Hledat |
Civic 8g vs 9gZdar chlapi,nemá už tady někdo možnost porovnat 8g proti 9g a to nemyslím jen krátkou projíždkou v autosalonu?Případně někdo kdo už 9g vlastní a předtím měl 8g?Jak velký rozdíl je v podozku,kvalitou zpracování interiéru?Vlastním 8g a podvozkově je tragický,tak mě zajímá jestli opravdu je ta 9g o tolik lepší podvozkově,jak se říká. Vložil Heatley, 1. Prosinec 2012 - 14:20
|
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Tak rozhodně bych podvozek neoznačoval za tragický. Naštěstí mám i letní 16´´. Jediné, kdy mě podvozek naštve je ostřejší zatáčka s rozbitým asfaltem, tam je znát velký rozdíl proti mé předchozí 626 s multilinkem S Oktávou můžu zoodpovědně porovnat akorát s 2. generací s 2.0TDI a ta byla sice tišší od podvozku, ale zas je to jediné auto, co se umí rozhoupat v podélné ose , toho se mi vždy zvedne žaludek( a že jsem z lítání na nějaký to "houpnutí" zvyklej) Všem co si stěžují na pazvuky , drncání, rány os podvozku a podobné, doporučuji svezení v Opel Speedster/Lotus Elisé, to je panečku teprve drncání a rachot Ještě doplním, že celková hlučnost je překvapivě jen nepatrně vyšší než třeba i u MB S Klasse AMG, vždy když jedu se šéfem, tak si říkám, v čem že má tohle auto být vyjímečné
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
V práci jezdím s Octavii Scout a to je jiná paráda, jak na dálnici tak na okreskách po dírách a hopy hopu neznám, a to odhlučnění, prostě paráda
příspěvků: 2249
bývalý majitel
sorry hosi, ale projedu se ve Fabii, dela to houpi houp, podvozek o tolik min hlucnej neni, jezdi to na 14" s profilem 165/65 nebo kolik a ze by to bylo neco supr teda, to houpani ja osobne povazuju za dalece horsi vlastnost podvozku nez obcas nakej raz )
mmjn Octavie napriklad je na tom podobne, ale o trochu lip, to samy treba Renault Laguna... taky houpy houp az "moc"
Petr Žitný
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006
Ciao Heatley!
Ani dvě vlákna Ti nestačí Vláknité fórum máme .....
bývalý majitel
Teď co jsem dal zimáky 6" (no už před víc jak měsícem) tak podvozek je pořád stejně hlučný, rány nejen na dírách, ale i prohlubních, kde se ostatní auta jen zhoupnou, tak v 8G jdou řachy od spoda. Tragedie, v létě s tím chci něco udělat. 9G jsem zatím nevyzkoušel .
5D 1.8 Comfort
mám od: 27.11. 2006
v provozu od: 27.11. 2012
No říkal jsem si,jestli by nebylo lepší tam dát 16 kola místo 17...Bude to měkčí přes ty hrboly a díry,ale jsou zase užší,aby nevypadaly blbě,tak nevím...
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011
Tak to je o hodne lepsi, ale limuzina to neni. Je to ale uz spis jen kolama. Skodovka na 15 je na tom stale lepe.
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011
Tak to je o hodne lepsi, ale limuzina to neni. Je to ale uz spis jen kolama. Skodovka na 15 je na tom stale lepe.
5D 1.8 Comfort
mám od: 27.11. 2006
v provozu od: 27.11. 2012
No hlavně ten hlučný podvozek 8g mám na mysli,přejezdem přes jakoukoliv nerovnost se ozývají pazvuky z obou náprav,tak jestli tohle je výrazně lepší u 9g než u 8g...
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011
Jezdil jsem i s 9G a takový posun to zase neni. Podvozek lepší, ale více stísněný kokpit a lacinější interier. Nadruhou stranu si zkus sednout do konkurence (třeba i30) a neni co řešit. Dnes se všichni kasají cenou, tak jsem schválně zkusil konfigurátor Škody Yeti. Za 360tisíc mi vylezla holina s 1,2TSI. To raději zkousnu nedostatek podvozku a budu mít jednoduchou úspornou atmosferu bez turba co je lety prověřená a v podstatě v maximální výbavě. Za chvíli si nebude z čeho vybírat. Samá ekologie a auta jdou do kopru Honda má ve finále daleko levnější auta než konkurence a drží se ověřených technologií.