Cistenie skrtiacej klapky - kolisave/vysoke volnobezne otacky za jazdy

Ahojte,

chcem sa spytat, ci by niekto s miestnzch odbornikov nevedel poradit s nasledovnym problemom:

Pri montazi LPG mi vycistili skrtiacu klapku a vyskytli sa nasledovne problemy s otackami:
- ak auto stoji, tak su otacky OK, cca 850
- ak klesaju otacky, tak najprv spadnu dole (cca 600) vyletia hore a az potom sa ustalia
- ak vyradim rychlost za jazdy, otacky klesnu ale potom vyletia na 1400 a tak ostanu - cize za jazdy na neutral mam konstatne 1400
- spravanie je +/- rovnake na benzin aj plyn

Netvrdim nutne, ze to musi byt sposobene skrtiacou klapkou, nakolko mali pravdepodobne rozobrate sanie .. Tvrdili mi, ze sa RJ casom nauci nove hodnoty .. ale ake po cca 2000km ziadna zmena. Bol som v Honde, vyresetovali ECU a ziadnu zavadu nezistili. Vsetko vyzera byt OK. Podla nich navrhovane riesenie je skusit vymenit celu klapku.

Cistili ste niekto uz klapku? Co ine by to mohlo sposobovat?

Dakujem ze kazdu radu

Vložil cluise, 28. Červen 2013 - 7:41
 

Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

No bol som sa len odviezt. Otacky pri brzdeni pekne klesli na volnobeh.
Pri zapojenej vahe a pri brzdeni padaju dolu na 500.
Po odpojeni vahy vyhodilo hlasku motora a VSA.
Ano, ide to len do 3500 ot, potom zacne motor cukat, ako pri obmedzovaci.

--
17. Září 2015 - 18:37
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

A jak jsi to testoval? Bez váhy by to mělo jet jen na základní hodnoty a jen do určitých otáček.

--
17. Září 2015 - 18:09
Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

Dnes som len tak skuil odpojit vahu vzduchu a ked som zastavovil na stopke, tak otacky nespadli pod volnobeh, ani ziadne zakolisanie, ale krasne zastavili na volnobehu, Je mozne, ze je zla? Alebo ako si to mam vysvetlit? Ak by bola zla, vyhadzovalo by nejaku hlasku?

--
17. Září 2015 - 17:49
Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

Zdravim. Vyskytol sa dalsi problem po najazdeni cca 1000 km. Otacky sice nelietaju, ale po vyradeny rychlosti spadnu otacky pod 500 a nasledne sa rozsvieti kontrolka baterie a zhasne motor, ked nastartujem a stale neham neutral tak znovu zhasne. Toto mi robi ked prejdem cca 1km, ked sa motor trosku zahreje (nie ked je este uplne studeny a drzi si vyssie otacky) a potom to prestane po prejdeni 2-3 km a uz to viac nerobi, otacky krasne klesnu na volnobeh a drzia. Zacalo mi to robit 3 dni dozadu, aj ked sa mi to uz parkrat stalo pocas 3 rokov, ale asi tak 2 krat za rok. Robi mi to na lpg, aj na benzine. Bateria ma takmer 3 roky a kapacitu 95%.
Na videu v 7s to spravi po vyradeny rychlosti, nasledne nastartujem, stupim na plynovy pedal, otacky klesnu pod 500 a znovu zhasne, nastartujem, zaradim rychlost, prejdem 400m a po vyradeni rychlosti v 50s otacky kelsnu na volnobeh drzia sa a uz ziadne zhasnutie nebolo.
Stalo sa to uz niekomu?
https://www.youtube.com/watch?v=PVhslNpLre0&feature=youtu.be

--
12. Březen 2015 - 18:12
Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

Bohuzial to neviem, nebol som pritom. Auto som odovzdal a ked bolo hotove prisiel som si ponho, povedal mi co spravil a to je vsetko.

--
14. Únor 2015 - 17:53
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Doufám že ses dobře díval jakou diagnostikou to dělal, protože já už zkoušel KTS od Bosche, MultiDiag od Atalu, diagnostiku od Wurtha a pár levnějších modulů s nahrátým programem v noťasu a ničím nešlo klapku nastavit. Do budoucna to budem potřebovat všichni, ale ne všichni kvůli tomu pojedou do Hondy. Dík.

--
14. Únor 2015 - 16:20
Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

Takze, nakoniec som nemenil srktiacu klapku, ale dal som to jednemu autoelektrikarovi, ktory cez diagnostiku nastavil klapku, cim sa hned problem odstranil. Ked sa klapka vycistila tak stale pracovala v povodnych hodnotach a zrejme si nevedela najst polohu. Dokonca ani pri zastaveni napr. na stopke neklesnu otacky pod volnobeh, ale ostanu na volnobehu a rucicka sa ani nepohne. Směju se

--
14. Únor 2015 - 14:39
Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

Nie, to mi nepovedali, len chceli vyskusat z druheho auta. Neskusil som to pretoze aj na tom druhom aute je vycistena a tiez kolisu otacky. Tesnenie som nemenil kedze nevyzeralo byt poskodene. Vole sú nastavene a na benzine som jazdil, stale je to rovnake a najazdil som tak uz cca 5000 km.

--
27. Leden 2015 - 20:33
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

Pockej, pockej, oni ti rekli ze to zlobi protoze mas cistou skrtici klapku nebo proc si tu druhou nezkusil? Jinak pokud ji sundavas, mel bys vymebit i tesneni pod ni...

Na tvem miste bych zkusil jak to jezdi na benzin, pripadne dal sestelovat vule ventilu.

--
27. Leden 2015 - 19:12
Oldiik
Obrázek uživatele Oldiik
příspěvků: 220
5D 1.8 Sport
mám od: 19.10. 2011
v provozu od: 1.6. 2008

Zdravim. Kedze som az neskorsie objavil toto vlakno, tak sa presuniem sem, nakolko mam rovanky problem ako mal cluis. Ten moj je popisany v tomto vlakne http://8g.hondaclub.cz/node/953. Narozdiel od neho mne nechybala chladiaca kvapalina v nadrzke (bola mierne nad minimiom) ale dolial som, odvzdusnil system a potom spravil idle learn, no mne sa tymto problem nepodarilo vyriesit. Bol som s autom, kde mi montovali LPG, aby sa pozreli ci nemaju oni niekde chybu, z ich strany je vsetko v poriadku, ale mechanik povedal za na 99% to je skrtiacou klaplkou a navrhol mi skusit prehodit klapku z ineho civica. Dnes som tam bol, ale zistil som, ze ten civic z ktoreho mi ju mal prehodit, mal tiez vycistenu klapku a ma rovnaky problem ako ja, takze sme ju ani neskusali vymenit, ale ak by nebola vycistena skusil by som to, no a tak ma napadlo, ze by som si zohnal klapku z jazdeneho auta( ja mam rocnik 2008, neviem ci by mala byt taky isty rocnik, alebo je to jedno), ale chcel by som to spravit tak, ze, ak by sa problem neodstranil, tak by som ju majitelovi vratil. Ak by sa problem vyriesil, tak by som ju zaplatil. Je to mozno hlupost, ale kupit ju a ak vymena nepomoze potom mi bude doma nanic. Tak ak by ste vedeli o niekom kto rozpredava auto na, tak mi dajdte prosim vediet. Najlepsie ak by bol z SK. Dakujem

--
27. Leden 2015 - 18:40

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".