Hledat |
Honda Civic 9G - Noví majiteléObjevují se první majitelé nového modelu. Sem nechť nám laskavě sdělí své první poznatky a zkušeností s novým Civicem deváté generace. Zajímavé budou i názory těch majitelů, kteří vlastnili i tu naši osmou generací Civica a mohou srovnávat. Vložil Iček 11, 7. Červenec 2012 - 12:06
|
5D 2.2 Sport
mám od: 7.5. 2011
Tady je cesky clanek a je tam videt rozdil ve zrychleni na jednotlivych kolech. Zadny velky rozdil to zawe neni. Urcite nechci aby to zlenivelo, kdyz ten vykon je tam tak akorat. Jde mi spis o vzhed. Ale urcite me zajimaji zkusenosti kdo ma 9g. A 18 kola z hlediska komfortu. Tady je ten clanek https://m.autorevue.cz/vyzkouseno-velka-kola-a-pneumatiky-kazi-zrychleni-spotrebu-i-komfort
bývalý majitel
Podvozek bývá z výroby naladěný na určité rozměry kol (a možná taky hmotnosti kol). Např. na 8G už i seriové 17" disky jsou příliš těžké a bylo poznat, že podvozek si líp rozumí se 16" plecháči. Dost se to vyléčilo upgradem tlumičů na Koni FSD.
Poučen touto zkušeností, jsem si na 9G pořídil na zimu 16", ale dával jsem si bacha na hmotnost disků a při jízdě je poznat, že má auto "lehké nohy".
Takže pokud by mi šlo o jízdní vlastnosti na silnicích a ne vzhled, tak osobně bych upgradoval spíš na nějaké hodně lehké 17" disky + sportovní gumy (17" Michelin PS4 jsou super a to i v XL provedení) než na 18". A když už bych šel do 18", tak bych si opravdu hodně pohlídal hmotnosti - jak disků, tak pneumatik - zejména uvidí-li auto běžné silnice a ne pouze luxusní povrchy.
Jinak doporučuji:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/The-differences-between-17-18-and-19-inch-tyres.htm
včetně diskuse pod textem.
5D 2.2 Sport
mám od: 7.5. 2011
Premyslim o koupi 18" kol na leto na 9g 1,8..mate nekdo zkusenosti jaky je rozdil hlavne v tvrdosti podvozku oproti 17?? pripadne i spotreba .. Diky
bývalý majitel
Miky, nádhera!
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Vítej zpět
Z "Bývalého majitele", jsem Ti změnil profil na "Majitele jiné generace"
majitel jiné generace
Jako bývalý majitel 8g se musím pochlubit ,že po sedmi letech se opět vracím k Hondě.
bývalý majitel
O pár měsíců a 10 000 km později: Podvozek je u mé 9G oproti 8G MY2008 o poznání lepší, ale ve vysoké rychlosti (160+ km/h) na zvlněných dálnicích je poznat, že k dokonalosti ještě kus chybí, protože se objeví jistá nervozita. Bude-li mě čekat hodně cest po dálnicích, tak dříve nebo později zkusím tlumiče Bilstein B6.
bývalý majitel
Převodovky mi zcela totožné nepřipadají, na 8g tam rychlosti víc skáčou samy, u 9g je to o kousek gumovější, tj víc jako v jiných autech. Navíc 9G má podle mě o kousek praktičtěji poskládané převody, u 8g potřebovali dosáhnout 60 mph na dvojku a tomu podřídili zbytek. Taky mám pocit, že u 9G je jednička o kousek lépe synchronizovaná, než tomu bylo u 8G, takže se v nízkých rychlostech řadí snadněji. Pokud mi některé auto někdy pilo krev, tak Hondy 8g a 9g určitě nebyly, natožpak jejich řazení.
bývalý majitel
Opravdu jsou prevodovky 8G a 9G totozne?
Nevim, ale nemoznost zaradit jednicku je asi neco co by mi dost pilo krev, tak se ptam. diky moc
bývalý majitel
Řazení je úplně v pohodě - pokud někdo nevymáčkne spojku "na doraz" při jedničce, tak má trošku problém, to je fakt (principy řazení, nastavení převodových stupňů vůči sobě, fungování synchronů atd. je zcela odlišné téma)
BT je taky v klidu - funguje jak má. Ale přiznávám - ještě jsem nenastudoval všechna jeho "zákoutí"
Když do pekla, tak na krásném koni