Hledat |
Vybíjení baterkyVšechny Vás zdravím. * kabelový svazek el. okna (růžový kabeů) vázne ve střešní konzole -> nesprávné položení kabelu el. okna * příliš velké proudová spotřeba přídavného topení -> softwarová chyba v řídící jednotce * rozsvícení varovné kontrolky stavu oleje v motoru při správném stavu oleje -> Je uložen chybový kód: P250B * nedostatečné epevnění kabelového svzaku svítilny interiéru pomocí přidržovací svorky -> kabelový svazek svítilny interiéru vázne pod upevňovacím šroubem jednotky svítilny Kontrolka oleje neblne, přídavné topení nemám Za každou reakci a radu budu velice vděčný. Děkuji Vložil Rival_CZ, 27. Únor 2012 - 12:03
|
2.2
mám od: 18.4. 2015
v provozu od: 18.4. 2015
Zdravím, s problémem vybíjení bateriie se potýkam od zakoupení. Pokud auto dlouho stojí a nebo se popojede krátkou vzdalenost auto se vybije. 2.2 cdti 2007
Co jsem vypozoroval:
1. Auto se nevybije pokud ho jednou denně odemknu a zamknu.
2. Někde jsem četl, že problém je vadný bluetooth modul na radiu. I když bt nemám modul tam je a působí problémy. Odstranění by znamenalo oddělat kompletni zaplastovaní a riskovat vrzání palubovky.
3. To nejhorší je, pokud je baterie dlouho slabá vymažou se kódy v imobilizeru. Bliká zelený klič na přístrojové desce. Auto nejde natočit a musí do servisu. Cena Odstranění závady se pohybuje 2000 - 3000kc.
Poslední bod je naprostá ostuda hondy. Zdá se jako by to tam bylo naschvál.
Existuje řešení problému, ale nevím na kolik je legální.
Potřebujete koupit HIM (80usd) což je konektor k ECU. Dale potrebujete pc s nainstalovaným HDS doporučuji verzi 2.027.007 pořád se dá stáhnout. Dale potrebujete cwp2 k získání přístupového kódu. Pravě cwp2 generuje kódy pouze do verze < 3.014 Novější verze diagnostoky mají jiný alg pro získání kódu proto doporucuji starší verzi, ktera funguje. Pak už jen restartujete kódy v imobilizeru a vše funguje jak má. Přesně za 5 minut práce s diagnostikou dáte 3000. Nekde po vas budou chtít mnohem víc za výměnu kroužku, který čte kód z klíčků. Cena pak lehce přehoupne 10tis.
Platil jsem 3x za servis, teď žiji v DE a v okolí není honda servis. Takže jsem to vyřešil "jinak" a nakonec to bylo levnější, než dojednat odtahovku atd. Hlavně už se nemusím stresovat, že ráno neodjedu. Přeji vsem mnoho spokojenych km s hondou. Pokud by někdo potřeboval poradit pošlete soukromou zprávu.
Ps.Omlouvám se za diakritiku píšu na telefonu.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.11. 2019
v provozu od: 12.3. 2007
to jarson: Nevadí, to je v pohode, chápem podstatu ktorú si myslel. Kupoval som ju cez akumania.sk. Firma je niekde na východe SK, myslím že v Prešove. Stála okolo 65€ aj s dopravou. Som rád že som zohnal túto značku lebo veľa e-shopov ju nemá...
5D 1.8 Sport
mám od: 1.11. 2019
v provozu od: 12.3. 2007
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Joj, jasne Andrej.
Som si to vobec nevsimol. Samozrejme ...3053
Lepsia z hladiska zivotnosti je už len 5053, ale je o dost drahsia a ani ju velmi nemaju.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
http://images.spritmonitor.de/1040248_5.png
5D 1.8 Sport
mám od: 1.11. 2019
v provozu od: 12.3. 2007
to Dejv: Výdržou som myslel životnosť, dobu prevádzky za štandardných okolností. Jazda v meste aj mimo mesta... Odber 20mA je dobrý... Objednával som ju cez e-shop a dodávateľ mi volal či nechcem radšej inú batériu lebo vraj s touto značkou v poslednej dobe nemajú dobré skúsenosti. Nenechal som sa ukecať a zobral som Yuasu.
to jarson: Nemám tú, ktorej link si poslal. Tá má označenie YBX3057 a moja má označenie YBX3053. Parametre sú rovnaké, len moja má +pól na pravej strane.
