Tak mi zacali vibrovat brzdy pani Mullerova

To vikendove projizdce a nasledne vcerejsi vecerni projizdce na vrany mi zacali pri silnejsim brzdeni vibrovat predni brzdy, nejvic konkretne predni prava
pdedpokladam ze to budou lehce zvlnene kotouce.

Nejaky napadat na nejaky workaround abych nemusel delat kompletni brakejob na predku?

Protoze v aktualnim stavu je pro me Honday nogou Jsem smutný pri normalnim jezdeni je to neznatelne ale pri ostre jizde je to uplne na hovno Blinkám

Vložil Fil, 3. Červenec 2015 - 10:41
 

Goku_SSJ4
Obrázek uživatele Goku_SSJ4
příspěvků: 544
bývalý majitel
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

Jo o tom, že není možné ty kotouče zvlnit, jsem si taky přečetl pár odborných článků, ale u mě byly kotouče řádně zajeté jak Bremba, tak Zimmermanny. Nejezdím ani brzda plyn. A stejně byla házivost kotouče mimo povolenou odchylku. Házivost nábojů jsem si samozřejmě nechal přeměřit a byly v pořádku.

--
6. Červenec 2015 - 8:44
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

kotuce sa nedokazu zvlnit, je to povera! (niekde o tom bol velmi dobry clanok o zvlnenych kotucoch na oktavii, pricom tam aj bolo popisane, ze tie nanosy sa daju v niektorych pripadoch odstranit)
ak si daval nove brzdy, tak si ich zle zabehol, ostali na kotucoch specene nanosy z platniciek a preto ti to vibruje. pripadne si prudko brzdil a potom ostal stat na brzde.
dalsia moznost je, ze mas krivy naboj kolesa, treba si ho nechat v servise premerat. Naboje sa zvyknu skrivit, ked mas velmi silno zatiahnute matky na kolesach.

--
6. Červenec 2015 - 8:37
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Petr78 napsal:
Vetší kotouče mají na vnějším průměru větší páku vůči ose.
Díky tomu je větší brzdný účinek a o tom to celé je ;)

To dava docela smysl Směju se
--
3. Červenec 2015 - 19:36
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

Já už to tu psal. Měnili mi přední koutouče (Brembo). Ač vše pečlivě zajeté, tak po 10 tis. kopání při brzdění. Přední kotouče byly mimo toleranci a tak se stáhli na soustruhu a to mimo auto. Není s tím problém, pokud je tak dostatek materiálu na srovnání. Akorát si tím zkrátíš jejich životnost. Kopání přestalo, ale po dalších 10tis. se objevilo znova. Tak jsem koupil Zimmermanny a taky prověřoval všechno možný, co by na to mohlo mít vliv, abych vyloučil jinou závadu, co to mohla způsobit. Nic ne nenašlo a po cca 10tis km začlo kopání znovu. Pak se stáhli znovu kotouče, vyměnily destičky za Green Stuffy a vyměnili se přední tlumiče, které byly špatné. Zatím najeto tak 5tis a vše ok, uvidíme dále.

--
3. Červenec 2015 - 16:05
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

Vetší kotouče mají na vnějším průměru větší páku vůči ose.
Díky tomu je větší brzdný účinek a o tom to celé je Mrk

--
3. Červenec 2015 - 15:45
padam
Obrázek uživatele padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel

Formát desek zůstane stejný, to je pravda, ale kotouče poberou mnohem víc ztrátového tepla, takže se jednak brzdy neunaví, a to ani na okruhu, a taky se tím pádem koutouče nemají šanci zvlnit.
O tom to celé je, styčná plocha zůstává stejná ale i s lepšími deskami se dá donutit ABS k práci kolem 160km/h, takže brzdného účinku je dost. Problém je v tom, že se přehřeje stávajicí malý kotouč, třmen, brzdovka a pak už jen šlapeš bláto a brzdíš očima.
Samozřejmě nejlepší řešení je BigKit, ale když jedeš na okruh jednou do roka na dva stinty tak jsou adaptéry levnější a funkčně v podstatě shodné řešení. Můžeme to probrat na HD.

--
3. Červenec 2015 - 15:19
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

padam napsal:
Vibrace zase tolik nevadí, hlavně, že to brzdí. Mrk
Jinak jestli jsou velké tak je nejlepší řešení výměna. Protože kdyby ti je stáhli, tak budou mít méně materiálu a tím pádem budeš po větší projížďce zase tam co jsi.
Ideálně si nechat od Danyho udělat 328 koutouče a původní brzdiče, na běžné ježdění je to ideální kombinace, nestojí to zase tak moc jako nové brzdy a pak už je neutaháš.

Zrovna ted jsem na to na jeho webu koukal Směju se

chapu to tak ze tam da veci kotouc a adapter na stavajici trmen potom ovsem otazka - co desticky? pokud tam zustane originalni trmen tak do nej jine desticky neda takze nac cela ta opicarna kdyz plocha styku bude uplne stejna?

Btw Vibrace kdy mas pocit ze se ti uvolnilo kolo fakt dobry nejsou Smích

Mam docela chut na blatnik prikurtovat moje fake gopro a nahrat si to ovsem nemam k tomu zadnej poradnej nastavec kterymu bych veril natolik abych to zkusil

--
3. Červenec 2015 - 13:33
padam
Obrázek uživatele padam
Administrátor
příspěvků: 1893
bývalý majitel

Vibrace zase tolik nevadí, hlavně, že to brzdí. Mrk
Jinak jestli jsou velké tak je nejlepší řešení výměna. Protože kdyby ti je stáhli, tak budou mít méně materiálu a tím pádem budeš po větší projížďce zase tam co jsi.
Ideálně si nechat od Danyho udělat 328 koutouče a původní brzdiče, na běžné ježdění je to ideální kombinace, nestojí to zase tak moc jako nové brzdy a pak už je neutaháš.

--
3. Červenec 2015 - 12:15
DavidK
příspěvků: 197
bývalý majitel

našel jsem ještě tohle, to by to možná zvládlo, ale jnak sundat kotouče a soustruh...možná lepší koupit nové
http://www.mjauto.cz/poskozeni-brzdovych-kotoucu

--
3. Červenec 2015 - 11:05

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".