Hledat |
ABSněkolikrát jsem se dostal do situace, že jsem musel intenzivně brzdit. Gumy pískaly, ale nezaznamenal jsem žádný pulsování v brzdovým pedálu, jako je to obvyklý u vozidel s ABS. Nejsem si teda jisté, jestli funguje jak mám. Stává se vám to samý nebo je chyba někde v systému? Vložil pegin, 23. Duben 2007 - 9:21
|
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
2 Sau: Trefa 2 Gonda: Mrkni do manuálu.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Neviem o tom, že by výrobca odporúčal vypínanie, ale neskúmal som to.
náhodný návštěvník
Najvíc asi když sa potřebuješ dostat z nejakého hodně kluzkého povrchu, např sněhu. Zasahující ASR by to mohlo dost stížit.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Když jsme u toho VSA. Víte, pro které situace výrobce doporučuje vypnutí VSA?
5D 1.8 Executive
mám od: 8.2. 2006
Pokazde!, kdyz seslapnes brzdy trochu ostreji musis citit pulzy do pedalu v zime se z toho da nadherne odhadnout jak velke je naledi.
Myslim, ze pokud ti to nestrili do pedalu nemas funkcni ABS!
ABS se neda vypnout!
příspěvků: 1398
bývalý majitel
K ABS: Tu nie je o čom, pri aktivácii jednoznačne pulzuje, je to aj počuť.
K VSA: Zasahuje skoro, ale veľmi jemne. Pokiaľ človek nevie čo si má všímať a neodskúša si jazdu na limite so zapnutým aj vypnutým VSA, tak si zasahovanie prakticky nevšimne, iba ak podľa blikajúcej kontrolky. VSA totiž aj pri zasahovaní ponechá auto v jemnom šmyku, prerušovanom zásahmi. Auto sa zdá potom rozhodenejšie. Upresním, že "zasahuje skôr" znamená, že okamžite ako sa kolesá dostanú do šmyku, stabilizačný systém sa aktivuje. To či je samotný limit "ďaleko" samozrejme závisí od podmienok, ale aj od toho, čo kto vníma ako rýchlu jazdu
bývalý majitel
Pokud vypneš VSA, vypneš i protiprokluz...Vždyť to zkus, jak ti budou piskat gumy, při "kudla" rozjezdu s VSA a bez VSA.Uvidíš.... protiprokluz ti ubírá výkon.(ubírá plyn- laicky)
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2006
v provozu od: 5.9. 2006
2Gonda: tj, to je zvláštní. Je otázka jak psal jc jestli to třeba v tomhle konkrétním případě je skutečně VSA, nebo jestli to není pouze protiskluz, ikdyž ono je to v podstatě jedno, protože kontrolka bliká a elektronika zasahuje do řízení. Chystám se vyzkoušet ostřejší jízdu na suchu s vypnutým VSA, abych viděl jestli elektronika skutečně zasahuje příliš brzo nebo jeslti je to akorát.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
To je zaujímavé, ja musím dosť "vystrájať" aby začal blikať trojuholník. I pri rýchlom výjazde z "kruháku" (gumy však nepískali VSA ani nemukne. Môžme to na zraze vyskúšať ak bude kde.
bývalý majitel
Taky si myslím že VSA je OK.Ten trojúhelník VSA bliká i když jde jen o trakci, protože je jeho součástí.takže jestli to někdo nezaměňuje stím.Jinak VSA vyzkoušet lze jednoduše a bez rizika.Rozjet auto na rovině na cca 60 kmh a prudce zatočit do leva a ihned pak doprava.Kola začnou samy jednotlivě dobrzďovat....a je to.