Hledat |
zadni brzdyJake mate zkusenosti se zadnimi brzdovymi kotouci.Po 2letech jsem je reklamoval a reklamace byla uznana a ted po roce kdyz vidim v jakem jsou stavu tak jsem zvedavy jestli je nebudu muset za rok znova.I predni kotouce mi pripadaji dost opotrebovane ale tam mi reklamaci neuznali.Mate nekdo take podobne zkusenosti? Vložil sijar, 17. Únor 2011 - 21:23
|
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006
Je to jen hrubé železo, takže třeba "flexu" a ocelový kartáč. Je to ale jen dočasné, stejně to znovu zrezaví. Možná by na chvíli pomohla barva na vysoké teploty. Třmeny dělám obyč barvou ve spray a tam to drží dobře.
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Da se prosim nejak ocistit kotouc od rzi v miste, jak je znazornena sipka na obrazku - https://ibb.co/8cPQzb5 (ilustracni foto). Vse ostatni je bez rzi, jen ta zvyraznena cast uz ma nadeh do rezava. Kotouce jsou jeste v naprostem poradku a nechci je menit jen kvuli tomu ... Diky za rady.
5D 2.2 Sport
mám od: 22.8. 2014
v provozu od: 7.11. 2006
Vraj je tam väčšia vôla medzi platničkami a kotúčom a brzdením by to mal samostav vymedziť. Niečo som o tom len čítal, odborník v tom nie som. Uvidím čo cez víkend, v pondelok tam prípadne zbehnem.
Predtým mi brzdový pedál zaberal hore, teraz až skoro pri podlahe. Ale brzdiť to brzdí, nemôžem povedať.
Uvidím čo tá ručná brzda, výmenou platničiek sa tam asi nič nemohlo povoliť. Nejde mi to do hlavy, veď nové sú hrubšie ako staré zodrané.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Jak píše Storm. Několikrát mi měnili komplet brzdy nebo jen destičky a nikdy se nic nemuselo samo nastavovat používáním. Určitě nic, co by mělo vliv na chod pedálu. Maximálně kotouče/desky zajedeš, ale to se projeví na brzdné síle.
majitel jiné Hondy
To musí fungovat hned správně po výměně. Maximálně to nemusí brzdit úplně s maximálním účinkem hned po výměně, než si to trochu sedne. Ale to ani nepoznáš. A ruční brzda se dá nastavit poštělováním toho lanka. Pokud se ti ten pedál propadá a brzdí to hodně u podlahy, tak může být problém se zavzdušněním.
5D 2.2 Sport
mám od: 22.8. 2014
v provozu od: 7.11. 2006
Ospravedlňujem sa popredu za blbú otázku, ale naozaj sa nevyznám v tom.
Po výmene zadných platničiek mi brzdový pedál zaberá dosť nízko. Ručná brzda ide dvihnúť na maximum a aj tak auto nedrží na kopci. V serise tvrdili, že treba jazdiť a brzdením sa to same nastaví, je tam samostav. Mali ste to tiež tak, alebo to treba nastaviť v servise?
Ďakujem za rady.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Kubo, máš i nemáš pravdu
Ano, mou výhodou je kryté parkování, hlavně v zimě.
Ne, nejezdím denně. A dokud jsem měl OEM kotouče, OEM desky a nebrzdil jsem jak dnes, tak jsem taky začínal mít zadní kotouče orezlé.
bývalý majitel
Jenže ty jezdíš prakticky denně a parkuješ v garáži. Mě kolikrát auto stojí týden na ulici a když do toho zaprší... Pomalu určitě nejezdím a vždycky po rozjezdu se snažím kotouče očistit ručkou, ale prostě to rezne, nenadělám nic (kromě toho, že teda konečně dovyklidím garáž od několikageneračního bordelu )
3D 2.2 Sport
mám od: 20.9. 2011
v provozu od: 12.8. 2008
Ufo potřebuje takhle pročistit brzdy minimálně jednou za rok... hlavně zadní, jinak ti tam "zarostou" a budeš je měnit každou chvíli a kotouče také...
5D 1.8 Executive
mám od: 4.7. 2013
v provozu od: 10.10. 2006
Ahoj, přiznávám, že jsem to tu nepočetl, ale potřebuji poradit...2-3 výměny zadních desek a vždy je problém s jednou destičkou na LZ kole, nejde vyndat, chce to trochu nasilí a je tam seklá. Nová tam taky nechtěla, trochu jsem vzal držák třmene pilníkem a očistil a pak tam padla krásně a fungovala. Vodící pouzdra/čepy jsem očistil a opět promazal. Kde je problém?