chcem kupit ufo

Ahojte, uvazujem o kupeni civic 8G (momentalne mam 6G anglican). chcem auto s vacsim kufrom, nizke prevadzkove naklady, spolahlive aj na dlhe cesty. ako je na tom 8Gcko 1.4? su nejake serie, na ktore si treba davat pozor? co sa na nom zvykne kazit? ake su servisne naklady? podla zistovani na nete maju 8Gcka kombinovanu spotrebu 6.5. Aka je hlucnost pri 130? treba uz po sebe kricat v kabine? Vdaka za info.

Vložil niio, 25. Březen 2012 - 15:36
 

c4mel
příspěvků: 4
obdivovatel

díky za nabídku svezení ale ještě je čas Mrk ale už sem asi rozhodnut že příští auto bude ufon takže teď ještě něco našetřit a snad dobře vyberu Směju se

--
15. Srpen 2015 - 16:00
Jirka75
Obrázek uživatele Jirka75
příspěvků: 299
5D 1.8 Sport
mám od: 25.8. 2014
v provozu od: 21.2. 2011

To c4mel: Já porovnat můžu. Měl jsem dvě e46. Nejdříve 318 a pak 330. To byl super motor, 6-ti válec. Navíc to bylo v originál M-packetu a s M-kovým podvozkem. Teď mám rok Civica, 1,8 Sport. Rok 2011. Toho jsem kupoval z důvodu, že trojkové BMW s podobným nájezdem a v tak udržovaném stavu by stálo kole 700 tisíc. Jak píšeš, že by jsi uvažoval o e90, tak ty se moc nepovedly. To už následující řada f je mnohem lepší, ale zase drahá. S Civicem jsem spokojený, ano je trochu tvrdší, ale to bylo BMW taky. Je slyšet trochu hluk od kol, ale jiné pneu to trochu může snížit. Jízdní vlastnosti jsou dobré ve srovnání s konkurencí ve stejné třídě , zábava za volantem taky. Navíc je tady super parta lidí. Stav se na nějakém srazu a uvidíš.

--
12. Srpen 2015 - 14:11
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
5D 1.8 Executive
mám od: 15.2. 2011
v provozu od: 1.11. 2006

A odkud jsi? Precejen svezenim ziskas asi nejvic co muzes. Pokud bych te mel nejak po ceste nebo jsi byl z vychodnich cech, muzem se dohodnout. Jen na aute mam XYZ Supersport, ale tak aspon by jsi vedel jak se to chova s lepsima tlumicema.

467672.pngPetr Žitný - LinkedIn

--
11. Srpen 2015 - 21:53
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

to c4mel: Jak jsem Ti už psal, když na koupi nijak nespěcháš, oběhni nějaké kusy v okolí a projeď si je i různé roky výroby. Nejlépe si uděláš na podvozek názor sám.
To o čem mluvíš, byli úpravy podvozku.
První změna byla v roce 2007 a druhá v roce 2009. Rok 2009 je z těch 3 možností nejlepší, ale ani tak to neni žádná sláva. Alternativy existují, ale jsou spíše sportovní, takže tužší. Slušně funguje stavitelný (výškově i tuhostně) XYZ SuperSport (cena nějakých 22.000,-), osobně jezdim na podvozku z TypeR.
Pokud se nebojíš podřadit při předjíždění třeba i na dvojku (táhne do 100km/h), tak i dynamika je slušná.

Asi nejlepší volbou je facelift, tj. rok 2009+. V interieru jsou použité odolnější materiály (sedačky a tapce), autoradio má již USB vstup, spodní plastový bodykit auta (přední/zadní podnárazník, prahy a lemy blatníků) je dle mě v hezčím provedení, výbavy Sport a Executive měly už z výroby zadní parkovací senzory.
Ale ceny jsou 200.000+ Jsem smutný
Jj, sem tam si něco vrzne, do auta se přenáší dost hluku od kol i nerovností (OEM rozměr pneu 225/45 R17 tomu taky moc nepřidá), ale jinak si myslím, že co se důležité techniky týče jde o kvalitní kus auta s ohledem na dobu kdy vyjížděl z fabriky.


