Diagnostika spojená s chybou katalyzátoru

Zdravím Vás,
Už 2 měsíce se mě jednou za 2-3 týdny rozsvítí a pak po pár dnech zhasne kontrolka motoru. Mám auto na LPG, ale plynaři mě řekli, že to mám všechno v pořádku nastavený. Byl jsem na diagnostice a všechny ty chyby co jsem nastřádal se týkají katalyzátoru (viz. obrázek). Teď ty chyby mám vymazaný a jezdím dál dokud se to zase nerozsvítí.
Podle mě se to asi týká některé z lambda sond, buď spodní nebo vrchní vyhazuje chybu a bude potřeba vyměnit. Neporadí mě někdo co mám vyzkoušet jako první variantu opravy? Jestli se zaměřit na lambda sondy. Katalyzátor je blbost hned měnit, protože je to velký zásah do peněženky. Za každou radu budu moc rád.
Díky

Chyba P0420 - Účinnost systému katalyzátoru je pod prahovou hodnotou (1. řada válců).
Chyba P0113 - Teplota nasávaného vzduchu - vysoké napětí.

1.jpg1.jpg (8.33 KB)

Vložil swobdusan, 19. Květen 2016 - 8:20
 

swobdusan
Obrázek uživatele swobdusan
příspěvků: 27
5D 1.8
mám od: 21.4. 2011
v provozu od: 30.9. 2006

U plynařů jsem už byl jestli mám správnou směs a řekli, že ano, že to kontrolovali.

--
19. Květen 2016 - 12:46
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

nebude to suvisiet s vahou vzduchu? nejake chybne cidlo posiela zle udaje, RJ zle namixuje zmes a vyfukove plyny su potom mimo nejakeho rozsahu?

--
19. Květen 2016 - 12:28

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".