Civic 8g vs 9g

Zdar chlapi,nemá už tady někdo možnost porovnat 8g proti 9g a to nemyslím jen krátkou projíždkou v autosalonu?Případně někdo kdo už 9g vlastní a předtím měl 8g?Jak velký rozdíl je v podozku,kvalitou zpracování interiéru?Vlastním 8g a podvozkově je tragický,tak mě zajímá jestli opravdu je ta 9g o tolik lepší podvozkově,jak se říká.
Uvažuju,že bych do 9g šel,ale musí být výrazně lepší oproti 8g v těchto parametrech,pokud ne nemá smysl do ní jít:1.Bouchající a hlučný podvozek u 8g,2.Skřípající interiér,3.Špatně otvírající víko kufru(nedrží polohu nahoře,hlavně když je zima).4.Řazení taky nic moc v 8g od Hondy jsem čekal víc...
Dík za každé info...

Vložil Heatley, 1. Prosinec 2012 - 15:20
 

sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Offtopic Tak rozhodně bych podvozek neoznačoval za tragický. Naštěstí mám i letní 16´´. Jediné, kdy mě podvozek naštve je ostřejší zatáčka s rozbitým asfaltem, tam je znát velký rozdíl proti mé předchozí 626 s multilinkem Jsem potměšilý S Oktávou můžu zoodpovědně porovnat akorát s 2. generací s 2.0TDI a ta byla sice tišší od podvozku, ale zas je to jediné auto, co se umí rozhoupat v podélné ose Jsem zděšenýBlinkám , toho se mi vždy zvedne žaludek( a že jsem z lítání na nějaký to "houpnutí" zvyklej) Všem co si stěžují na pazvuky , drncání, rány os podvozku a podobné, doporučuji svezení v Opel Speedster/Lotus Elisé, to je panečku teprve drncání a rachot Mates Ještě doplním, že celková hlučnost je překvapivě jen nepatrně vyšší než třeba i u MB S Klasse AMG, vždy když jedu se šéfem, tak si říkám, v čem že má tohle auto být vyjímečné Nechápu

--
3. Prosinec 2012 - 9:32
PSebi
příspěvků: 237
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010

V práci jezdím s Octavii Scout a to je jiná paráda, jak na dálnici tak na okreskách po dírách a hopy hopu neznám, a to odhlučnění, prostě paráda Mrk

--
3. Prosinec 2012 - 6:58
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

sorry hosi, ale projedu se ve Fabii, dela to houpi houp, podvozek o tolik min hlucnej neni, jezdi to na 14" s profilem 165/65 nebo kolik a ze by to bylo neco supr teda, to houpani ja osobne povazuju za dalece horsi vlastnost podvozku nez obcas nakej raz Směju se)

mmjn Octavie napriklad je na tom podobne, ale o trochu lip, to samy treba Renault Laguna... taky houpy houp az "moc"

Petr Žitný Spritmonitor.de

--
2. Prosinec 2012 - 0:28
Iček 11
Obrázek uživatele Iček 11
příspěvků: 754
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006

Ciao Heatley!


Ani dvě vlákna Ti nestačí Nechápu Vláknité fórum máme ..... Jsem potměšilý
--
2. Prosinec 2012 - 0:18
heavyspeedy
příspěvků: 192
bývalý majitel

Teď co jsem dal zimáky 6" (no už před víc jak měsícem) tak podvozek je pořád stejně hlučný, rány nejen na dírách, ale i prohlubních, kde se ostatní auta jen zhoupnou, tak v 8G jdou řachy od spoda. Tragedie, v létě s tím chci něco udělat. 9G jsem zatím nevyzkoušel Jsem smutný.

--
1. Prosinec 2012 - 18:22
Heatley
příspěvků: 20
5D 1.8 Comfort
mám od: 27.11. 2006
v provozu od: 27.11. 2012

No říkal jsem si,jestli by nebylo lepší tam dát 16 kola místo 17...Bude to měkčí přes ty hrboly a díry,ale jsou zase užší,aby nevypadaly blbě,tak nevím...

--
1. Prosinec 2012 - 18:03
dimi
Obrázek uživatele dimi
příspěvků: 197
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011

Tak to je o hodne lepsi, ale limuzina to neni. Je to ale uz spis jen kolama. Skodovka na 15 je na tom stale lepe.

--
1. Prosinec 2012 - 17:43
dimi
Obrázek uživatele dimi
příspěvků: 197
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011

Tak to je o hodne lepsi, ale limuzina to neni. Je to ale uz spis jen kolama. Skodovka na 15 je na tom stale lepe.

--
1. Prosinec 2012 - 17:42
Heatley
příspěvků: 20
5D 1.8 Comfort
mám od: 27.11. 2006
v provozu od: 27.11. 2012

No hlavně ten hlučný podvozek 8g mám na mysli,přejezdem přes jakoukoliv nerovnost se ozývají pazvuky z obou náprav,tak jestli tohle je výrazně lepší u 9g než u 8g...

--
1. Prosinec 2012 - 16:11
dimi
Obrázek uživatele dimi
příspěvků: 197
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011

Jezdil jsem i s 9G a takový posun to zase neni. Podvozek lepší, ale více stísněný kokpit a lacinější interier. Nadruhou stranu si zkus sednout do konkurence (třeba i30) a neni co řešit. Dnes se všichni kasají cenou, tak jsem schválně zkusil konfigurátor Škody Yeti. Za 360tisíc mi vylezla holina s 1,2TSI. To raději zkousnu nedostatek podvozku a budu mít jednoduchou úspornou atmosferu bez turba co je lety prověřená a v podstatě v maximální výbavě. Za chvíli si nebude z čeho vybírat. Samá ekologie a auta jdou do kopru Jsem smutný Honda má ve finále daleko levnější auta než konkurence a drží se ověřených technologií.

--
1. Prosinec 2012 - 15:43

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".