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Ja tam mam teraz tuto:
https://www.filtreaoleje.sk/detail-produktu/exide-premium-12v-45ah-390a-ea456-8733/?gclid=CjwKCAjwpKCDBhBPEiwAFgBzj4eg7Cc8flhK-W4xsloiWoNBGTwc8HWdSXiJmg-EBBq8nrAkunmSWhoCWEEQAvD_BwE
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
http://images.spritmonitor.de/1040248_5.png
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
mas tuto , že?
https://autodielygafa.sk/Products/nahradny-diel-51518?gclid=CjwKCAjwpKCDBhBPEiwAFgBzjxdi-lIV3O9RjAJFKEKcaQ_v3Q2lWEIE9Lx48ansTajqDlj1-RnVbRoCOSYQAvD_BwE
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
K tej kvalite autobaterii - je samozrejme viacero takých "babských" receptov , ako vybrat tu NAJ....ale ak si spomínal kapacitu vs. startovací prud, tak vedz , že to je tiež jeden z nich. Odporuca sa vybrat vždy taku , ktorá ma najväčší pomer štartovaci prud /kapacita. Teda ak mas vedla seba napriklad dve 45Ah ber tu, čo ma vyšší štartovací prúd.
Okrem ineho to značí , že dosky v baterii su proste hrubšie a to je jeden z predpokladov vyššej životnosti.
takže Yuasa 45ah/400A je výborná volba. Este ma taketo parametre Panasonic ( ale to tu asi nekupis , a TAB ( Slovinsko - myslím bývalá Vesna). Inak su samozrejme aj ine - velmi dobra Exide premium.
Ano aj ine baterie su na trhu s podobným pomerom , ale žial väčšina v klasickom rozmere - teda nie pre nasich japoncov.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
http://images.spritmonitor.de/1040248_5.png
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
andrejdudas: Záleží na tom, co myslíš tím "vydrží". Jako bez nabíjení? Klidně i 10 let, pokud nebudeš jezdit jen po městě a krátké trasy. Jako mně. A na druhou stranu, i když budeš jezdit krátké trasy, ale budeš ji dávat na nabíječku, tak ti vydrží stejně dlouho. Odběr 27mA je podle mě úplně v pohodě (někdo tuším psal že do 30 je to v pohodě, nad 50 je problém). A Yuasa je velmi kvalitní, to jsi koupil dobře, ta tě určitě nenechá ve štychu ani v jednom z uvedených případů, proto píšu 10 let. A vydržela by mi i déle, než 10 let, jenže poslední rok to auto víc stojí, než jezdí. Jenže vzdávat se ho nechci.
Já měl novou Yuasu už už skoro namontovanou v autě, ale naneštěstí mi nepasovaly konektory, tak jsem musel vzít nějakou obyčejnou Bosch (ani nevím, kolik měla kapacitu, ale asi jen 40 Ah). Takže já už si takovou naději dělat nemůžu, ale spokojím se i s 5 lety. Koneckonců, dovezli mi ji až domů a vyměnili přímo před barákem, tak si nemůžu na nic stěžovat.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.11. 2019
v provozu od: 12.3. 2007
Zdravím vás páni... Mne po štyroch rokoch odišla batéria do večných lovíšť. Mal som Vartu 45Ah, startovací prúd 330A. Kúpil som japonskú Yuasa tiež 45Ah ale startovací prúd má 400A. Štartuje perfektne, uvidím ako dlho vydrží. Používam ju len týždeň. Zmeral som aj odber prúdu keď má auto zatvorené všetky dvere čiže žiadne svetielko nesvieti a aj som ho zamkol. V tomto kľudovom režime malo auto z batérie odber 20,27mA. Toľko môj poznatok.