Ahoj chlapi.
Asi budu vypadat jak blb,ale nemohu zjistit kdo dal do galerie ten sportovní výfuk.Přemýšlím nad Remusem,ale tenhle se mi také dost líbí.Hlavně je komplet nerez,tak je na věky.Chci se nějak s dotyčným spojit.Poradíte?Dík Honza
Karaz:
samotne ladene svody bez katalyzatoru (ty dobre a drahe) pridaji treba na CTR udajne jenom nekolik jednotlivych koniku. Krome randalu co ti pujde primo do interieru se bude u R18 nejaky narust v konich pohybovat leda tak v ramci chyby mereni. Abys pocitil nejakou zmenu, musel bys resit celou soustavu od sani az po koncovku vyfuku a idealne vcetne ladeni prepisovatelne RJ. Zvysovat vykon u atmosfery je draha zalezitost a u 1,8i-VTEC vubec moc moznosti neni, ani se pro tyhle ucely nevyrabi.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
19. Únor 2013 - 23:05
Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy
Píšou tam, že budeš muset mít ještě něco na oblbnutí té druhé sondy, jinak ti to bude házet chybu. Ta druhá sonda kontroluje hodnoty po projití katem. Já teda tyto věci nepodpodporuju, kat tam má svůj význam. A nechápu argumentaci že, když to dělaj ostatní, tak proč bych nemohl taky.
--
19. Únor 2013 - 17:32
Karaz
příspěvků: 158 1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Chápu-li to dobře, tak více méně nahradíš katalyzátor "trubkou". Vedle všech možných teoretických výhod mysli i na fakt, že s tím můžeš mít problémy na STK a emisích. On ten katalyzátor tam neni jen tak
--
19. Únor 2013 - 0:13
Karaz
příspěvků: 158 1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
U dieselu ti to udělá trochu hlubší sytější zvuk, ale ne moc znatelně. Za ty peníze to ale podle mě nestojí.
--
17. Únor 2013 - 13:43
Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel
Mime napsal:
Da sa tento vyfuk pouziť aj na naftovu 5-d verziu? Bude mat nejaky zvuk ci nie?
I kdyz vynechame zalezitost homologace (STK a policie), pro kazdy typ vozu i motorizaci musis pouzit jinou vyfukovou soustavu. Treba na vsechny C8G krome CTR musis pouzit cat-back s vlnovcem, tvar cele soustavy je jiny u 5D a 3D verze, kazda motorizace vyzaduje jiny odpor proudeni vzduchu a na 100% bude mit i jiny tvar a velikost svodu a katalyzatoru. Za relativne vysokou porizovaci cenu hotoveho vyrobku urceneho bez dalsich uprav pro jinou verzi vozu by te cekala spousta prace a dalsich vydaju s napasovanim celeho systemu a vysledkem by mohlo byt pravdepodobne zhorseni vykonu a jeho prubehu. Pokud by to nehazelo rovnou nejakou chybovou hlasku.
I na naftaky si obcas nekdo dava ladeny vyfuk, ale co vim tak jde jenom o specialni stavby na zakazku (zkus Youtube, da se tam toho najit dost), ev. tam nekdo nabastli (pouze kvuli zvuku) jenom koncovy tlumic urceny pro jine auto. Posledni varianta se zda nejjednodusii, ale s tvarem a celou konstrukci koncaku u C8G bude i tohle dost narocna zalezitost.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
17. Únor 2013 - 12:23
Mime
příspěvků: 40 5D 2.2 Executive
mám od: 3.10. 2011
v provozu od: 11.11. 2005
Da sa tento vyfuk pouziť aj na naftovu 5-d verziu? Bude mat nejaky zvuk ci nie?
--
17. Únor 2013 - 6:11
Muf
příspěvků: 390 5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2007
Opravdu to za ty peníze stojí ? Kdyby to stálo maximálně do 7000,- tak řeknu, že je někdo srdcař , ale skoro 20 000,- to je peklo.
