Hledat |
PalivoExperimentoval někdo z Vás s benzínem? Ve smyslu jen ono oktanové číslo, nebo jen ona značka, nebo kombinace obého. Jde mi speciálně o Shell V-Power. Jsou zkušenosti? Vložil pepavasa, 24. Duben 2007 - 13:22
|
bývalý majitel
Mam 1.8 pred FL, vim ze jedna pojistka je primo na tom cervenem krytu plusoveho kontaktu na elektrode baterky ale tam se mi nedalo dostat a dalsi hlavni pojistka/pojistky v pojistkovnici u motoru 70+100A maji srouby coz mi docela dava smysl ale niak podrobneji jsem to nestudoval protoze dva srouby a dvojitka pojistka je pro me proti jedne matce nogou , jedna se o pojistku ktera je v uplne v levem hornim rohu te pojistkovnice kdyz k autu stojite celem od svetel.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Fil: no vida
Ono se doporučuje reset ECU při každé změně na motoru. Třeba když se dají nové svíčky nebo nový vzduchový filtr.....
Jo a k tý pojistce. To jsi asi chtěl vyndavat jinou než jsem měl na mysli.
Ale odpojení baterky je jistota
bývalý majitel
Tak pojistku jsem nakonec nevyndaval protoze je potreba vysroubovat dva srouby a vyndat pojistku narozdil o povoleni jedne matky na baterce Takze nakonec jsem odpojil primo baterku a vyresetoval jednotku.
Nasledne sla spotreba postupne dolu z 11l a ted se drzi kolem 8l/100 coz je velice prizniva spotreba vzhledem k tomu ze na dalnici ani jinak auto nesetrim. Rekneme ze pri rychlosti 170kmh(autobahn ) je prumerna spotreba 7.9
takze po resetu jednotky motion maxx 100, palec nahoru, je mi vazne zahadou ze to ta jednotka rozeznava ale rozezna a je to vazne velky rozdil jak jem uz popisoval predtim, ted po predeslem resetu jsem bral druhou plnou tohoto benzinu a jsem zvedavy kolik na ni najezdim ted zatim muzu jen rici ze auto jede tak o 20% lepe nez na 95 od lukoilu
bývalý majitel
Pojistka zni lip, my kancelarsky se neradi mazem
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Fil: jo přesně tak. Anebo by stačilo na chvíli vytáhnout hlavní pojistku co je v krabičce v motorovém prostoru, aby ses neušpinil
bývalý majitel
Myslis odpojit baterku? Tim si ale rozhodim hodiny
Jo dobry napad mozna to zkusim
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Fil: hele a co zkusit reset ECU? Nic to nestojí, nic tím nezkazíš a může to pomoci.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Nikdy jsi nikde netvrdil, že se u nás nezpracovává ruská ropa? A co tady: "Bully, nevím jak jsi přišel na to že se používá ruská ropa Nechápu Ta doba, kdy se nakupovalo těžká ruská ropa už je asi 20 let pryč." ???
Samozřejmě jsem myslel ropu a ne naftu. Omlouvám se za chybu. Alespoň jsi měl příležitost chytnout mě za slovíčko, to ti jde výborně
5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2013
v provozu od: 4.3. 2006
Taky se mi po vyjeti nadrze maxx motion diesel zvedla spotreba tak o litr. Jinak motor ma kultivovanejsi chod, je tissi, mozna o neco pruznejsi, ale to je vse. Vratim se zase ke klasicke nafte + VIF
bývalý majitel
Ono se neni cemu divit kdyz nejvetsi ceska rafinerka patri rusakum - pres holandskou firmu.
Ale zpatky ke spotrebe, uz jsem najezdim par stovek km na ten uzasny OMV a spotreba se pohybuje mezi 10-11l ano to auto jede vyrazne lepe, krasne se sbira z nizkych otacek, rozjezdy do kopce jsou o hodne lepsi a celkove se auto lepe chova jen ta spoterba me dost rmouti rikam si jestli neni neco spatne, olej kontroluju prakticky kazdy den a mimo toho ze ho tam je dost se zda v poradku, vyfuk nikde nefouka, zadny check engine - ta spotreba takhle vyskocila hned kdyz jsem vzal ten motin maxx,
jsem zvedavy jak se to zacne chovat az to vyjedu a dam tam zase 95 od lukoilu.