Nevím, ale záruka je 8 let nebo ujetých 160.000 km, takže to něco vypovídá samo o sobě. Dále baterie je složena z elementů(buřtů), takže kdyby byla nedejbože potřeba něco měnit, mění se element. Celá IMA jednotka je pro servis nepřístupná, nevyžaduje žádnou údržbu ani odbornou kontrolu.
Nevím, všechno to má pod palcem řídící jednotka IMA.
Nikdo neví, protože to ještě nikdo nedělal, znám pouze příklad amerického messengera z Arizony, kterému dealer vyměnil baterii po ujetí 1 000 000 km.
--
12. Duben 2012 - 11:30
Hellboy
příspěvků: 503 5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Pepo mne by zajímalo pár věcí. Nezájimal jsem se o hybridní vozidla tak se ptám.
1: jak dlouho vydrží baterie
2: dá se nějakým spůsobem prodloužit jejich životnost
3: cena výměny baterijí komplet s prací v asi autorizovaném servise
S tím neoprávněným očekáváním a určitou dávkou snobismu to s tebou souhlasím, ale nemůžu souhlasit s určením jen do města. Nejezdím vůbec na spotřebu, jen jsem si odzkoušel, že to auto umí, a přesto mám dlouhodobou spotřebu 5,6L/100km, to je jako nafťák a režii mám jako 1300ccm benziňák, a ta je menší než jsem měl s se Seatem Cordoba. Když se člověk na něj bude dívat jako na každé jiné auto, tak je to furt skvělý auto. Při koupi auta vůbec nerozhodoval pohon a nějaká zelená očekávání, protože tohle auto si vybrala moje žena a ta se zajímá o technickou stránku auta jako pěnkava o žovot polárních žížal. Asi tak.
--
11. Duben 2012 - 21:56
Shi
příspěvků: 1026
bývalý majitel
pepavasa napsal:
Z mého hlediska je to totální pitomost. reagoval jsem na to v diskusi ke článku.
Pitomost to nebude. Podle mě většina zákazníků, kteří si v USA pořídili hybrid, si jej pořídili proto, že to najednou bylo v určité společenské vrstvě "in" a oni navíc uvěřili zjednodušené reklamě, která jim slibovala "zelené" auto s úžasně nízkou spotřebou. Aniž by se seznámili s tím, jak hybrid pracuje a kdy má a nemá tato koncepce smysl, tak hybrid používali jako každé jiné auto, což je pochopitelně špatně. Hybrid má smysl na pojíždění po městě s hustou dopravou, jenomže mnoho američanů cestuje po trasách, kde by se jako ideální motor uplatnil spíš evropský turbodiesel. A z toho vyplývá nespokojenost s vozem - bylo to dražší, má to menší zavazadlový prostor a spotřeba při běžném používání na delší trasy není slibovaný zázrak. Majitelé si už nepřipadají "in" ale připadají si, že skočili na lep klamavé reklamě.
Kdo si před nákupem zjistil jaké výhody a nevýhody má hybrid, ten asi zklamán nebyl. Jenomže kolik takových zákazníků je?
--
11. Duben 2012 - 20:42
padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Souhlas, je to blbost. Podmínky v USA jsou úplně jinde a Prius není žádný zázrak v porovnání s podobně velkým vozem s klasickým pohonem. Navíc 1L mimo město nebo 2L ve městě zase nikoho v USA tolik nevytrhnou. A ani 73kW není zrovna představa američana o svižném vozu.
Věřím, že pokud by studie proběhla v evropských velkoměstech, tak by byl výsledek naprosto opačný.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Pěknou recenzi "Týden s Hybridem" napsal před časem Civic. Takže ji tu připomínám.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Vezmu to popořádku a popravdě.
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
Pepo mne by zajímalo pár věcí. Nezájimal jsem se o hybridní vozidla tak se ptám.
1: jak dlouho vydrží baterie
2: dá se nějakým spůsobem prodloužit jejich životnost
3: cena výměny baterijí komplet s prací v asi autorizovaném servise
Děkuji za odpovědi.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Vyjadřoval jsem se na autowebu, kde ten článek vyšel dříve.
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006
Víš, jak rád čtu Tvé statě, že?
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
S tím neoprávněným očekáváním a určitou dávkou snobismu to s tebou souhlasím, ale nemůžu souhlasit s určením jen do města. Nejezdím vůbec na spotřebu, jen jsem si odzkoušel, že to auto umí, a přesto mám dlouhodobou spotřebu 5,6L/100km, to je jako nafťák a režii mám jako 1300ccm benziňák, a ta je menší než jsem měl s se Seatem Cordoba. Když se člověk na něj bude dívat jako na každé jiné auto, tak je to furt skvělý auto. Při koupi auta vůbec nerozhodoval pohon a nějaká zelená očekávání, protože tohle auto si vybrala moje žena a ta se zajímá o technickou stránku auta jako pěnkava o žovot polárních žížal. Asi tak.
bývalý majitel
Pitomost to nebude. Podle mě většina zákazníků, kteří si v USA pořídili hybrid, si jej pořídili proto, že to najednou bylo v určité společenské vrstvě "in" a oni navíc uvěřili zjednodušené reklamě, která jim slibovala "zelené" auto s úžasně nízkou spotřebou. Aniž by se seznámili s tím, jak hybrid pracuje a kdy má a nemá tato koncepce smysl, tak hybrid používali jako každé jiné auto, což je pochopitelně špatně. Hybrid má smysl na pojíždění po městě s hustou dopravou, jenomže mnoho američanů cestuje po trasách, kde by se jako ideální motor uplatnil spíš evropský turbodiesel. A z toho vyplývá nespokojenost s vozem - bylo to dražší, má to menší zavazadlový prostor a spotřeba při běžném používání na delší trasy není slibovaný zázrak. Majitelé si už nepřipadají "in" ale připadají si, že skočili na lep klamavé reklamě.
Kdo si před nákupem zjistil jaké výhody a nevýhody má hybrid, ten asi zklamán nebyl. Jenomže kolik takových zákazníků je?
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Souhlas, je to blbost. Podmínky v USA jsou úplně jinde a Prius není žádný zázrak v porovnání s podobně velkým vozem s klasickým pohonem. Navíc 1L mimo město nebo 2L ve městě zase nikoho v USA tolik nevytrhnou. A ani 73kW není zrovna představa američana o svižném vozu.
Věřím, že pokud by studie proběhla v evropských velkoměstech, tak by byl výsledek naprosto opačný.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Z mého hlediska je to totální pitomost. reagoval jsem na to v diskusi ke článku.
bývalý majitel
Tak hybridisti - co vy na to? Ještě že je tam ta vyšší věrnost "H" značce