příspěvků: 276 3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Ja jsem o CRZ uvazoval, ale jediny solidni kus co byl tenkrat k mani za prijatelnou cenu byl pred face s NiMH a protoze jsem prave modelar, tak vim ze nechci nic jineho nez Lithium...
Projel jsem se s tim, zdalo se mi ze to moc nejede, vadil mi hluk od podbehu (stejnou cestu jsem jel ve Fabii a tam jsem zadny tlukot kaminku neslysel) a hlavne, zadni sedacky zcela nepouzitelne, kufr taktez.
Jako druhy auto na jezdeni do prace nebo fun car mozna, ale moje pozadavky to bohuzel nesplnovalo ani vzdalene.
Je to ale docela hezky auto (nebo pri nejmensi netradicni) a to technicke provedeni hybridu se mi libi.
--
26. Říjen 2015 - 22:29
padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel
No co se týká spolehlivosti tak nevím co bych k tomu zatím dodal, možná je tak zeptej se mě až budu mít 200tis. Zatím s baterkami žádný problém. Přečetl jsem toho spoustu o IMA systému který je v podstatě shodný od Insight I.gen(1998), přes 2.gen, Civic Hybrid a Jazz, takže v podstatě jediné co u NiMH člověka čeká je postupná pomalá degradace kapacity, zatím po 4 letech a 113tis. bych to tipnul tak do 10% pokles, nemám ale žádnou referenci takže to klidně může být i jen 5%. Řešit se to dá tak, že se battery pack vyndá a článek po článku zformátuje, většina se vrátí na max. původní kapacitu a ty co ne, tak je možné celkem jednodušše vyměnit, protože battery pack se skládá se 6 válečků po 7 článcích (buřtech), nebo tak nějak takže buď si dá člověk bez práce celý váleček a nebo rozebere na prvočinitele. V USA jsou i firmy co se tím živí ale tady to vidím na návštěvu nějakého modelářského klubu a nějakou tu flašku k tomu. Myslím ale že do těch 200-250tis. se tím asi nemá cenu ani zabývat.
--
18. Říjen 2015 - 19:45
palmexman
příspěvků: 396
bývalý majitel
Tak to se máš Máš nějakou zkušenost ohledně spolehlivosti a životnosti baterek?
--
18. Říjen 2015 - 8:28
padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Teda, to koukám, takhle staré téma. Vítej do klubu závisláků. Po 4 letech a 113tis. km musím říct, že lepší auto na ježdění do práce jsem si nemohl koupit. Každý den z něj mám radost jako na začátku.
--
17. Říjen 2015 - 21:49
palmexman
příspěvků: 396
bývalý majitel
Ve středu telefon od kamaráda: Seš fanoušek Hond, nechceš na sobotu CR-Z.
Rychlé blesknutíí hlavou a bylo jasno
V kostce mi to auto učarovalo.
Sezení/Ležení nad zemí, lepší naladění podvozku než u 8G a velmi dobré brzdy. Pocit kovu v ruce při mechanickém řazení rovněž na výbornou.
Elektromotor, tomu autu dává krouťák od nízkých otáček. Takže takové placebo kompresoru. 1.5 ivtec má moc hezký zvuk a bez omezení jsem jezdil za 6.0l/100km. Velký rozdíl je tlačítko sport, které změní chování vozu o 100%. Dynamika je potom úplně jiná a auto se pak chová více jako "sportovní".
I po letech pořád budí rozruch ať už na parkovišti nebo v provozu.
-----------------------------------------
...to je pohoda, když je pohoda...
--
28. Srpen 2010 - 15:40
kremilek007
příspěvků: 1340 5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
bohužel jsem to neviděl celý, tak že nevím kolik toho řekli k motoru, ale co jsem viděl, tak nic, hlavně se věnovali zadním sedačkám a eco jízdě, zajímavý auto, začíná se mi čím dál tím víc líbit i přez jeho nepraktičnost
Miro napsal:
Na budúcu sobotu bude test na Prime v Autosalone
--
28. Srpen 2010 - 12:56
kremilek007
příspěvků: 1340 5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
bohužel jsem to neviděl celý, tak že nevím kolik toho řekli k motoru, ale co jsem viděl, tak nic, hlavně se věnovali zadním sedačkám a eco jízdě, zajímavý auto, začíná se mi čím dál tím víc líbit i přez jeho nepraktičnost
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Ja jsem o CRZ uvazoval, ale jediny solidni kus co byl tenkrat k mani za prijatelnou cenu byl pred face s NiMH a protoze jsem prave modelar, tak vim ze nechci nic jineho nez Lithium...
