Hledat |
Nove pneumatikyUz ste niekto premyslal ake budu Vase dalsie pneumatiky? Po mojich Michelin Pilot Sport PS2 mam vytypovane Continental ContiSportCOntact 3 alebo Bridgestone Potenza RE050A. Vložil Janis77, 13. Říjen 2007 - 22:03
|
bývalý majitel
Normální odpověď je zde a dokonce v češtině. Jen to asi nebude molitan.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Mám jenom dotaz a chtěl bych jen normální odpovědi. Ve firmě máme nový Range Rover a teď ho přezuli na zimní. Letní jsem hodil do skladu a všiml si že mají uvnitř gumy po celém obvodu gumy nalepený 3cm molitan. Co to má za funkčnost a jestli bych to nalepil do pneu jestli by byla nějaká změna? Když jedu tak slyším různé povrchy asfaltu a jestli by tohle eliminovalo ten hluk od asfaltu.
bývalý majitel
Já mám Pirelli P7 Cinturato a max spokojenost.
bývalý majitel
Ze ti mizi mne docela prekvapuje, ty moje PSS drzi vic nez jsem cekal (mam porad puvodni).
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
tak po 5tis km mohu jen doporučit ty to micheliny, drží a při ostré jízdě jsou stabilní, lepší pneu sem neměl, nevýhoda je, že mizí neskutečnou rychlostí a jestli s něma dám dalších 5tis km, na to bych si nevsadil ... (ovšem používám civika na víkendové projížďky a na rychlé delší pracovní přesuny po kreskách)
bývalý majitel
Za mne ty Micheliny, uz SuperSporty jsou vyborny a tyhle by mely byt celkove jeste o kousek lepsi. Vice viz: https://www.youtube.com/user/TyreReviews/videos
bývalý majitel
Doporučím Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, má být o trošku komfortnější než její předchůdce (GY F1A2), který byl dokonalým kompromisem mezi komfortem a jízdními vlastnostmi. Určitě se ale budou GY F1A3 sjíždět o něco víc, než Michelin Pilot Primacy 3.
Splasknutí bočnic ničemu nevadí, byť to vypadá podezřele. Zvyšuje to trochu jízdní komfort, snižuje to zpětnou vazbu od volantu a taky to trochu to zvyšuje riziko poškození pneumatiky vjetím do díry. Ale takové Continental Premium Contact 2 se taky splaskávají a vůbec to nejsou špatné gumy. Pokud ti splaskávání bočnic nějak významně vadí, tak to lze řešit bud provedením pneumatik XL, nebo pneumatikami sportovnějšího charakteru. Tam lze pak doporučit např. Dunlop SP Sport MAXX RT2 nebo i Continental PremiumContact 6.
Osobně řadu Michelin Pilot Primacy bojkotuji kvůli neuspokojivému chování na mokru - Michelin PP z roku 2003 byly na mokrém tragické, Michelin PP z roku 2008 byly na mokrém v porovnání s konkurencí tak slabé, že jsem je dával pryč když měly ještě 6mm vzorku. Ano, bočnice jim nesplaskávaly. Vynikající byly pouze v tom, že se skoro nesjížděly. Víc šancí ode mě nedostanou. Pokud Michelin, tak jedině řadu Pilot Sport.
V ufonovi na gumách Michelin Pilot Sport 4 v 225/45R17 94Y XL jsem jako pasažér nějaký znatelný diskomfort oproti GY F1A2 225/45R17 91Y nepozoroval.
--------------------------
Třeba někomu pomohou moje poznámky z letního bádání nad gumami pro 8G, které jsem posílal e-mailem:
Letní ke zvážení:
1. "Michelin Pilot Sport 4 225/45 R 17 94Y XL" (Nedělá se 91Y proto 94Y XL. Ze všech pneumatik v seznamu je nejsportovnější a má nejnovější nejnovější směs. Bude nejdražší, ale ve všech testech na špici.
2. "DUNLOP SP SPORT MAXX RT2 225/45 R 17 91Y MFS" (MFS znamená s ochrana ráfku, dobrý kompromis mezi cenou a sportovními jízdními vlastnosti.
3. "GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 225/45 R 17 91Y FP" (FP = ochrana ráfku, stejná směs jako Dunlop, pneumatika nepatrně více komfortní a méně sportovní než Dunlop
4. "Continental Premium Contact 6 225/45 R 17 94Y XL" (Provedení 91Y by bylo laděno relativně komfortně a bude mít menší zpětnou vazbu, proto 94Y XL, ale jinak to bude vynikající pneumatika)
5. "Continental Premium Contact 6 225/45 R 17 91Y XL" (Vynikající cestovní pneumatika, ale sportovní duch u ní bude poněkud potlačen, protože bude mít měkké bočnice).
Všechny výše uvedené jsou prémiové pneumatiky. Stávající letní pneumatiky byly "GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45 R 17 91Y FP", ale novější generace je prý laděna víc do komfortna, proto je na druhém místě Dunlop a ne GY.
Zimní ke zvážení:
a) "Dunlop Wintersport 5 205/55R16 94H XL " Provedení 94H XL dodá tvrdší bočnice - pro sportovnější jízdu na suchém povrchu, pro normální ježdění stačí 91H.
b) "Conti WinterSport TS 860 205/55R16 91H" - Continentalu se podařilo namíchat směs, která předčí konkurenci, navíc existuje i v provedení s ochranou ráfku.
Nakonec na "mé" 8G šly letní Micheliny PS4 a na 9G, kterým teď jezdím, mám už nachystané zimní Conti TS860 s ochranou ráfku.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Trochu oživím budu kupovat letní 225/45/17 a teď mám Michelin pilot prymacy nebo co to je. Nepotřebuju žádné sporty ani jiné blbiny, na okruhy nejezdím, ale rád se občas svezu svižnější jízdou. Tužku jak se říká taky nemusím. Tak co by jste mi doporučili. Ma starém C6G jezdím Continental ecoconti 5 a když jsem kupoval letos v červnu 2 ks tak mi řekli že změnili technologii a už to není to co to bývalo a je to znát. Když jsem je dal na předek tak se mi bočnice splaskly. Jsou prostě měkké. Ty původní to nedělaly.
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
pneumatika mě drží na zeměkouli, ale pořád ještě záleží na té součástce mezi sedačkou a volantem
s Kumho KU36 zatím spokojenost - v zatáčkách drží, spotřeba bez nějakého výraznějšího nárůstu. Akorát ta kulatost pravděpodobně uskladněním u překupníka možná trochu dostala za uši = při tachometrových +-131km/h je znát pulsace.. (vyvážení je v pořádku..)
5D 1.8 Sport
mám od: 9.3. 2011
v provozu od: 1.3. 2006
Zajímavé:Continental provedl během letošní
TechShow 2015 neobvyklý experiment.
Na BMW řady 1, modelový rok
2015, byly osazeny osobní pneumatiky
ContiPremiumContact z modelového
roku 2000, konstrukčně typické
pro danou dobu. Naopak auto stejné
značky z modelového roku 2000
vybavili nejnovějšími pneumatikami
ContiPremiumContact 5. Při
back-to-back testování handlingu na
mokru ukázalo patnáct let staré auto
na testovacím okruhu Contidrom výrazné
zlepšení zejména v přesnosti
a bezpečnosti řízení. Výkon nového
auta na starých pneumatikách však
podstatně poklesl. To je důkazem, že
pokrok dosažený ve vývoji pneumatik
nenahradí ani nejnovější asistenční
systémy, a naopak výkonnými pneumatikami
lze alespoň částečně nahradit
elektronickou kontrolu stability.