Dobry den,
Rad bych se stal majitelem Hondy a mam nabidku na tenhle kousek
http://www.uhcar.cz/vozy-ojete/detail?id=298989
Nemel by mit filtr pevnych castit,otazka svolavaci akce na svody je v reseni.
Muj rocni najezd je kolem 20000 (4-6 xtydne 80km, z toho Cca 60 po dálnici) a dpufam,ze mi auto vydrzi hodne pres pet roku.
Jeste zvazuju benzin,ale jsem spise fanda nafty....
Poctive procitam forum (uz jsem na 13 strane,ale krom ceny nahradnich dilu a toho,ze to nekomu drzi 150000 bez oprav a jinemu ne,jsem si v rozhodovani moc nepomohl)
Prosim tedy fundovanejsi,aby prispeli svym nazorem.
Dekuji
bývalý majitel
Před pár lety jsem měl také naftové ufo, pán přede mnou ho kupoval nové a měl přímo z Hondy upravenou jednotku kvůli spotřebě, údajný výkon byl 132 kW. Auto jelo pěkně, žralo hodně málo (dálky kolem 3l nebyl problém, dálnice Německo za 5,8l kdy rychlost nespadla pod 170 několikrát rychlost přes 225), turbo zabíralo z hodně nízkých otáček. Při koupi měla najeto kolem 200k a spojka byla stále původní.. Pán jezdil dálky, hlavně dálnice a k autu se choval dobře a servisoval pravidelně. Takže u tohohle kousku mi ten chip nevadil a naopak jsem po čase za něj byl rád. Toť moje zkušenost
5D 2.2 Sport
mám od: 29.12. 2015
v provozu od: 3.3. 2011
precteno
resume: seru na to
dik
5D 2.2 Comfort
mám od: 10.11. 2009
v provozu od: 10.11. 2009
zdravim ta. ja som mal chip na 125kw a tusim 389nm. Islo to velmi pekne. Avsak ako aj ty spominas, spojka sa klzala. takze po ani nie 1tis km som to dal naspat. a mam pokoj. mam najazdenych 240tis km a spojka povodna. dalsia vec je ze civic ma velmi maly intercooler. takze ak urobis chip tak od porucam este prdtym vymenit aj tento chladic vzduchu inak ti to bude rychlo vednut.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Hm... Chip 2.2 i-CTDi
5D 2.2 Sport
mám od: 29.12. 2015
v provozu od: 3.3. 2011
tak se hlasim znovu po roce...
od nestastne vymeny zarovek zadny dalsi problem
liju jenom naftu ( a poctive micham s VIFem) a vodu do ostrikovacu
menim olej a gumy
nekolikrat jsme byli v Chorvatsku ( rakouske a chorvatske dalnice opravdu luxus a bylo tezke se udrzet na povolenem limitu, dokonce i ten Slovicnky kousicek je lepsi nez u nas D1 )
Ted bych to chtel trosku ozivit a napadl me chiptuning.
Mate s tim nekdo pozitivni zkusenost?
Cetl jsem o problemech se spojkou, ze nejake vetsi vykony neudrzi...
Nechci nic velkeho, napriklad v Olomouci jsme nasel firmu, ktera slibuje +22kW a +80Nm pri snizeni 10% za nejakych 5000,- ( nebo i plus 30kw a 110Nm ale to mi prijde nebezpecne vuci motoru)
Rad bych tedy slysel dobre i spatne zkusenosti majitelu, co si timhle prosli.
Dekuji vsem (dokonce i tem co mi napisou, ze jsme idiot, mam to nechat byt, ze Honda to ma vymysleno dobre)
jenom dodam, ze mam rocnik 2011, 103kw, 340Nm, a najeto cca 100 000.
5D 2.2 Comfort
mám od: 3.3. 2017
v provozu od: 1.5. 2006
Tak dnes se konečně zadařilo Nakonec teda 2.2 nafta původem z Itálie, ale bez DPF. V bazaru měli i zvedák, takže nebyl problém auto zvednout a podívat se, že je opravdu bez DPF a potvrdili mi to i podle VINka v Hondě.
