Hledat |
Koupě - radaAhoj, chtěl bych si během 14 dnů koupit Civic 8g. Na 90% jsem rozhodnutý pro hatchback 1.8 105kw, nejradši rok 2009+ ale není podmínkou. Chci se zeptat na co si dát pozor, jaký jsou mouchy tohoto motoru a kdybych kupoval auto nájezdem 150k+ na co si dát víc pozor. Jaký jsou jsou 1.4 73kw? DĚKUJI moc za odpověď Vložil NeoCZ, 27. Září 2017 - 21:33
|
bývalý majitel
Zazil som ked sa v Honde iCDTi viezol prvy krat Skodovkar 1,9Tdi-ckar. Hovori, vsak to taha ako benzin, ziedne Huu a nic , ale Huuuuuuuuuuuuu Bol prekvapeny aky to ma siroky zatah v otackach.
I LOVE GT MILANO RED
bývalý majitel
Neviem s akym autom si jazdil ale cdti v civicovi mi teda vlaznejsi nepride. Ma to 340nm co je na 103kw motor a lahke auto dost. Minule som skusal golf7 dsg 110kw a honda mi pocitovo pride zivsia.
Kazdopadne benzin v aute s vacsim najazdom bude lepsia volba, na diesli strasne zalezi ako sa majitel o auto stara.
bývalý majitel
Ale s tim rozdilem, ze nafta od Hondy ma plynuly zatah skoro V CELEM spektru otacek a ne jenom mezi 2-3 tisice jako tdi, tudiz kopanec ano, ale pak nic. Mel jsem cechy oslintavane tdi 110k a v rodine mame tdi-cr 150k. Honda se chova vice jako benzin...a to je dobre, je to prirozenejsi a ne jak v traktoru.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
A hlavně po aféře dieselgate se lidí zbavují nafty a taky díky novým měření emisí. Taky jsem slyšel od kolegy Hondaře, že diesel od Hondy není to samé jako TDI. ICDTI je takové vlažnější. Když jsem loni s tím dieslem jel bylo to fakt takové bez zátahu jako TDI.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Špatný ani ne. Kromě problému s praskajícími předfaceliftovými svody (proběhla svolávačka) a rychle odcházejícími spojkami při nešetrném zacházení jsou ok. Ale je to složitější motor s více kurvítky, tudíž větší riziko kasičky.
čekatel
Děkuji vám za info Jeste bych mel takovy dotaz. Vsude prevazne inzeruji Nafty a celkem za hezky penize oproti benzinu. To jsou ty motory tak spatny ze se toho kazdej zbavuje za tak malo?
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Po 140kkm, iba kraviny. Raz som musel rozoberat spatne vonk. zrkadlo, na parkovisku ho niekto vyvratil smerom dopredu a vyskocila tam mala pruzina z toho mechanizmu. Vodicove okno mierne hrkalo pri stahovani dolu - dotahoval som to. Plastova vodicova kluska 2x odtrhnuta, 2x zalepena, teraz uz drzi. Motor - nema muchy, vazne ak mu clovek da to potrebne minimum, co treba kazdemu inemu motoru, ide a ide. Prevodovka detto. Podvozok trieska od novoty. Ked sa nad tym tak zamyslam, tak po 8,5 rokoch to auto ide "takmer" ako nove.
bývalý majitel
pri dnesnej ponuke tych 14 dni bude 14 tyzdnov, na to nezabudaj ak teda uz nemas nieco zajednane.
- pozor si treba davat na autoradio, ak je original a nebolo repasovane bude strielat do reprakov - da sa to opravit alebo nove stoji 1200e.
- skontroluj si hranu strechy nad celnym sklom pod tym gumovym tesnenim, ci to nehrdzavie, ak ano, treba ist do hondy, ci sa na to vztahuje zaruka na opravu. (teda zaruka sa vztahuje, ak auto dodrziava predpisany servis).
- mozes pozriet zadnu napravu na geo, ci nie je pokrutena, neda sa totiz stelovat a treba to cele menit
- po dlhsej jazde, hlavne ked je prehriate radio, tak blbne displej radia - teda problem je v kontaktoch displeja alebo v radiu, co som spominal hore
inac si netreba davat pozor na nic, teda spravit kontrolu auta, ako keby si kupoval akekolvek ine.
nad 1.4 ani neuvazuj, vyvoj isiel dopredu a uz aj ta 1.8 ide len tak tak, ~170Nm nie je nic moc.
bývalý majitel
Zkus zde trochu pohledat. Třeba Navigace/FAQ.