Cawte,neviem ci niekto mal podobny problem ako ja ale asik nie. To asi iba ja som taky zly sofer:(.
Moj problem je:
Pri maximalne akceleracii(plyn az na podlahe) mi otacky z 2000 vyskocia na 2500 ale bez efektu zrychlenia a po par sekundach motor zacne tahat. Neviem to nejak lepsie vysvetlit hadam pochopite ak nie pytajte sa. Robi to iba ked zosliapnem plyn az na podlahu pri pomalej a trosku prudsej mi to nerobi.
V com moze byt problem?Turbo?Spojka?
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Takže vymenené.
Dal som tam nakoniec sadu Exedy a to konkretne HCK 2053, kupovane v Autodoc . Nase aspon trochu doveryhodne obchody to vobec nemaju a ostatní co vozia z PL atd...som ani neriesil - velke riziko falzifikatov. Takže vysla trochu drahšie , ale stale o dost menej než oe od Hondy. A ako sa po vybratí povodnej ukázalo, bol to telepatický tah
Vnutri totiž bolo na chlp to isté. Teda samozrejme trochu zjazdené. Na strane taniera už to zacinalo ist na nity, druha strana akurat ako sa vraví " za 5 minut 12", ale zotrvak v pohode. Urobil som sucasne aj geometriu a znova prevodový olej (síce nechtiac - mrzelo ma to , lebo som ho cca. pred mesiacom menil, ale žial pri výmene spojky sa musi vypustit a naspäť ho predsa davat nebudem). Plus bola vymenená aj vidlica ložiska s príslušnou pružinou. To v povodnej kalkulácii hondy nebolo. A ani olej samozrejme.
Takže to mam za sebou , som lahší presne o 456€ spočítane všetko dohromady a učím sa znova pohýnať na jednotku a strážiť rýchlost v obci ...ovšem inak samozrejme spokojnosť.
Teda na otázku kolko clovek usetrí by som teraz odpovedal že cca.300€ Neviem ako u vas , ale tu v týchto končinách je to cca polovica mesacného platu.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Mno otázka je kolik člověk ušetří když dá neorigo a jestli se mu to vyplatí. Ještě v tom případě když si práci nedělá sám a popřípadě špatné volby by musel opět platit práci. Je mi jasný že to není pár peněz. Setrvačník si myslím že bude OK. Já tam mám otvor černošky
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
No vymena v honde aj s pracou vychadza na 570eur.
To je cca 14tis vasich dukatov.
Z toho spojka je 350 a praca 220.
S tym, ze spojku si mozes doniest aj vlastnú ak chces.
Je to teda bez zotrvaku. jeho stav neviem bez demontaže zistit. Je tam teda nieco ako inšpekčný otvor, ale je to ako pozerat černochovi do riti. Nic nevidis samozrejme. Ak by bol aj on na výmenu, potom plus 450.
Problem je ale v tom , ze " najskor o mesiac, mozno..."
Tolko času nemam.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Když ji miluješ není co řešit.. za mě origo.Spojka dost podstatná věc..jednat se třeba o stabil tyčku tak klidně slušnou druhovýrobu páč moc nestojí práce je sranda a při špatném výběru to skoro nebolí...
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Pani, spojka pre 1.8 benzin - co by ste volili?
Aisin
Exedy
Original
???
Mrcha nema este ani 300t a zaznamenal som problem :|
Nemam s tym ziadnu skusenost, v zivote mi na ziadnom aute spojka neblbla a to ani pri vacsich najazdoch.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Sport
mám od: 28.6. 2017
v provozu od: 30.3. 2009
Asi ho rovnou odvezli takže se to nedovíme.
5D 1.8 Sport
mám od: 29.3. 2008
Tak kolik?
5D 1.8 Sport
mám od: 18.3. 2008
Je to tu. Civíček D2.2 po Jarkovi (Budiž mu země lehká) má 197 000 a spojka se ozvala. Rozjezdy nebo 1 2 3 4 je vse ok , avšak velká rychlost a delší kvalty 5 6 prokluzujou, otáčky klesaj a lítaj a motor hejká. Ľze dát pouze lamelu , která negarantuje, že vydrží víc než 20 000km než se to zase ozve.Dát celou sadu, dvojhmotu i setrvák je garance dalsich min, 150 000km. Je to asi na tom, co dál s autem hodláte podnikat.Soukromej mechanik uvádí v prvni volbě cenu 10 000kc, při druhé je to teměř 3x tolik. Odpoledne bude informace kolik si říká za obě možnosti oficial servis Honda Roudnice
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Mam sice benzin, ale verim tomu, ze vymena spojky to vyriesi, nikde inde tie otacky "miznut" nemozu. A ked mas najazdenych 151kkm, neskusal by som ziadne triky s vymenou iba silnejsej pritlacnej pruziny, lebo ta spojka uz ma i tak co to za sebou. Ci so spojkovou sadou musis menit aj zotrvacnik ti povedat neviem, dvojhmotu som nemal na nijakom aute. Ale viem, ze sa nasli ludia, co pri potrebe vymenit dvojhmoty zotrvacnik siahli po jednohmote (kvoli cene na ukor komfortu), ak by sa ta to tykalo, mozes pohladat skusenosti.
Zda sa mi, ze origo spojky pre c8g robil Exedy, ale isty si nie som, mozno sa to tyka len benzinu a mozno ani to nie.
A co sa tyka LUK, na 1.8 z nej nie som nadseny, je "makksia" ako originalna, ale nie je to ani nic hrozne, urcite ju kvoli tomu menit nebudem.
5D 2.2 Executive
mám od: 2.2. 2014
v provozu od: 1.4. 2009
Ahoj, bohužel mám stejný problém. Teď v zimě je to častější. Civic 2,2 - najeto 151 000 km. Řešením je tedy výměna spojky? Volit raději Sachs? Zvládne výměnu obyčejný servis? Díky za info.
Btw.: Vím, že tu je spousta stránek k tomuto tématu, ale také spousta návrhů řešení bez informace o výsledku. Proto bych rád informaci od někoho, kdo tento problém úspěšně vyřešil.
Děkuji.