Auto je v poměru k ceně ve slušném stavu, oproti těm, co jsem už viděl. Bohužel je to "jen" v základní výbavě Comfort s dodělanyma mlhovkama. No ale mě základ víceméně stačí (i tak je více vybavená než Octavia, kterou jsem měl předtím). Tempomat stejně nepoužívám. Čidlo na stěrače mi vadilo na služební octavii při celé cestě Olomouc - Paříž a zpátky, takže jsem rád, že to tam není A když vím, jak fungoval alarm na mé octavii, tak je možná lepší, že tam není, ikdyž ten by mi tak nevadil Jediné, co mi tam malinko chybělo bylo elektrické sklápění zrcátek tlačítkem, ale nabízí se otázka kolikrát bych to použil
Drobné investice to bude chtít, ale jsou to jen malé drbky jako rozleštění světel a podobné kravinky
Mám složenou zálohu, teď se ještě provede dovozová STK a hurá pro ni
bývalý majitel
DPF vlastnu kontrolku nema, zobrazi sa to na informacnom dispeji palubneho pocitaca. Pohladom do motoroveho priestoru to tiez nezistis, trubky a senzor vidno iba z pod auta. Ja mam povod taliansko a dpfko tam je.
5D 2.2 Comfort
mám od: 3.3. 2017
v provozu od: 1.5. 2006
Já Brno moc neznám a shánět v sobotu otevřený autoservis, abych jim tam řekl: Borci, jenom mi to prosím zvedněte, já se pod to mrknu a zas pojedu. Tak to mi přijde hodně zvláštní
A samozřejmě heverem by to řešit šlo, ale to bych tam musel přijet v monterkách, abych se tam mohl válet někde po zemi a hledat katalyzátor pod autem Navíc bych hever nejspíš musel vzít s jiného auta. V té hondě jsem o něj nezavadil, když jsem procházel kufr...
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
A to nikde po okolí nebyl nějaký autoservis se zvedákem?
Nebo i u zvednutého auta na heveru by se už dalo kouknout na spodek.
Existuje spousta možností. Stačí si poradit.
5D 2.2 Comfort
mám od: 3.3. 2017
v provozu od: 1.5. 2006
Tak dnes absolvován další výlet na omrknutí 2.2 nafty, ale původ Itálie a zatím je na italských dokladech ve kterých jsem se nebyl schopen zorientovat a najít v tom nějakým způsobem emisní normy, kouřivosti a další věci, abych ověřil zda má nebo nemá DPF. Když jsem v pátek volal do Olomoucké pobočky Hondy, tak mi řekli, že pokud je z ciziny, tak že to nebudou nejspíš schopni dohledat ale že to zkusí a když něco najdou, tak zavolají - nevolali...
Panáček z bazaru mi tvrdil, že DPF nemá, ale zvedák na podívání se pod auto tam nemají, tak jsem se chtěl zeptat hlavně asi i těch, co DPF v autě mají. Je tam nějaká kontrolka na DPF? Nebo jinak, kontrolka tam asi bude, ale rozsvítí se ta kontrolka po zapnutí klíče a pak zhasne, tak jako zbytek kontrolek, nebo tady ta akce při zapnutí klíčku u této kontrolky neprobíhá? Jestli někdo i víte v které části přístrojovky se kontrolka nachází, tak dejte vědět
Nebo jestli máte někdo nějaký tip, kam mrknout z vrchu třeba v motoráku, abych poznal, že tam DPF je, tak dejte prosím vědět. Byl bych za to moc vděčný. Rád bych to vyřešil co nejdřív a zjistil si to na tutovku sám pohledem na auto, než spoléhat na teoretické zjištění u Hondy...
Na Lanceru šlo DPF poznat hodně jednoduše pohledem do motoráku. Za motorem byl kat společný s DPF a byly tam krásně vidět trubky od senzoru diferenčních tlaků, ale nevím kudy tyto trubky vedou na Civicu a kde je umístěno čidlo do kterého to vede...