--
11. Srpen 2015 - 21:52
c4mel
příspěvků: 4
obdivovatel

jj vim že to bude troufám si říct obrovský rozdíl přece jen to dělí 10let což je hodně... ještě přemýšlím o bmw e90 ale zase s cenou pokud bych chtěl nějakou výbavu tak min. 200k a to by byl jen dvoulitr a na to auto to je málo vzhledem k tomu že váží skoro 1600kg a navíc nově bavoráky už nejsou co bývali co se týče kvality... a navíc jako zádokolka je supr věc ale v zimě musí člověk dávat majzla a přítelkyni to pučovat nechci páč už tak baba za volantem a ještě se zádokolkou na sněhu to nee Smích jde mi hlavně o kvalitu což podle recenzí a zdejšího fora ufon splňuje jako nějaké sem tam vrzání plastů na to sem zvyklej Smích akorát bych asi koupil lepší tlumiče páč nemám rád auto co se v zatáčkách naklápí jak loď což jak sem se dočetl je docela problém u tohodle auta a pak chci auto co jede a né nějaké supr htp nebo 1.2 v turbu jak je teďkom moda... prostě když budu chtít předjet kamion tak ať nemusím čekat než budou kilometrová rovinka abych ho stihl předjet prostě podřadit sešlápnout plyn a být během okamžiku před ním jak to mám doteď... a s tou cenou kolem těch 180k sem tak nějak počítal a asi určitě budu řešit nákup z německa nebo rakouska páč maj větší výběr a nejsou to ještě takoví židáci jak u nás i když už se tomu přibližujou Smích a ještě jedna otázka většinou sem četl že ufona kupovat až od roku 2007 že tam byly vyřešeny nějaké mouchy z prvotní výroby hlavně co se týká tlumičů je to pravda a teda kupovat opravdu až od 2007+ ?

--
11. Srpen 2015 - 19:01
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Doporučuju si někde dané auto projet, nejlépe si uděláš obrázek sám Směju se
Mezi Civicem a E36 bude spousta odlišností v projevu a nejen tím, že první je FWD a druhé RWD. Civic už musel splňovat Euro IV resp. V, motor mnohem více udušený a převody těžší než by byly třeba o 15 let dřív, elektronický plyn taky nebude nikdy lepší než klasické lanko.
Tady najdeš srovnání E36 sedan 323i vs. Civic 8g. 1,8.

Nabídka v CZ/SK je dost omezená a opravdu hezké a ajímavé kousky mizí dost rychle, takže počítej spíš s delším hledáním a cenou spíš kolem 180.000,- Ale opět záleží jaký stav auta je pro Tebe akceptovatelný. Pokud si už najdeš hezký kousek, tak si myslím, že provoz na dílech nevyjde příliš draze, pokud nezačneš ujíždět do performance úprav Směju se

p.s. Jirka75, myslím přecházel z E36 (snad V6 3,0, nevim přesně) na Civica 1,8 tak Ti bude schopen odpovědět asi nejlépe.


--
11. Srpen 2015 - 16:29
c4mel
příspěvků: 4
obdivovatel

ahojte všichni mám na vás pár dotazů Směju se do půl roku plánuji koupit auto a zatím u mě vyhrává ufon 1.8 sport rv. 2007+ Směju se chci se zeptat momentálně jezdím s bmw e36 323i takže obsah 2,5l a 125kw a proto si říkám jestli 1.8 a čtyřválec nebude o poznání lenivější měl někdo možnost srovnání? jako teď mi ten výkon dostatečně stačí takže jestli to bude trochu lenivější tak mi to ani vadit nebude... dále pak jak je to s cenami náhradních dílů? dají se vklidu sehnat neorigo díly nebo se musí kupovat většinou origo a tudíž i s příplatkem za značku? pak od kolika peněz se tak dívat aby to nebyla vrána? vim že je to hodně individuální ale tak cca páč sem se díval na mobile.de a ceny začínaj kolem 160k a je mi jasné že těm nejlevnějším se vyhnout... a co se týká praktičnosti jelikož si chci auto na pár let nechat takže budu muset počítat s tím že do kufru budu muset časem nacpat např kočárek atd vejde se tam vklidu nebo se musí sklopit zadní sedačky? předem děkuji za odpovědi Mrk

