Hledat |
2.2i-ctdi na kratke vzdalenosti?zdravim, Vim ze by byl benzin vhodnejsi, ale po nekolika jizdach s naftou (vetsinou koncern tdi) se mi hodne libi narust vykonu bez jakehokoliv podrazovani, proste vysoky kroutak od nizkych otacek. Dale jsem se jeste chtel zeptat, jak moc je poznat na vykonu benzinu vs nafty pri plnem osazeni auta? Co vim, tak u nafty to neni tak znatelne jako u benzinu. Hlavne u benzinu rapidne stoupne spotreba. Zatim jeste nejsem rozhodnuty jakou motorizaci zvolit, proto by me zajimalo jak moc je ne/vhodny diesel na moje jezdeni? Jinak jsem asi 2 roky zpatky mel mazdu 323f mrkacku ktera mela taky vysokootackovy motor jako vtec, vubec se tomu nebranim, ale nejak me to tahne k dieslu. Pokud by byl naftak pri mem stylu hodne narocny na udrzbu pujdu radsi do vtecu. diky za reakce Vložil Michadelikk, 9. Leden 2014 - 14:04
|
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Tak mám asi nějaký divný Pájo Včera jsem se zrovna hrabal v budíkách a klimě a rozebrat palubku... Jde spíš o to, že ačkoli je složena z více dílů, než je tomu u Ufa, tak KAŽDÝ díl je utaženej šroubem/samořezkou a to i když je jinak "samozacvakávací". Fakt, že se dřív auta dělala bytelnější mi nikdo nevymluví. Ostaně proto jsem "upgadoval" rodinný povoz z 99 na 97
bývalý majitel
no len v tom pajeru ani nema co vrzgat, kedze interier je v podstate jednoliaty...
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Nelze srovnávat auto z 99 a civica. Například zcela šokován jsem byl tím, že teď u nově pořízeného Pajera r.v. 1997 s 290tkm(dle tacho, jinak kdo ví) je oproti Ufu naprosto minimální počet pazvuků-resp pouze jeden a ten se ještě začne projevovat jen při jízdě lesními cestami. Sedačka v Ufu po 130tkm už začíná mít omačkanou bočnici sedáku, ale v 17!let starym Páju je jak nová. Motor tam mám 2,8 naftu a ani nezakouří, ale je to holt ještě klasika čerpadloje ale stejně už po repasi. Bohužel nevěřím, že se po roce cca 2000 ještě vyráběla auta co "maj dlouho vydžet". Musí se ale nechat, že na Hondu pohlížím, jako na to kvalitnější co se dá nyní pořídit. Ostatně i proto ji mám
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Jak přes kopírák. 7g. s 1,7, koupeno se 160tkm(3 roky staré) a totálka ve 220tkm(ženská, co neřeší, kde je její pruh a kde už protisměr v zatáčce). Za celou dobu(1 rok) žádný problém. Na druhou stranu. U 8.g bych naftu zvažoval opravdu jen v případě velkých nájezdů na delších trasách.
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007
samozřejmě máš pravdu, ale co se týče Hondy myslím si, že to nemusí být pravidlo, dvojhmoťák určitě, a pokud máš DPF, tak DPF… myslím si že turbo a vstřikovače u Hondy vydrží minimálně 250k… motory srovnávám s BMW co se týče kvality… moje matka teď řeší vstřikovače a turbo u bmw 3 z roku 99 a to má nalítáno 300k km…komponenty prý ještě něco vydrží a bude stačit pouhá repase
bývalý majitel
este treba pripomenut dizlovu 4 kombinaciu pri cca 200tis:
vstrekovace, dvojhmotak, turbo, DPF, vymena vychadza na tisice eur...
5D 2.2 Executive
mám od: 24.12. 2013
v provozu od: 1.1. 2007
mam 2.2 i ctdi sice chvilku,kdyz mas chvilu nato ho zahrat,pak musim rict ze se tesim az budu moct pekne seslapnout,bavi me jak to jede,a to jsem byl vzdy pro benziny. a kdyz clovek chce jedu pohodu za suprovou spotrebu.
5D 1.8 Executive
mám od: 18.11. 2019
v provozu od: 27.8. 2006
Taky jsem chvíli uvažoval o dovozu z Německa, nakonec jsem ho našel na sauto.cz od soukromníka. Sic v naftě, ale dobrá cena, jasný původ, plná historie na cebia.cz (bez stočených km - i v Německu stáčejí). Dva týdny poté byla krásná 1.8 VTEC přímo v Hondě Ostrava-Kunčice. Taky visela více než měsíc na sauto.cz Pokud na to auto moc nespěcháš, tak vyčkej času, zase se něco určitě objeví. Jo a díky českému původu nemá DPF, takže z tohoto pohledu klid. O turbech se píše hodně, že můžou být problémové. Měl jsem před 8G taky Civica 7G v naftě, tam byla 1.7 CTDI (Common Rail), kupovali jsme ho s nájezdem 132 tis. km, když jsme ho po havárce (sestřelen ženskou, co neuznává značky STOP) jako totálku prodávali, tak mělo najeto 260 tis. a motor šlapal jak hodinky. Tak pokud nemá člověk vyloženě smůlu na kus a nejezdí s ním jako prase, tak ho ten motor musí přežít.
čekatel
Docela usmevne je, ze sehnat pekneho naftaka za 150tis je mnohem snazsi nez pekneho vteca. (porad pocitam ze kurz spadne zpatky na 25kč)
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
V Německu od samého začátku. Prošel jsem pár inzerátů, a co Civic 2,2 to DPF, někdy to píšou nezkráceně jako "Dieselpartikelfilter".