Turbo do 1.8 i-VTEC

Zdravim,
a poprosim o konstruktivnu debatu na temu "Turbo do 1.8 i-VTEC (R18A2)". Mrk
(takze nie "preco?", ale "ako?" Smích)

Zopar liniek (v anglictine):
http://www.alibaba.com/product-gs/221515548/Turbo_Kit_for_Honda_Civic_R18.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_(eighth_generation)
http://www.civinfo.com/forum/gallery/20614-type-r-supercharged-r2racing-russia.html

http://www.procivic.com/pages-product_car_part_info/category-70_88/product-963/index.html:cool:
(niekde som cital ze ti Rusi pouzili TSI kit)

Podotykam ze som iba laik ale rad sa niecomu priucim...

OPRAVA: tu je ten Rus s turbom:
http://www.civinfo.com/forum/gallery/29647-turbo-fn2-ctrrr-russia-first.html
(dik xenon04)

Vložil jaroslaw, 3. Listopad 2009 - 22:26
 

zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

tak ono to od JacksonRacing je kompresor Mrk

Umyj si auto BezOplachu.cz467672.pngPetr Žitný

--
20. Únor 2013 - 22:03
dimi
Obrázek uživatele dimi
příspěvků: 197
5D 1.8 Sport
mám od: 15.9. 2011
v provozu od: 15.9. 2011

Ale fuj Blinkám Jsem rád,že civic turbo nemá.

--
20. Únor 2013 - 18:14
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

no tam je vic problemovych aspektu, treba to, ze americka R18ka ma nakou cast motoru (ted si nevzpomenu, asi sani) z hliniku nebo nakyho takovyho materialu, kdezto evropska R18ka ji ma z tvrzenyho plastu... coz je problem z hlediska pridani tlaku, protoze to nase R18ka by asi nevydrzela, nicmene Rekove to delaj tak, ze tento dil vetsinou meni prave za dil z americky R18ky...

nicmene, me by se to libilo Směju se) a stacilo by me at to tlaci nad 4000rpm Směju se takze na volno by to bylo v pohode, jak bez toho a kdyz dupacka, tak by to jelo lip a 4000-7000 je dostatecne rozsah na razeni.

Umyj si auto BezOplachu.cz467672.pngPetr Žitný

--
20. Únor 2013 - 1:12
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Tak co, kdo z místních do toho půjde? Směju se
Jackson Racing má kompresor pro motor Honda R18

Slibované navýšení výkonu od +40k/+61Nm po +101k/81Nm. Škoda, že tady Vám takovou úpravu nikdo nezlegalizuje Jsem smutný

Vypůjčeno z www.hondaclub.cz


--
19. Únor 2013 - 19:21
v-tec-inside
Obrázek uživatele v-tec-inside
příspěvků: 1883
5D 1.8 Executive
mám od: 10.11. 2006

vyzera to ako tento
kit

See I'm the king of the ring ring

--
3. Leden 2011 - 16:45
padam
Obrázek uživatele padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel

Výsledek je slušný - pěkný turbo kopanec, ve 4500 začne a v 6500 skončí.

--
3. Leden 2011 - 15:53
Muf
Obrázek uživatele Muf
příspěvků: 390
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2007

jedu na východ.... To mi spadla čelist!

GL+HF

--
3. Leden 2011 - 15:29
xenon04
Obrázek uživatele xenon04
příspěvků: 163
majitel jiné generace

náhodou jsem narazil na tohle, slušný výsledek 666
http://reviews.drom.ru/honda/civic/33957/


--
2. Leden 2011 - 22:21
babo
příspěvků: 599
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009

jo, schvalne som vcera isiel pozriet kamosovi pod kapotu a veru veru, sacieho pavuka tam nevidno Nechápu dnes sa uz na nic neda spolahnut Směju se

--
11. Listopad 2009 - 10:03
matulo
příspěvků: 802
3D 1.8 Plus
mám od: 3.4. 2009

babo napsal:
matulo napsal:
a este jedno upozornenie... nemal som to sice rozobrate, ale kdesi som cital+videl fotky, ze R18 ma plastoveho sacieho pavuka... ak to chces nafuknut, budes muset zohnat druheho, lebo z tohto sa ti spravi balon... ;)

to nepotrebujes rozoberat, vsak to vidis ked otvoris kapotu... a veru myslim, ze plastovy je

potrebujes, pretoze sanie je zo zadnej strany, cize presne naopak ako na CTR... motor je zhora zadeklovany a posunuty dozadu tak, ze dekel konci az za zadnou hranou kapoty... takze sacieho pavuka zhora fakt nevidiet...

--
9. Listopad 2009 - 23:15

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".