--
11. Srpen 2015 - 14:46
PSebi
příspěvků: 237
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010

Tak taky přihodím něco do kotle: Krom C8g 1.8, jezdím častějí do práce C8g 1.4, a důvod?
Spotřeba u 1.4 po okreskách do 6.2 L/100. Pokud udržím rychlost v zatáčkách, tak ten motor bohatě stačí.
Problémem jsou dinamické změny např. z malé rychlosti se rozjet do kopce, nebo předjíždění. Tam je ten motor
opravdu slabý i na 2 st. Nemluvě o kraválu pokud do takového kopce jedete. Co bych dal v těch chvílích za 1.8 nebo malé turbo.

--
24. Červenec 2015 - 5:58
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Taky si myslím, že takový motor už Honda nikdy nevyrobí. Vždyť stačí kouknout na jeho omlazené dvojče v C9G. Asi bude úspornější a pro naši planetu šetrnější, ale jinak nuda, pružnost ta tam ... Vyplazuju jazyk

--
23. Červenec 2015 - 23:57
Robio
příspěvků: 74
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2015
v provozu od: 1.9. 2006

Dadyn napsal:
Robio. Všechno zaleži o trase. Jezdim do prace kratke trasy a po mestě, kdyz jedu co nejuspornej tak se dostanu na 7,5 real. Jinak jezdim za 8 kdy jedu normalne jak ostatni. To, že ty jezdiš uspornej je sice možné, ale podle tebe nelze rozhodnout zda je pro nej benzin vyhoda. Na sprit monitoru je prumerna spotreba 7,7. Z 500 uživatelu jen 5 jezdi do 6 litru. Všechno zaleži na jeho trase. Jestli jezdi fabiu a počita si spotřebu, tak at k ni přičte 0,5 až 1 litr a ma spotřebu s jakou bude jezdit ze civicem.

K té tve spotřebe. Jestli uvadis PP tak je to udaj o ničem. Pokud real kloubouk dolu.

Jazdielval som aj 10km trasi a bolo to velmi citit, spotreba bola vyssia o liter dva, teraz jazdim 25-30km polka mesto, polka okreska, na konci trasi este nejake kopce a spotreba pod 6L. Fakt nejazdim na spotrebu, nieje dovod, a brzda na ceste uz zdaleka niesom. Preto sa strasne cudujem nad tymi spotrebami. Spotrebu ukazuje palubal + cca 0.5L, co mam vypocitane z tankovania. Takze to celkom sedi, ale ano, cital som tu na fore ze si keca svoje pp.
Fakt si neviem predstavit ako by som mal jazdit po meste aby som mal spotrebu 8L (v plynulej premavke, nie zacpa), to by mi penazenku vycucali pokuty a nie ucet za benzin.
Motor je skvely, fakt si ho uzivam + ta spotreba, nieje o com, vsetky tie trapne maloobjemovky bez turba a bez vykonu mi pridu smiesne.

A ono na cestach zapadu si to moc clovek neuzije, jednak otrasny stav ciest a pri tomto motore staci trocha stupit na krt a hned tam je 120kmh a to uz hned clovek riskuje, o dedinach ani nehovoriac to moze clovek rovno radit z jednotky do patky.

Rad by som sa zviezol s niekym kto ma taku spotrebu aby som videl ten styl jazdy Směju se pri 8-9L na sto.

Vyhodu nad naftou som skor myslel vseobecne, myslim si ze to je tak podareny motor ze uvazovat nad naftou a aj si ju kupit, to treba padne dovody.

--
23. Červenec 2015 - 19:42

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".