5D 2.2 Executive
mám od: 3.10. 2011
v provozu od: 11.11. 2005
Je to stále ale benzinová verzia
bývalý majitel
Karaz:
samotne ladene svody bez katalyzatoru (ty dobre a drahe) pridaji treba na CTR udajne jenom nekolik jednotlivych koniku. Krome randalu co ti pujde primo do interieru se bude u R18 nejaky narust v konich pohybovat leda tak v ramci chyby mereni. Abys pocitil nejakou zmenu, musel bys resit celou soustavu od sani az po koncovku vyfuku a idealne vcetne ladeni prepisovatelne RJ. Zvysovat vykon u atmosfery je draha zalezitost a u 1,8i-VTEC vubec moc moznosti neni, ani se pro tyhle ucely nevyrabi.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
majitel jiné Hondy
Píšou tam, že budeš muset mít ještě něco na oblbnutí té druhé sondy, jinak ti to bude házet chybu. Ta druhá sonda kontroluje hodnoty po projití katem. Já teda tyto věci nepodpodporuju, kat tam má svůj význam. A nechápu argumentaci že, když to dělaj ostatní, tak proč bych nemohl taky.
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
našel jsem k tomu videjko http://www.youtube.com/watch?v=8pojUgna39I
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=14HjWIlrKPU má to docela zajimavej zvuk
podle překladu by to mělo přidat nějakej ten koník navíc a zlepšit točivej momemen Technickou bych neřešil,když vidím ty vraky všude kolem sebe tak je všem jasný jak to s technickou kontrolou a hlavně emisní chodí...
koukal jsem i na tenhle seznam a možná by šlo použít něco i na EU verzi R18 když už tady máme ,ale to jen pro zajímavost
R18 Ultimate Aftermarket Parts List:
http://www.8thcivic.com/forums/civic-coupe-sedan/309133-ultimate-most-comprehensive-performance-parts-list-r18-part-2-a.html
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Chápu-li to dobře, tak více méně nahradíš katalyzátor "trubkou". Vedle všech možných teoretických výhod mysli i na fakt, že s tím můžeš mít problémy na STK a emisích. On ten katalyzátor tam neni jen tak
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Zdarec pánové a dámy.Nechci zahlcovat forum tuctem příspěvku a sem by se to myslím hodilo.Dneska jsem narazil na zajímavej web a zaujala mě tahle věcička http://www.autocityimports.com/20062011-honda-civic-r18-nonsi-megan-racing-header-stainless-steel-p-17445.html
Co vy na to ? Trošku jsem nepobral co přesně by to mělo za funkci ?
majitel jiné Hondy
U dieselu ti to udělá trochu hlubší sytější zvuk, ale ne moc znatelně. Za ty peníze to ale podle mě nestojí.
bývalý majitel
I kdyz vynechame zalezitost homologace (STK a policie), pro kazdy typ vozu i motorizaci musis pouzit jinou vyfukovou soustavu. Treba na vsechny C8G krome CTR musis pouzit cat-back s vlnovcem, tvar cele soustavy je jiny u 5D a 3D verze, kazda motorizace vyzaduje jiny odpor proudeni vzduchu a na 100% bude mit i jiny tvar a velikost svodu a katalyzatoru. Za relativne vysokou porizovaci cenu hotoveho vyrobku urceneho bez dalsich uprav pro jinou verzi vozu by te cekala spousta prace a dalsich vydaju s napasovanim celeho systemu a vysledkem by mohlo byt pravdepodobne zhorseni vykonu a jeho prubehu. Pokud by to nehazelo rovnou nejakou chybovou hlasku.
I na naftaky si obcas nekdo dava ladeny vyfuk, ale co vim tak jde jenom o specialni stavby na zakazku (zkus Youtube, da se tam toho najit dost), ev. tam nekdo nabastli (pouze kvuli zvuku) jenom koncovy tlumic urceny pro jine auto. Posledni varianta se zda nejjednodusii, ale s tvarem a celou konstrukci koncaku u C8G bude i tohle dost narocna zalezitost.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 2.2 Executive
mám od: 3.10. 2011
v provozu od: 11.11. 2005
Da sa tento vyfuk pouziť aj na naftovu 5-d verziu? Bude mat nejaky zvuk ci nie?
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2007
Opravdu to za ty peníze stojí ? Kdyby to stálo maximálně do 7000,- tak řeknu, že je někdo srdcař , ale skoro 20 000,- to je peklo.
GL+HF