nedělá to spíš tohle? http://8g.hondaclub.cz/files/service_bulletin/SJ-06-004-05.pdf
(vrání zadních tlumičů za studena). Já byl na tomhle zákroku loni a celkem to pomohlo.
--
3. Říjen 2014 - 6:22
palmexman
Obrázek uživatele palmexman
příspěvků: 396
bývalý majitel

Ono teda ruku na srdce, zavrza kdejaky auto obcas...pri nasedani.
Jestli ma FL o tolik lepsi podvozek pochybuju.... Ani kompletni vymena se stejne nevyrovna dobrymu viceprvku.
Ale zalezi co od toho kdo ceka. Pustit 40 do podvozkuje uz dost a to bych premyslel o jinem aute...jak pises File.

--
2. Říjen 2014 - 21:36
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

2bep napsal:
Jsi si jistý, že to vrzání bylo od podvozku, nemohly to být zadní brzdy s ne úplně pevně zataženou ručkou?



Nebyla vubec zatazena...ale spis se mi to zda jako takovej gumovej zvuk toho ulozeni pokud se nepletu pred fl je mel nejak nahovno stejne jako zbytek podvozku.

Btw co pouzovate na cteni/psani na forum z mobilu? Taptalk nebo?

--
2. Říjen 2014 - 21:22
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Jsi si jistý, že to vrzání bylo od podvozku, nemohly to být zadní brzdy s ne úplně pevně zataženou ručkou?


--
2. Říjen 2014 - 21:03
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Diky Bully! Opet si to zas
e rozsekl znalostma a zkusenostma Směju se Ty gumy zkusim, nejspis ale v 18", na 17" mam zimaky.

Co se podvozku tyka tak zacina nejak neprijemne povrzavat, dnes kdyz jsem si po praci sedl do auta tak to dost neprijeme zavrzalo takze na podvozek nejspis stejne dojde, minimalne v zadu kde to vrze.

--
2. Říjen 2014 - 20:56
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Pruziny Eibach jsou mekci jenom zkraje zdvihu (a aby ses ev. nelekl, na zacatku jsou tvrde a "rozhybou se" az cca po 500 km, kdy je dobre udelat geometrii a nechat seridit svetla). Uz z principu ale pracuji po kratsi draze, takze i kdyz vyzehli malinke nerovnosti povrchu lip nez OEM setup, podvozek se stane celkove tuzsim a kopance na nerovnostech budes dostavat dal a mozna jeste vetsi.
Byt tebou a chtit usetrit, tak za predpokladu nevylitanych tlumicu zvolim 17" plaste a predevsim takove, co jsou skutecne komfortni. Doporucuji Semperit Speed Life, bez zesilene bocnice. Jsou neuveritelne komfortni a najedes na nich obrovske mnozstvi kilometru. Mam je na Accordovi v rozmeru 225/40x18" a jsou de facto stejne pohodlne, jako zimni plaste 205/55x16". Nekecam Mrk Ev. GoodYear Efficient Grip, ale ty mizi o neco rychleji. Obe pneu byly vzdycky v testech hodnoceny jako vyborne, i kdyz nejde o UHP.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
2. Říjen 2014 - 17:17
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Hmmm podle webu vyrobce je ma pouzr jedna serie ale je fakt ze zbytek vypada uplne stejne.... Tim chci rict ze jejich galerie neni asi uplne aktualni.

--
2. Říjen 2014 - 15:08

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".