Projel jsem se s tim, zdalo se mi ze to moc nejede, vadil mi hluk od podbehu (stejnou cestu jsem jel ve Fabii a tam jsem zadny tlukot kaminku neslysel) a hlavne, zadni sedacky zcela nepouzitelne, kufr taktez.
Jako druhy auto na jezdeni do prace nebo fun car mozna, ale moje pozadavky to bohuzel nesplnovalo ani vzdalene.
Je to ale docela hezky auto (nebo pri nejmensi netradicni) a to technicke provedeni hybridu se mi libi.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
No co se týká spolehlivosti tak nevím co bych k tomu zatím dodal, možná je tak zeptej se mě až budu mít 200tis. Zatím s baterkami žádný problém. Přečetl jsem toho spoustu o IMA systému který je v podstatě shodný od Insight I.gen(1998), přes 2.gen, Civic Hybrid a Jazz, takže v podstatě jediné co u NiMH člověka čeká je postupná pomalá degradace kapacity, zatím po 4 letech a 113tis. bych to tipnul tak do 10% pokles, nemám ale žádnou referenci takže to klidně může být i jen 5%. Řešit se to dá tak, že se battery pack vyndá a článek po článku zformátuje, většina se vrátí na max. původní kapacitu a ty co ne, tak je možné celkem jednodušše vyměnit, protože battery pack se skládá se 6 válečků po 7 článcích (buřtech), nebo tak nějak takže buď si dá člověk bez práce celý váleček a nebo rozebere na prvočinitele. V USA jsou i firmy co se tím živí ale tady to vidím na návštěvu nějakého modelářského klubu a nějakou tu flašku k tomu. Myslím ale že do těch 200-250tis. se tím asi nemá cenu ani zabývat.
bývalý majitel
Tak to se máš Máš nějakou zkušenost ohledně spolehlivosti a životnosti baterek?
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Teda, to koukám, takhle staré téma. Vítej do klubu závisláků. Po 4 letech a 113tis. km musím říct, že lepší auto na ježdění do práce jsem si nemohl koupit. Každý den z něj mám radost jako na začátku.
bývalý majitel
Ve středu telefon od kamaráda: Seš fanoušek Hond, nechceš na sobotu CR-Z.
Rychlé blesknutíí hlavou a bylo jasno
V kostce mi to auto učarovalo.
Sezení/Ležení nad zemí, lepší naladění podvozku než u 8G a velmi dobré brzdy. Pocit kovu v ruce při mechanickém řazení rovněž na výbornou.
Elektromotor, tomu autu dává krouťák od nízkých otáček. Takže takové placebo kompresoru. 1.5 ivtec má moc hezký zvuk a bez omezení jsem jezdil za 6.0l/100km. Velký rozdíl je tlačítko sport, které změní chování vozu o 100%. Dynamika je potom úplně jiná a auto se pak chová více jako "sportovní".
I po letech pořád budí rozruch ať už na parkovišti nebo v provozu.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
díky, tak že jsem to viděl vlastně celý
5D 1.8 Executive
mám od: 16.7. 2010
Můžeš se podívat tady:
http://autosalontv.cz/
CR-Z začíná na čase 37:50
-----------------------------------------
...to je pohoda, když je pohoda...
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
bohužel jsem to neviděl celý, tak že nevím kolik toho řekli k motoru, ale co jsem viděl, tak nic, hlavně se věnovali zadním sedačkám a eco jízdě, zajímavý auto, začíná se mi čím dál tím víc líbit i přez jeho nepraktičnost
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
bohužel jsem to neviděl celý, tak že nevím kolik toho řekli k motoru, ale co jsem viděl, tak nic, hlavně se věnovali zadním sedačkám a eco jízdě, zajímavý auto, začíná se mi čím dál tím víc líbit i přez jeho nepraktičnost
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2007
GL+HF http://www.euroncap.com/results/honda/cr-z/2010/404.aspx