Hledat |
klouže nová spojka 2.2i-ctdi - VYŘEŠENOHoj, byl jsem teď na úpravě softu - nic velkýho, necelých 170koní, mám tam novou spojku LuK, která má najeto ani ne tisíc km. Stará spojka už kouzala (120tis. km) a lamela byla očividně KO, koupil jsem tedy novou sadu a stejně to neudrží ani lehký čip ? žádný úniky kapalin do spojky, vše OK, vše řádně složeno za pomocí přípravků SAC. Jsem z toho dost rozmrzelej, Civica jsem si celkem oblíbil... dá se na to sehnat nějaká "lepší" spojka, nebo třeba i jednohmota ? Asi bych do něj ještě zainvestoval a dokoupil i cooler, protože ten seriovej sranda cooler tam je skoro na prd Vložil katany, 7. Květen 2016 - 19:08
|
5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2013
v provozu od: 4.3. 2006
Ja jsem ted ve 250 tis. km menil puvodni spojku za LUK a vse v poradku, akorat sem taky dostelovaval na tahle pedal a vuli, pze mi zabiral v horni casti a blbe se s tim jezdilo..
5D 2.2 Sport
mám od: 18.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2007
Podle všeho to vypadá, že skapání původní spojky a klouzání nový spojky má na svědomí z výroby špatně nastavený spojkový pedál. Jezdím druhej den bez "stopperu" na spojkovej pedál ... pedál je o 2cm výš a spojka ani jednou ani nenaznačila prokluz ... ještě to tak chvilku nechám a pak to došteluju na táhle a dám zpět "stopper" která je zároveň snímač horní polohy pedálu.
doudám, že problém vyřešen ..
5D 2.2 Sport
mám od: 18.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2007
dneska jsem byl u upravce s jinym autem a bavili jsme se o tom, rikal, ze obecne LuK ( a to s nim souhlasim, par spojek uz jsem v ruce mel) udrzi prdlajs. No co už, mám tam nachystanej novej soft se sraženym krouťákem v nízkých otáčkách. Klouže mi to jen někdy a nijak hrozně, takže to soft vyřeší ... Možná kdybych dal bejval Sachs ... ale to je samý možná a kdyby ... nemá to cenu seriová spojka stojí prostě za vyliž
opakuji : kdyby někdo věděl, kde koupit jednohmotu se silnejsim pritlacakem ( ocenil bych NE-SAC) tak prosím o odkaz, já nic nemůžu najít.
5D 2.2 Comfort
mám od: 10.11. 2009
v provozu od: 10.11. 2009
mal som chip na cca 186 a 412nm...najazdene cca 135 tis. spojka mi klzala pri 4 a 5 prevodovom stupni hlvane od 2400rpm. Dal som to potom do povodneho stavu a neklza vobec a to ho mozem trapit kolko chcem. teraz tam mam 150 tis a neklze nic - spojka povodna...ide o to ze ten krutiak je vazne vysoky a spojka seriova na to nestaci...novou seriovou spojkou nic nevyriesis...treba hladat alternativu na vyssi krutiaci moment. inak auto takto chipnute ide nadherne! co sa tyka intercoolera tak to bude trba hlavne v lete. aby si mal vykon ale aj kvoli dymivosti...to som tiez riesil...avsak ak das novy vacsi intercooler bude treba urobit znova upravu - chip kvoli turbu..
5D 2.2 Sport
mám od: 18.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2007
měl jsem možná vzít sachs, ten rozdíl necelý tisícovky by mě byl jedno, z dlouhodobějších zkušeností sice vim, že sachs většinou unese víc, ale když jsem vyndal origo LUK, koupil jsem ho zas, možná chyba ... nicméně dneska jsem jel asi 60km a schválně jsem jí trápil z nízkejch otáček plnym plynem a neklouzlo to ani jednou ... možná SAC o zoubek sednul ... fakt nevim ... uvidim co to bude dělat, s úpravcem softu jsem domluvenej, že mi kdyžtak ten spodek trochu zkrotí ...
pomalu koukám po větším intercooleru Bohužel u nás se na tohle auto nedá skoro nic sehnat ... v UK není problém jednohmota a spojka stage 1,2,3 s organikou, nebo keramikou ...
5D 2.2 Executive
mám od: 20.4. 2007
v provozu od: 14.1. 2008
Pri 175 t km som menil za Sachs. Mam tiez 170 k, najeto 232 t. A spojka je OK.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
to Sloe10 :
s tím přítlačákem máš samozřejmě pravdu, ale je jednodušší použít lamelu s vyšším třecím účinkem obložení (mimo keramiky, která není úplně vhodná na běžný provoz).
Nevím jaké máš možnosti, a zároveň nevím kde bych sháněl a jestli je vůbec někdo schopen předělat původní přítlačák výměnou talířové pružiny za silnější... Pokud ano, není co řešit.
bývalý majitel
Nebolo by vhodnejsie radsej pokracovat v tomto vlakne? -> http://8g.hondaclub.cz/forum/prokluzujici-spojka-problem-s-otackami
Problem so spojkou nikdy nebol v lamele ale v pritlacnom tanieri. Mozes si to precitat v spomenutom vlakne. Ja som na spojku LUK najazdil 70 000 km a zatial ziadne problemy.
majitel jiné Hondy
Možná je problém s tím, že i u sériového naftového Civica je spojka poddimenzovaná a moc dlouho nevydrží. A s tím upraveným výkonem ti samozřejmě narostl i kroutící moment, se kterým si nemusí ta obyč lamela poradit.
5D 2.2 Sport
mám od: 18.2. 2016
v provozu od: 1.1. 2007
co tenhle problem ?
http://hondakarma.com/threads/i-ctdi-clutch-slip-on-2-2-diesel-engines.54/live?page=1
zkusim se tomu pověnovat, i když tam je přístup na prd