2.2i-ctdi na kratke vzdalenosti?

zdravim,
planuji koupi civica a chtel jsem se zeptat, jestli je tento motor vhodny na kratke popojizdeni po meste..?
Jezdim kazdy den do prace asi 10km. Najedu asi 10tis rocne z toho 90% prave jenom same kratke trasy.

Vim ze by byl benzin vhodnejsi, ale po nekolika jizdach s naftou (vetsinou koncern tdi) se mi hodne libi narust vykonu bez jakehokoliv podrazovani, proste vysoky kroutak od nizkych otacek.

Dale jsem se jeste chtel zeptat, jak moc je poznat na vykonu benzinu vs nafty pri plnem osazeni auta? Co vim, tak u nafty to neni tak znatelne jako u benzinu. Hlavne u benzinu rapidne stoupne spotreba.

Zatim jeste nejsem rozhodnuty jakou motorizaci zvolit, proto by me zajimalo jak moc je ne/vhodny diesel na moje jezdeni?

Jinak jsem asi 2 roky zpatky mel mazdu 323f mrkacku ktera mela taky vysokootackovy motor jako vtec, vubec se tomu nebranim, ale nejak me to tahne k dieslu. Pokud by byl naftak pri mem stylu hodne narocny na udrzbu pujdu radsi do vtecu.

diky za reakce

Vložil Michadelikk, 9. Leden 2014 - 14:04
 

sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Tak mám asi nějaký divný Pájo Nechápu Včera jsem se zrovna hrabal v budíkách a klimě a rozebrat palubku... Jde spíš o to, že ačkoli je složena z více dílů, než je tomu u Ufa, tak KAŽDÝ díl je utaženej šroubem/samořezkou a to i když je jinak "samozacvakávací". Fakt, že se dřív auta dělala bytelnější mi nikdo nevymluví. Ostaně proto jsem "upgadoval" rodinný povoz z 99 na 97 Cool

--
15. Leden 2014 - 10:40
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

no len v tom pajeru ani nema co vrzgat, kedze interier je v podstate jednoliaty...

--
14. Leden 2014 - 13:39
sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Nelze srovnávat auto z 99 a civica. Například zcela šokován jsem byl tím, že teď u nově pořízeného Pajera r.v. 1997 s 290tkm(dle tacho, jinak kdo ví) je oproti Ufu naprosto minimální počet pazvuků-resp pouze jeden a ten se ještě začne projevovat jen při jízdě lesními cestami. Sedačka v Ufu po 130tkm už začíná mít omačkanou bočnici sedáku, ale v 17!let starym Páju je jak nová. Motor tam mám 2,8 naftu a ani nezakouří, ale je to holt ještě klasika čerpadloje ale stejně už po repasi. Bohužel nevěřím, že se po roce cca 2000 ještě vyráběla auta co "maj dlouho vydžet". Musí se ale nechat, že na Hondu pohlížím, jako na to kvalitnější co se dá nyní pořídit. Ostatně i proto ji mám Hlasitě se směju

--
14. Leden 2014 - 12:33
sumy
příspěvků: 294
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007

Jak přes kopírák. 7g. s 1,7, koupeno se 160tkm(3 roky staré) a totálka ve 220tkm(ženská, co neřeší, kde je její pruh a kde už protisměr v zatáčce). Za celou dobu(1 rok) žádný problém. Na druhou stranu. U 8.g bych naftu zvažoval opravdu jen v případě velkých nájezdů na delších trasách.

--
14. Leden 2014 - 12:12
patrik.feng
Obrázek uživatele patrik.feng
příspěvků: 124
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007

samozřejmě máš pravdu, ale co se týče Hondy myslím si, že to nemusí být pravidlo, dvojhmoťák určitě, a pokud máš DPF, tak DPF… myslím si že turbo a vstřikovače u Hondy vydrží minimálně 250k… motory srovnávám s BMW co se týče kvality… moje matka teď řeší vstřikovače a turbo u bmw 3 z roku 99 a to má nalítáno 300k km…komponenty prý ještě něco vydrží a bude stačit pouhá repase

--
13. Leden 2014 - 19:55
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

este treba pripomenut dizlovu 4 kombinaciu pri cca 200tis:
vstrekovace, dvojhmotak, turbo, DPF, vymena vychadza na tisice eur...

--
13. Leden 2014 - 11:07
Janick
Obrázek uživatele Janick
příspěvků: 13
5D 2.2 Executive
mám od: 24.12. 2013
v provozu od: 1.1. 2007

mam 2.2 i ctdi sice chvilku,kdyz mas chvilu nato ho zahrat,pak musim rict ze se tesim az budu moct pekne seslapnout,bavi me jak to jede,a to jsem byl vzdy pro benziny. a kdyz clovek chce jedu pohodu za suprovou spotrebu.

--
11. Leden 2014 - 19:26
interfernet
příspěvků: 202
5D 1.8 Executive
mám od: 18.11. 2019
v provozu od: 27.8. 2006

Taky jsem chvíli uvažoval o dovozu z Německa, nakonec jsem ho našel na sauto.cz od soukromníka. Sic v naftě, ale dobrá cena, jasný původ, plná historie na cebia.cz (bez stočených km - i v Německu stáčejí). Dva týdny poté byla krásná 1.8 VTEC přímo v Hondě Ostrava-Kunčice. Taky visela více než měsíc na sauto.cz Pokud na to auto moc nespěcháš, tak vyčkej času, zase se něco určitě objeví. Jo a díky českému původu nemá DPF, takže z tohoto pohledu klid. O turbech se píše hodně, že můžou být problémové. Měl jsem před 8G taky Civica 7G v naftě, tam byla 1.7 CTDI (Common Rail), kupovali jsme ho s nájezdem 132 tis. km, když jsme ho po havárce (sestřelen ženskou, co neuznává značky STOP) jako totálku prodávali, tak mělo najeto 260 tis. a motor šlapal jak hodinky. Tak pokud nemá člověk vyloženě smůlu na kus a nejezdí s ním jako prase, tak ho ten motor musí přežít.

--
10. Leden 2014 - 18:35
Michadelikk
příspěvků: 5
čekatel

Docela usmevne je, ze sehnat pekneho naftaka za 150tis je mnohem snazsi nez pekneho vteca. (porad pocitam ze kurz spadne zpatky na 25kč)

--
10. Leden 2014 - 17:16
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

Michadelikk napsal:

Ale jeste se zeptam, od jakeho roku se zacaly montovat DPF ?

V Německu od samého začátku. Prošel jsem pár inzerátů, a co Civic 2,2 to DPF, někdy to píšou nezkráceně jako "Dieselpartikelfilter".
--
10. Leden 2014 - 16:27

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".