Hledat |
Tak mi zacali vibrovat brzdy pani MullerovaTo vikendove projizdce a nasledne vcerejsi vecerni projizdce na vrany mi zacali pri silnejsim brzdeni vibrovat predni brzdy, nejvic konkretne predni prava Nejaky napadat na nejaky workaround abych nemusel delat kompletni brakejob na predku? Protoze v aktualnim stavu je pro me Honday nogou pri normalnim jezdeni je to neznatelne ale pri ostre jizde je to uplne na hovno Vložil Fil, 3. Červenec 2015 - 10:41
|
bývalý majitel
Vsetko k brzdam je tu na fore uz popisane, len treba hladat
http://8g.hondaclub.cz/forum/piskanie-brzd
http://8g.hondaclub.cz/forum/sustruzenie-brzdovych-kotucov
http://8g.hondaclub.cz/forum/brzdy-desticky
http://8g.hondaclub.cz/forum/zadni-brzdy
http://8g.hondaclub.cz/forum/predne-brzdy
a debatovat v existujucich vlaknach.
majitel jiné Hondy
Jo o tom, že není možné ty kotouče zvlnit, jsem si taky přečetl pár odborných článků, ale u mě byly kotouče řádně zajeté jak Bremba, tak Zimmermanny. Nejezdím ani brzda plyn. A stejně byla házivost kotouče mimo povolenou odchylku. Házivost nábojů jsem si samozřejmě nechal přeměřit a byly v pořádku.
bývalý majitel
kotuce sa nedokazu zvlnit, je to povera! (niekde o tom bol velmi dobry clanok o zvlnenych kotucoch na oktavii, pricom tam aj bolo popisane, ze tie nanosy sa daju v niektorych pripadoch odstranit)
ak si daval nove brzdy, tak si ich zle zabehol, ostali na kotucoch specene nanosy z platniciek a preto ti to vibruje. pripadne si prudko brzdil a potom ostal stat na brzde.
dalsia moznost je, ze mas krivy naboj kolesa, treba si ho nechat v servise premerat. Naboje sa zvyknu skrivit, ked mas velmi silno zatiahnute matky na kolesach.
bývalý majitel
To dava docela smysl
majitel jiné Hondy
Já už to tu psal. Měnili mi přední koutouče (Brembo). Ač vše pečlivě zajeté, tak po 10 tis. kopání při brzdění. Přední kotouče byly mimo toleranci a tak se stáhli na soustruhu a to mimo auto. Není s tím problém, pokud je tak dostatek materiálu na srovnání. Akorát si tím zkrátíš jejich životnost. Kopání přestalo, ale po dalších 10tis. se objevilo znova. Tak jsem koupil Zimmermanny a taky prověřoval všechno možný, co by na to mohlo mít vliv, abych vyloučil jinou závadu, co to mohla způsobit. Nic ne nenašlo a po cca 10tis km začlo kopání znovu. Pak se stáhli znovu kotouče, vyměnily destičky za Green Stuffy a vyměnili se přední tlumiče, které byly špatné. Zatím najeto tak 5tis a vše ok, uvidíme dále.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Vetší kotouče mají na vnějším průměru větší páku vůči ose.
Díky tomu je větší brzdný účinek a o tom to celé je
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Formát desek zůstane stejný, to je pravda, ale kotouče poberou mnohem víc ztrátového tepla, takže se jednak brzdy neunaví, a to ani na okruhu, a taky se tím pádem koutouče nemají šanci zvlnit.
O tom to celé je, styčná plocha zůstává stejná ale i s lepšími deskami se dá donutit ABS k práci kolem 160km/h, takže brzdného účinku je dost. Problém je v tom, že se přehřeje stávajicí malý kotouč, třmen, brzdovka a pak už jen šlapeš bláto a brzdíš očima.
Samozřejmě nejlepší řešení je BigKit, ale když jedeš na okruh jednou do roka na dva stinty tak jsou adaptéry levnější a funkčně v podstatě shodné řešení. Můžeme to probrat na HD.
bývalý majitel
Zrovna ted jsem na to na jeho webu koukal
chapu to tak ze tam da veci kotouc a adapter na stavajici trmen potom ovsem otazka - co desticky? pokud tam zustane originalni trmen tak do nej jine desticky neda takze nac cela ta opicarna kdyz plocha styku bude uplne stejna?
Btw Vibrace kdy mas pocit ze se ti uvolnilo kolo fakt dobry nejsou
Mam docela chut na blatnik prikurtovat moje fake gopro a nahrat si to ovsem nemam k tomu zadnej poradnej nastavec kterymu bych veril natolik abych to zkusil
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Vibrace zase tolik nevadí, hlavně, že to brzdí.
Jinak jestli jsou velké tak je nejlepší řešení výměna. Protože kdyby ti je stáhli, tak budou mít méně materiálu a tím pádem budeš po větší projížďce zase tam co jsi.
Ideálně si nechat od Danyho udělat 328 koutouče a původní brzdiče, na běžné ježdění je to ideální kombinace, nestojí to zase tak moc jako nové brzdy a pak už je neutaháš.
bývalý majitel
našel jsem ještě tohle, to by to možná zvládlo, ale jnak sundat kotouče a soustruh...možná lepší koupit nové
http://www.mjauto.cz/poskozeni-brzdovych-kotoucu